Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: NFSU 2 - problém s LAN hrou

  1. #1

    Standardní NFSU 2 - problém s LAN hrou

    Uvažoval sem že to dám do her, ale myslím že tady se mě (snad) dostane lepší odpovědi.
    Chtěl sem si zahrát s bratrem po LAN, ale když dám na jeho počítači připojení na LAN server, kt. je spuštěný na mém pc, tak to skončí u "connecting to lobby" což je nějaká místnost se seznamem hráčů, dyž to nechám jet delší dobu tak ta hra vyhodí problém se sítí: zkontrolujte připojení kabelu....
    Zkoušel sem to i naopak, že vytvořím server na bratrovém pc, ale hned po tom co se vytvoří tak se pc automat. připojuje do toho lobby a u toho to zase skončí.
    Síť jede bez problémů (ftp, quakeIII,....) tak mě fakt nenapadá co je špatně

    Jestli se to moderátorům nelíbí, tak ať to přesunou do her, hlavně dyž mě někdo poradí

  2. #2

    Standardní

    jestli to je origoš tak se nestyĎ a volej na ofic linky
    Pašák erda.

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele Snorri
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Věk
    37
    Příspěvky
    656
    Vliv
    284

    Standardní

    skus to patchnut.
    ASUS F3 series - powered by Core 2 Duo T5500 + Geforce Go 7300

  4. #4

    Standardní

    aj ja mal taky problem, no nakoniec som to nejak spravil, hral som to s bratom, aj bez toho patchu... mozem sa nato mrknut...

  5. #5

    Standardní

    Citace Původně odeslal matos
    aj ja mal taky problem, no nakoniec som to nejak spravil, hral som to s bratom, aj bez toho patchu... mozem sa nato mrknut...
    byl bych vděčný

  6. #6
    Junior Member
    Založen
    05.02.2004
    Bydliště
    {SK}[SR] KE
    Příspěvky
    55
    Vliv
    261

    Standardní

    ja mam ten isty problem
    AMD Athlon XP Barton 2500+ BOX EPoX EP-RDA+ Canyon ATi Radeon 9600pro 512MB RAM DualChannel LG Electronics 24x10x40x DVD-RW NEC 3500 Barracuda 120GB 7200ot./min FDD Teac Case: Midi tower (+ fan, ktory bol v skrinke vzadu a TITAN aut. reg. ot. podla tepla vpredu + SuperRack suflik)

  7. #7

    Standardní

    Tak sem myslel že to bude jen chyba té určité instalace, ale teď sme to chtěli hrát s kámošema po wi-fi a zistil sem že např. dyž pc A založí server a pc B se chce připojit tak to skončí u toho připojování do lobby ale dyž to založí pc B a pc A se připojuje tak si v klidu zapaří. No ale když sem to zakládal já tak ten druhý vůbec nenašel server a naopak sem já jeho server našel ale stejně sem se nedostal do lobby.

    Tak nevíte někdo co s tím?

  8. #8

    Standardní

    Na jednom z nemeckych for, jsem nasel radu, ktera (alespon nam) jakz-takz pomohla. Rada zni nastavit na VSECH PC, na kterych se to bude hrat na siti IP adresu brany stejnou jako je IP adresa jednotlivych pocitacu. Nam to pomohlo, ale neni to stoprocentni, protoze implementace LAN multiplayeru se vyrobci vubec nepovedla. Zkusenost mam takovou, ze to casto nejde napoprve - resp. do lobby jsme se pripojili v 99% pripadu, ale pak je problem, kdyz nekdo v tom lobby vytvori zavod, tak ten zavod ostatni nevidi a tim padem se neda hrat. Proto staci spetka trpelivosti a 1 z 10 pokusu (ukoncit hru do WINcku/spustit hru/spustit HOSTovani serveru/zkusit se z 1 stanice pripojit do lobby/v lobby zkusit vytvorit hru) na to staci 2 PC - jakmile to na nich jede, HOST server je OK a i dalsi PCcka se muzou v klidu pripojit a pak uz to funguje (pokud nespadne HOST server) az do aleluja.

