Můžeš si to vykládat tak, že propustnost je stejná, ale v některých případech zapisuje čip do paměti jen 50% dat (a dalších 50% druhý čip, takže se v těchto případech propustnost zdvojnásobí), ale pokud jde o textury a normálové mapy, které jsou největší, tak ty musíš natáhnout do obou pamětí a stále zůstáváme u původní (v tomto případě 128bitové) sběrnice.
Tohle bylo zajímavé třeba u Voodoo5, kdy za použití FSAA (RGSS 2x) se do frame bufferu každého čipu zvlášť zapisoval obraz o původním rozlišení (ne o vyšším jako u GeForce) a tak dokázala V5 využít efektivně 256bit sběrnici, zatímco GeForce tahala přes 128bitovou dvojnásobné množství pixelů. Na nV SLI se taky sem - tam efektivnost násobí, ale stejně jako u V5 to není nic výrazného. Stále je výhodnější nacpat dvojnásob pipelines a dvojnásobně širokou sběrnici do jednoho čipu![]()