Výsledky 1 až 17 z 17

Téma: Cybex.cz - zlodeji!

  1. #1

    Standardní Cybex.cz - zlodeji!

    Zdravim, chtel bych vsem lidem na tomto foru sdelit, jak nehorazni jsou v teto firme zlodeji a jak "ferove" jednaji se zakaznikem a tim kazdeho odradit od nakupovani v tomto silenem obchode.

    Je tomu asi pul roku co jsem shanel nejaky levnejsi mp3 prehravac, a vybral jsem si jeden za cenu kolem 2 300,- kc prave u Cybexu. Prehravac do tydne v pohode dorazil, vsechno se zdalo byt v poradku. Ovsem po necelem pul roce tento prehravec umrel , proste najednou prestal naprosto fungovat. Uz drive se u nej objevovaly nedostatky, napr. slepoval se gumovy povrch, z kabelu na dalkovem ovladani vylezaly draty atd. ale dokud fungoval tak mi nic nevadilo. Pak tedy fungovat znicehonic prestal, musim podotknout ze jsem s nim zachazel velice slusne ...no co, rikam si, stane se, jeste ze mame reklamaci. Oprasil jsem raklamacni papir, udelal kopii a nefunkcni prehravac poslal na oddeleni reklamace. Po tydnu jsem obrdzel info ze prehravac dorazil. To bylo ale vsechno. Po 1,5 mesici mi to zaclo byt divne, tak jsem napsal na oddeleni reklamaci co s tim provadeji. Dostal jsem odpoved at jeste pockam, ze ho poslali nekam jinam na vyhodnoceni reklamace. Za tyden jsem napsal znova, protoze jsem zadnou zpravu nedostal a bylo mi sdeleno, ze reklamace mi nebude uznana. To bylo vsechno, proste ze nebude uznana. ZADNY ale vubec zadny duvod mi sdelen nebyl - proste podle nich neopravnena reklamace. Tak jsem se nastval, poslal par mailu s tim jak si tohle predstavujou, ale uz jsem zadnou odpoved nedostal, prehravac si nechali, ani mi neposlali zpet ten rozbity...
    vzhledem k tomu ze firma sidli v Brne a ja jsem z Prahy, nemuzu ani zajit nikomu rozbit hubu ...

    Jenom by me zajimalo jak se da v takoveto situaci postupovat a jestli se nekomu v souvislosti s touto (nebo jinou) firmou stalo neco podobneho a jak to resil. Soudit se kvuli 2 tisicum se mi fakt nechce a myslim ze s tim oni pocitaji.
    Intel Core i5-4590 3,3ghz 2x8GB Kingston HyperX black DDR3 1600 XMP MSI Z97 Gaming 5 Asus GTX950-OC-2GD5, 2GB GDDR5Kingston SSDNow V300 120GB + WD Blue 1TB DVD-RW LG GH24NS SilentiumPC Regnum RG1Corsair VS650 24" Samsung S24D300H + 24" SyncMaster 2443NW A4tech Bloody V7 + A4tech Bloody B120 + ASUS X570ZD-DM121T
    † Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti †

  2. #2
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Presunuto do reklamaci
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  3. #3
    Member
    Založen
    16.03.2003
    Bydliště
    Brno, Nitra, Židlochovice
    Příspěvky
    116
    Vliv
    273

    Standardní To je špatně...

    Takže předně ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní od podání. Záleží tedy na tom, jestli jsi poslal reklamaci doporučeně. Píšeš, že poslali informaci, že přijali zboží k reklamaci. Takže pokud uplynulo třicet dní od toho potvrzení, tak mají smůlu a ty máš ze zákona právo na vrácení peněz nebo nový výrobek (volbu nechává zákon na zákazníkovi). Doporučuji vytisknout informaci o přijetí reklamace, znovu udělat kopii dokladu o koupi a poslat jim to doporučeně s dopisem, že vzhledem k promeškání zánonem stanovené lhůty na vyřízení reklamace požaduješ vrácení peněz na ten a ten účet a hotovo. Nějaké řeči, že už to brzo bude, tě už nemusejí zajímat. Až potvrdí přijetí toho dopisu, asi bych to řešil telefonicky, případně přes nějakého známého z Brna .
    -= Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého =-

  4. #4

    Standardní Re: To je špatně...

    Citace Původně odeslal Nikolas
    Takže předně ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní od podání. Záleží tedy na tom, jestli jsi poslal reklamaci doporučeně. Píšeš, že poslali informaci, že přijali zboží k reklamaci. Takže pokud uplynulo třicet dní od toho potvrzení, tak mají smůlu a ty máš ze zákona právo na vrácení peněz nebo nový výrobek (volbu nechává zákon na zákazníkovi). Doporučuji vytisknout informaci o přijetí reklamace, znovu udělat kopii dokladu o koupi a poslat jim to doporučeně s dopisem, že vzhledem k promeškání zánonem stanovené lhůty na vyřízení reklamace požaduješ vrácení peněz na ten a ten účet a hotovo. Nějaké řeči, že už to brzo bude, tě už nemusejí zajímat. Až potvrdí přijetí toho dopisu, asi bych to řešil telefonicky, případně přes nějakého známého z Brna .
    diky za radu, ted jsem si to overil a datum prijeti je 18.10., ozvali se mi 18.11. ale to jen proto ze jsem jim predtim napsal ja jak to vypada, a rozhodne tu reklamaci nevyridili, akorat mi napsali, ze se to jeste protahne. Takze by to takhle melo jit. Problem je ten, ze kdyz se chovaj tak ja se chovaj, muzou se na nejakej takovej dopis co bych jim napsal klidne vykaslat a dal spolehat na to ze to nebudu chtit resit soudne. Opravdu pochybuju ze se tohohle zaleknou a poslou mi penize...
    Intel Core i5-4590 3,3ghz 2x8GB Kingston HyperX black DDR3 1600 XMP MSI Z97 Gaming 5 Asus GTX950-OC-2GD5, 2GB GDDR5Kingston SSDNow V300 120GB + WD Blue 1TB DVD-RW LG GH24NS SilentiumPC Regnum RG1Corsair VS650 24" Samsung S24D300H + 24" SyncMaster 2443NW A4tech Bloody V7 + A4tech Bloody B120 + ASUS X570ZD-DM121T
    † Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti †

  5. #5

    Standardní

    No jo no leda tam zajet osobně takhle nic nevyřešíš :/
    Nemožné je jen silné slovo, které kolem sebe rozhazují malí lidé, kteří si myslí, že je snadnější žít ve světě, kde budou jen dostávat, místo toho, aby objevovali sílu, která to dokáže změnit. Nemožné není fakt. Je to postoj. Nemožné není tvrzení. Je to výzva. Nemožné je nevyužitá síla. Nemožné je dočasný stav. NEMOŽNÉ NEEXISTUJE. Muhamad ali

  6. #6

    Standardní

    myslim ze osobne vyresim akorat to ze dam sefovi reklamacniho oddeleni po hube... to nevim jestli za tu cestu stoji...
    ledaze...kdo umi vyrabet koktejly mr. Molotova?
    Intel Core i5-4590 3,3ghz 2x8GB Kingston HyperX black DDR3 1600 XMP MSI Z97 Gaming 5 Asus GTX950-OC-2GD5, 2GB GDDR5Kingston SSDNow V300 120GB + WD Blue 1TB DVD-RW LG GH24NS SilentiumPC Regnum RG1Corsair VS650 24" Samsung S24D300H + 24" SyncMaster 2443NW A4tech Bloody V7 + A4tech Bloody B120 + ASUS X570ZD-DM121T
    † Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti †

  7. #7

    Standardní

    Já bych tam zavolal a nechal si zavolat někoho zodpovědného, nejspíš nějakýho šéfa. A pak na něj vybalil paragrafy. Zjisti si jakej je to přesně odstavec s tou 30-ti denní maximální reklamací a hezky mu ho odcitu. Neboj se vyhrožovat soudem a ČOIkou. I když by si třeba do toho nešel, tak to většinou zapůsobí tak že ti to vyřeší, než aby riskovali soud. Hodně štěstí!
    Gigabyte 965P-S3 | C2D E4300 | 2x1GB RAM, 800 Mhz | Radeon x1950 PRO | Terratec Aureon Space@Audiotrak Prodigy | WD 5000AAKS SATA | Toshiba SD-M1612 | Lite-On LDW-811S | Chieftec BX | Chieftec 360W PSU | Nikon D70 + kupa skla

  8. #8

    Standardní

    Citovat zakony (hlevne ked ich mas orgonal v knihe) je najlepsie. Kamos takto vyreklmaoval nejaku fritezu v hypernove, kde mu tvrdili, ze nemoze dostat spat peniaze po troch reklamaciach. Vytiahol knihu, odcitoval zakon a hotovo. Najprv samozrejme dotiahly cele obchodne oddelenie, ale peniaze boli spat

  9. #9
    Member
    Založen
    16.03.2003
    Bydliště
    Brno, Nitra, Židlochovice
    Příspěvky
    116
    Vliv
    273

    Standardní

    Citace Původně odeslal Hungry_Death
    myslim ze osobne vyresim akorat to ze dam sefovi reklamacniho oddeleni po hube... to nevim jestli za tu cestu stoji...
    ledaze...kdo umi vyrabet koktejly mr. Molotova?
    Tak černě bych to neviděl. Učiň ty kroky a pak se rozčiluj dál. Je to celkem solidní firma, hádám, že spíš vyhoví, protože jim to nebude stát za to....
    Možná bych se i nabídl, že tam zajdu .
    -= Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého =-

  10. #10
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Posli jim doporucenej dopis, jeho kopii klidne na mistne prislusnou COI (to te bude stat jen tu obalku a znamku a musej do 30ti dnu odpovedet jestli neco resej) + Klidne se di poradit s pravnikem, jeho ucet jim posli taky + samozrejme pozaduj uhradu postovnyho. Ten telefon se bude prokazovat hur, musel by sis nechat udelat podrobnej vypis hovoru.

    Toho soudu bych se nebal, kldine na ne podej zalobu (dej to nakymu pravnikovi, ten se o to postara).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  11. #11
    Senior Member Avatar uživatele SajmoN
    Založen
    21.06.2003
    Bydliště
    live@nDca
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 391
    Vliv
    290

    Standardní

    no byt tebou tak hlavne zmenim nazov tohto threadu pretoze nazvat niekoho (firmu ci jednotlivca) zlodejom na zaklade toho ze ti neuznali reklamaciu je trochu zcestne, tvoje uvahy o molotovoch a rozbijani huby asi tiez

    ked ti neposlali naspat ten nefunkcny a nevyjadrili sa poriadne k reklamacii, ries to doporucenym dopisom, ziadaj vysvetlenie

    a nabuduce si nekupuj naky lacny kram .. alebo s tym rataj a reklamuj ho pri prvej zavade a nie ked "chcipne"
    | intel i3 12100f | noctua NH-U12F | asus TUF Z690-plus | kingston 32GB 3600 | gigabyte RTX2070 super
    | samsung SSD 860 EVO 250GB | wd 20earx | benq cosi 27"| logitech G600 | microsoft X6
    | seasonic
    S12-430 | diy acrylic ikea kallax case
    | “The future is already here—it is just unevenly distributed.”

  12. #12

    Standardní

    Citace Původně odeslal SajmoN
    no byt tebou tak hlavne zmenim nazov tohto threadu pretoze nazvat niekoho (firmu ci jednotlivca) zlodejom na zaklade toho ze ti neuznali reklamaciu je trochu zcestne, tvoje uvahy o molotovoch a rozbijani huby asi tiez

    ked ti neposlali naspat ten nefunkcny a nevyjadrili sa poriadne k reklamacii, ries to doporucenym dopisom, ziadaj vysvetlenie

    a nabuduce si nekupuj naky lacny kram .. alebo s tym rataj a reklamuj ho pri prvej zavade a nie ked "chcipne"
    Zcestne to opravdu neni vzhledem k tomu za jakych okolnosti a jakym zpusobem mi ji neuznali. Takhle se seriozni firma nechova. Trvam na tom ze jsou to zlodeji.

    Vysvetleni jsem zadal, bez jakekoliv reakce, to mi opravdu nepomuze...
    argumentovat tim ze si nemam kupovat nejaky laciny smejd je podle me zcestne, kor kdyz drahe pristroje muzou "chcipnout" kdykoliv uplne stejne. Kamos reklamoval prehravac za 6000 trikrat, ale mel to stesti ze ho nekupoval u Cybexu, takze vsechno probehlo v poradku, pritom druh zavady byl zhruba stejny...
    ty prvni zavady nebyly zrovna z kategorie zrejmych reklamaci, a navic to porad fungovalo, takze k reklamaci (u ktere by navic hrozilo ze mi ji regulerne neuznaji) nebyl duvod..
    Intel Core i5-4590 3,3ghz 2x8GB Kingston HyperX black DDR3 1600 XMP MSI Z97 Gaming 5 Asus GTX950-OC-2GD5, 2GB GDDR5Kingston SSDNow V300 120GB + WD Blue 1TB DVD-RW LG GH24NS SilentiumPC Regnum RG1Corsair VS650 24" Samsung S24D300H + 24" SyncMaster 2443NW A4tech Bloody V7 + A4tech Bloody B120 + ASUS X570ZD-DM121T
    † Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti †

  13. #13

    Standardní

    Tak to tady čtu a nemůžu věřit tomu jak se sebou necháš zametat. Psal jsi doporučené dopisy nebo jenom maily? Volej! Furt! A jestli jsi mladší a šel by poznat po telefonu tvůj věk, tak popros někoho staršího (bohužel i v dnešní době hraje věk reklamujícího zákazníka velký vliv na výsledek reklamace). Mimochodem v Praze má Cybex také pobočku (Prvního pluku 12, 108 00 Praha 8 Karlín, tel. 222 314 997). Mě osobně reklamace provázejí celý život a dokonce si troufám říci, že jsem v tomto směru prokletý. Kdysi jsem reklamoval monitor u firmy Autocont - byla mi pouze uznána sleva na zboží. Po neskutečné tahanici jsem uspěl až u generálního ředitele Autocontu - slušné jednání, pádné argumenty a v nejhorším případě lehké naznačení možné medializace případu dokáží divi. Ale ze záčátku - hlavně jednat slušně. Z toho, co jsi psal, vyplývá jasně, že zákon o ochraně spotřebitele byl v tvém případě porušen - na vyřízení reklamece je 30 dní (tuším, že pouze v ojedinelých případech může být delší, ale to by tě museli informovat). Oni tuto lhůtu nedodrželi, takže máš právo odstoupit od kupní smlouvy a celou zaplacenou částku dostat zpět. Čili, zkus ještě zavolat na firmu a požaduj vysvětlení nebo ještě lépe vydej se na pobočku. A znovu opakuji, pokud jsi mladší, vezmi sebou někoho staršího! Až příjdeš na tu pobočku a nebude se třeba s tebou chtít nikdo bavit o reklamaci (což dle zákona není možné - vždy musí být v prodejně přítomna osoba vyřizující reklamece) požaduj (opravdu neústupně) telefoní spojení s "nejvýšším" v tomhle cirkusu - nejlépe ředitele Cybexu. Tomu, nebo pokud se s tebou bude bavit někdo z reklamací, objasni celou záležitost. Vezmi si sebou vytištěný zákoník o ochraně spotřebitele a občanský zákoník a klidně cituj, ať vidí že zase nejsi tak hloupý. Neodcházej s tím řešením, že se ti ještě ozvou - to je nepřípustné. A pamatuj, vždycky se chovej maximálně slušně a obchodníky ubij svými argumenty a znalostmi (zákonů, technickými znalostmi...) než plamennými nadávkami či dřevěnou nohou od stolu.

  14. #14

    Standardní

    tak cela kauza se vyvinula nakonec opravdu zajimave, ted muzu prohlasit ze u cybexu nejsou zlodeji ale arogantni magori. Nakonec (a po predneseni argumentu ktere jste mi tady poradili) se ozvali ze mi pristroj poslou opraveny za 2 stovky + prilozi pisemne vyjadreni proc mi nebyla uznana reklamace. Po takove dobe, kdy na me skoro uplne kaslou se ozvou s timhle. Na to vyjadreni jsem opravdu zvedavy. Nicmene kvuli 2 stovkam se uz s nima nehodlam dal hadat, ale u teto firmy si uz rozhodne nikdy nic nekoupim.
    Miloš-LIM: diky za rady, tyhle postupy by urcite zabraly, otazkou je jestli to za tu namahu vubec stoji. Kdyby to bylo neco drazsiho tak mozna, takhle o tom dost pochybuju, na takovehle hadky a tahanice navic nemam vubec cas ani naladu. Hlavne jsem tu chtel poukazovat na to jak ferova je firma Cybex. S jejich poslednim navrzenym resenim cele situace se hodlam smirit, a pro priste budu radeji opravdu nakupovat nekde jinde, kde se zakaznikem jednaji primerene slusne a reklamace byvaji bezproblemove.
    Diky vsem
    Intel Core i5-4590 3,3ghz 2x8GB Kingston HyperX black DDR3 1600 XMP MSI Z97 Gaming 5 Asus GTX950-OC-2GD5, 2GB GDDR5Kingston SSDNow V300 120GB + WD Blue 1TB DVD-RW LG GH24NS SilentiumPC Regnum RG1Corsair VS650 24" Samsung S24D300H + 24" SyncMaster 2443NW A4tech Bloody V7 + A4tech Bloody B120 + ASUS X570ZD-DM121T
    † Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti †

  15. #15

    Standardní

    Ony reklamace jsou spíše o lidech, než o firmách. Já bych Cybex neodsuzoval. Dokonce bych řekl, že má pověst kvalitní firmy. Musím ti říct, že i já jsem nakupoval na Cybexu Mp3-přehrávač a jak to tak u mě chodí, za měsíc jsem šel reklamovat - odešel displej. Ale měl jsem celkem štěstí, protože jsem v té době ještě studoval v Brně a firma, která dělala záruční opravy sídlila také v Brně. Tak jsem tam zašel. Byl tam člověk mého věku-pohodář. Nejdříve mi naznačil, že oprava bude trvat měsíc, načež jsem ho poprosil o mikropájku, že si to udělám sám za 15 minut - rázem bylo jasno a druhej den jsem si šel pro opravenej displej. Reklamace jsou jedinou věcí, která mě štve při nakupování na internetu. Nu, moc se mi nelíbí, že chceš za tu reklamaci/opravu platit 200, ale pokud ti přijde opravený přístroj a o příslušnou délku opravy(reklamačního řízení) prodloužená záruka, tak bych asi už taky nic moc neřešil a radši si užíval hudby... A možná ani nebudeš řešit prodlouženou záruku a budeš si myslet něco o prdelích...že jo?

  16. #16
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Nenech se mylit, reklamace jsou predevsim o firme. Casto neni problem vadnou vec menit okamzite (napr hdd s bb), jenze sef naridil, ze se "to nesmi". Sranda je pak v tom, ze pokud prevzali do reklamace naprosto evidentni vec (= je zrejme ze za zavadu v zadnem pripade nemuzu) a maji stejnou vec skladem (coz snadno prokazu tim, ze tam poslu kamose se zeptat), tak porusujou zakon, protoze reklamaci musi resit neprodlene.

    Naopak pokud ma sef na nekoho stiznosti, ze je pri reseni reklamaci neprijemny na zakose, ma moznost ho vyhodit.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  17. #17

    Standardní

    jo - když mám problém s reklamací - tak mailuju, mailuju, posílám dopisy, osobně obtěžuju "hlavního náčeníka" firmy. Hlavně sem "slušnej" když píšu maily a dopisy co si zakládám a na prodejně dělám co největší bordel, aby to viděli všichni okolo. Nechám si všechny zavolat. Taky si donsu zákoník a chci od nich potvrdit, že mě odmítli vydat peníze, popřípadě nové zboží+důvod proč tak učinili....(to je cený dokument) Hrozím ČOI. a vůbec otravuju...

    PS: většinou firma vyměkne když jim sestra právník pohrozí dopisem s právnickou mluvou, kde vypíše kde a jak firma pochybila a zdůrazní že pokud se do týdne neotočí vše správným směrem předává podmět ČOI a na soud...takže tak

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •