Citace Původně odeslal sisi
Citace Původně odeslal Spajdr
No to jsem myslel .. HDR je součástí pixel shaderu 3.0 a ubírá výkon. Podobný efekt se dá udělat i na ATI a není na to třeba vůbec 6800. Stačí jenom podpora programátorů.
HDR riesenie vo FC nema nic spolocne so SM3.0 funkcionalitou. Podobny efekt sa sice da spravit aj na SM2.0 HW, ovsem akonahle dotycna aplikacia hojne vyuziva transparenciu cez alpha kanaly v texturach, tak je realne riesenie takmer nemozne (vykon by isiel do minusu...).
Citace Původně odeslal MATRIX
Co sa tyka SM3.0 tak ten skutocne urychluje vykreslovanie - bez HDR.
PS3.0 shaders vo FC samozrejme urychluju aj "HDR mod"...
No jenomže stejně potřebuješ od nvidie tuto kartu s PS3.0 podporou .. což je 6800, jinak si HDR neužiješ