Takže předně ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní od podání. Záleží tedy na tom, jestli jsi poslal reklamaci doporučeně. Píšeš, že poslali informaci, že přijali zboží k reklamaci. Takže pokud uplynulo třicet dní od toho potvrzení, tak mají smůlu a ty máš ze zákona právo na vrácení peněz nebo nový výrobek (volbu nechává zákon na zákazníkovi). Doporučuji vytisknout informaci o přijetí reklamace, znovu udělat kopii dokladu o koupi a poslat jim to doporučeně s dopisem, že vzhledem k promeškání zánonem stanovené lhůty na vyřízení reklamace požaduješ vrácení peněz na ten a ten účet a hotovo. Nějaké řeči, že už to brzo bude, tě už nemusejí zajímat. Až potvrdí přijetí toho dopisu, asi bych to řešil telefonicky, případně přes nějakého známého z Brna .