    WalkI

  9. #9

    Standardní tiez som mal taky problem

    az pri baadani som prisiel na to, ze mam naistalovany klasiky protokol tcp,ale aj tcp v6,nemohol som sa vobec napojit k znamemu,ked som to odinstalil,bez problemov sa to rozbehlo
    msi nforce 3 n250gb,Sempron 3000+,768mb ram,120gb Maxtor, MSI 5900XT oc506/783MHZ , SB Audigy, Atx 400, samsung 17palc. dynaflat

  10. #10

    Standardní

    Citace Původně odeslal WalkI
    Na jednom z nemeckych for, jsem nasel radu, ktera (alespon nam) jakz-takz pomohla. Rada zni nastavit na VSECH PC, na kterych se to bude hrat na siti IP adresu brany stejnou jako je IP adresa jednotlivych pocitacu. Nam to pomohlo, ale neni to stoprocentni, protoze implementace LAN multiplayeru se vyrobci vubec nepovedla. Zkusenost mam takovou, ze to casto nejde napoprve - resp. do lobby jsme se pripojili v 99% pripadu, ale pak je problem, kdyz nekdo v tom lobby vytvori zavod, tak ten zavod ostatni nevidi a tim padem se neda hrat. Proto staci spetka trpelivosti a 1 z 10 pokusu (ukoncit hru do WINcku/spustit hru/spustit HOSTovani serveru/zkusit se z 1 stanice pripojit do lobby/v lobby zkusit vytvorit hru) na to staci 2 PC - jakmile to na nich jede, HOST server je OK a i dalsi PCcka se muzou v klidu pripojit a pak uz to funguje (pokud nespadne HOST server) az do aleluja.

    WalkI
    Já sem teď na jednom ang. fóru našel podobnou radu, takže nemělo by to být spíš tak že se nastaví brána všech pc tak jaká je IP adresa toho pc, kt. hostuje?
    To mě připadá logičtější (vlastně vytvoření taková privátní síť nebo tak něco)

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal Thoma$
    Citace Původně odeslal WalkI
    Na jednom z nemeckych for, jsem nasel radu, ktera (alespon nam) jakz-takz pomohla. Rada zni nastavit na VSECH PC, na kterych se to bude hrat na siti IP adresu brany stejnou jako je IP adresa jednotlivych pocitacu. Nam to pomohlo, ale neni to stoprocentni, protoze implementace LAN multiplayeru se vyrobci vubec nepovedla. Zkusenost mam takovou, ze to casto nejde napoprve - resp. do lobby jsme se pripojili v 99% pripadu, ale pak je problem, kdyz nekdo v tom lobby vytvori zavod, tak ten zavod ostatni nevidi a tim padem se neda hrat. Proto staci spetka trpelivosti a 1 z 10 pokusu (ukoncit hru do WINcku/spustit hru/spustit HOSTovani serveru/zkusit se z 1 stanice pripojit do lobby/v lobby zkusit vytvorit hru) na to staci 2 PC - jakmile to na nich jede, HOST server je OK a i dalsi PCcka se muzou v klidu pripojit a pak uz to funguje (pokud nespadne HOST server) az do aleluja.

    WalkI
    Já sem teď na jednom ang. fóru našel podobnou radu, takže nemělo by to být spíš tak že se nastaví brána všech pc tak jaká je IP adresa toho pc, kt. hostuje?
    To mě připadá logičtější (vlastně vytvoření taková privátní síť nebo tak něco)
    kazdy comp si nastavy predvolenu branu taku aby sa zhodovala s jeho ip adresou potom to bude fachat ja som to tak spravil a teraz hram a poraz jakuba08081988 ktory sa pripaja cez wifi

    neni zac
    [size=9]Hitachi`s PC:P4 3.0E @ 3.2GHz Prescott LGA 775 (1.36V)» Primecooler PC-HC 4+ » MSI 915P Combo » 2*256 MB DDR Apacer 400 Dualchannel » MSI Radeon X600XT (500/365) 128 MB» Maxtor 120GB 8MB SATA » MSI Tv@nywhere » MSI DR-A8 DVD±RW » 2x Speeze » Benq 931 (1280*1024@75Hz)» internet chello easy

  12. #12

    Standardní

    Citace Původně odeslal Thoma$
    Já sem teď na jednom ang. fóru našel podobnou radu, takže nemělo by to být spíš tak že se nastaví brána všech pc tak jaká je IP adresa toho pc, kt. hostuje?
    To mě připadá logičtější (vlastně vytvoření taková privátní síť nebo tak něco)
    Mno me to taky pripadalo jako nesmysl, kdyz jsem to cetl, tak jsem si to pro jistotu precetl nekolikrat, abych si tim byl skutecne jist, ze to autor na tamnim foru skutecne myslel tak, jak jsem to tady popsal. A kdyz jsem to tak nastavil (=kazde PC, co NFSU2 bude hrat, ma v IP adrese brany svou vlastni IP adresu na siti), tak to pomohlo, blbne to porad, ale rozhodne je vysoka uspenost rozchozeni a navic, jakmile se to podari jednou zprovoznit (=komunikace server==klienti), tak pak se to da parit dokud to neomrzi nebo se nekousne

    WalkI

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •