2Krado:
1.
Jak psali lidi nademnou, zapni v ovladacich VSYNC na zalozce pro D3D i pro OpenGL. Bohuzel v RTCW to nema vliv, protoze engine hry ho natvrdo opet vypne. Nicmene lze ho zapnout rucne pres konzolu, kterou aktivujes klavesou ~ (tilda) a napises /r_swapinterval 1. Vypina se tim samym ale s parametrem 0. Jinak to lamani obrazu pri vypnutem VSYNC se da castecne eliminovat vyssim refreshem monitoru - alespon 100Hz (podle toho co pises tam mas urcite 75Hz nebo min), potom uz to neni tak videt a navic hra jede trochu "plynuleji" nez ze zapnutym VSYNCem kdy karta nestiha produkovat vic FPS nez je refresh (FPS pak klesa skokem na polovinu refreshe).
2.
Co se tyce MaxePayna a "nekterych dalsich her", je znamo, ze pro winXP potrebujes opravne patche na nektere hry. Potom vetsinou chodi naprosto bez problemu. Updaty, odkazy a opravne patche na vetsinu 3D games muzes najit treba na http://www.3dgamers.com.
3.
Na FSAA se vykasli - nevim jaky mas monitor, ale i tak pri hrani akcnich games na 1280x1024 je to naprosta zbytecnost a Aniso. filtr pouzivej max 2-4, hrozne to zere vykon.
PS: Na vyssi refreshe pod winXP doporucuju utilitku "RefreshLock", ktera to resi celkem prehledne a spolehlive pro vsechny verze ovladacu. K dostani na http://www.guru3d.com .




Odpověď s citací