Výsledky 1 až 3 z 3

Téma: Reklamace OLY C750UZ

  1. #1

    Standardní Reklamace OLY C750UZ

    Všem pěkné ráno

    Obracím se na Vás s prosbou. Neustále řeším reklamaci svého Fotoaparátu (OLY 750)
    Pár věcí na úvod.
    V servise byl 3x a pokaždé se jednalo o závadu CCD snimače po třetí už jsem se nasral a řekl že chci vrátit peníze. Tak milá firma Olympus napsala že to oni nemůžou a musím se obrátit na svého prodejce (posílal jsem to sám za sebe). Nu což fajn zašel jsem do prodejny kde jsem foťák koupil a ti to začali vyřizovat se svým dodavatelem firma LEVI!
    Jenomže mezitím se firma u které jsem to koupil změnila jméno. A firma LEVI tvrdí že mi peníze nemužou vydobropisovat že se jedná o jinou firmu a prý podle nich mám nárok jenom na citace mailu
    "takze to vypada,ze je mozna jen vymena za novejsi model reklamovaneho kusu.
    A to za Olympus C-765 - 4,0 MP, 10x zoom / zcela novy kus, nova zaruka/.
    Nize jsou parametry stareho a noveho kusu. Koncovy zakaznik nemuze vymenu odmitnout,protoze je adekvatni.
    Na dobropis ma koncovy zakaznik narok pri 3* stejne nebo 4* ruzne uznane zavade servisem a podle
    vyjadreni servisu i popisu zavady se nejedna o stejne zavady.

    S pozdravem

    Petr Trungel
    RMA Department"

    Což je dle mého názoru blbost se kterou já nemužu souhlasit
    add 1 - cena výrobku neodpovídá ceně za kterou jsem OLY750 koupil (19tis) cena C765 je někde kolem 10tis ceny bez DPH
    add 2 - jenadlo se 3x o tu samou vadu CCD
    add 3 - nejedná se o celou náhradu C765 nemá kolejničky na ext. blesk !

    Tak a teď babo raď ??
    - na jaký zákon se odvolat ohledně pomoci ?? případně paragraf ?
    - přes jakou instituci hnát reklamaci ?? má to smysl ?

    Je zde někdo adekvátní kdo by mi pomohl a poradil co s touhle záležitostí dělat ??
    Kontaktovat Olympus Europe CZ bylo zbytečný udajně firma LEVI dováží foťáky které nejsou určeny pro Evropu !

    Mám nárok na vrácení peněz ?? Případně jaké výše Plné ceny ?? nebo jenom nějaké poloviny nebo tak nějak výrobek je 1,5roku starý


    Ještě se domluvím se servisem OLY jak to je s těmi opravami jestli se skutečně jedna o stejnou vadu nechám si poslat papír
    Díky předem
    KoNG
    <Workstation "KoNG II">: ASUS P5AD2-E Premium |INTEL P4 3 GHz|Arctic-Cooling FREEZER 7|1512MB DDR2 KINGSTONE |80GB SEAGATE|160GB WD|Plextor PX-130| Plextor PX-708A Black|17" LCD Sony SDM - HX73B|SB AUDIGY PLATINUM| Genius HOME Theather 5.1|Sapphire ATI X550 Silent|UPS Back RS 500|
    <Photo>: Olympus E-500|ZK 14-45mm |ZK 40-150mm |Helios 58/2 MF | Očnice ME-1 |Velbon Sherpa 650 |Metz 54-MZ3 |CF SanDisk Extreme III 2GB |

  2. #2

    Standardní

    pri reklamacich jsem vzdy velmi slusny a vzdy se mi to vyplatilo.

    Pokud oni jsou ale sv.ne, tak nekdy holt clovek musi malinko zmenit pristup.

    ze zakona mas narok bud na opravu/vymenu za novy kus/vraceni penez.

    Pokud pristoupis na jine reseni, je to jen projev tve dobre vule.

    Nikdo ti nemuze vnutit neco jineho.

    Rekni jim nasledujici


    Oba vime, ze zakon pripousti pouze tri moznosti - opravu/vymenu za novy kus/vraceni penez. Mate tedy jen dve moznosti. Bud ten zakon dodrzozovat, pak zadam vraceni penez pokud mi nejste schopni zajistit vymenu za stejny vyrobek, nebo ten zakon umyslene porušovat a pak samozrejme muzete delat co chcete, nicmene vystavujete se pak riziku, ze Vas nejaky nespokojeny zakaznik uda a v lepsim pripdade to pro Vas skonci velmi vysokou pokutou.

    Pokud hodlate i nadale postupovat protizakone, prosim Vas o pisemne potvrzeni vase vyjadreni.
    Všeho chuť

  3. #3
    Senior Member mince Avatar uživatele puki
    Založen
    17.05.2003
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    683
    Vliv
    286

    Standardní

    problem je ze za vyrobok v maloobchode zodpoveda koncovy predajca
    nenapisal si presne ako skoncil ten u ktoreho si to kupoval ... krachol ? zmenil formu ? ci len meno ?
    - ak sa jedna len o zmenu mena tak musi prebrat svoje zavazky a pravny subjekt by to mal byt ten isty - ICO mu ostava
    - ak menil dobrovolne pravnu formu (s r.o. -> a.s. atd) tak musi (eh mal by ..) niekto prevziat jeho zavazky tym padom zodpovednost za reklamacie
    - ak krachol / skoncil cinnost je to horsie

    teba ako zakaznika nema co trapit kto vybavuje reklamacie v pozadi (servisy, dodavatel) ak pride k potrebe vymeny tak je zodpovedny predajca

    ... praven klucky nechavam ale na expertov

    jo a este napis ako je to stary fotak ... ono u vyrobkov do stari 6 mesiacov sa predpoklada ze vady su skryte od vyroby a opak musi dokazat predajca odbornym posudkom

    okrem toho ... myslim ze z EU prisla taka vecicka ze mas pravo ziadat novy vyrobok pri reklamacii ked predajcovi nevzniknu neprimerane naklady ... to uz zalezi od vykladu konkretneho pravnika ale co sa mi dostalo je ze ak je vyrobok znova predajny ako opravovany (so zlavou) tak predajcovi nemozu vzniknut neprimerane naklady, ak nie tak sa da pokazat na nepouzitelnost reklamovaneho vyrobku jedna sa hlavne o bezne spotrebitelske vyrobky (toto je vyklad jedneho pravnika, neoficialny a zevraj uspesnost je viac ako 50% ... ale je to vsetko jpnp = jeden pravnik neoficialne povedal )

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •