Ako ja tu neobhajujem architekrutu nv3x ale take zle to s nou zas tiez nie je problem ma len v tom ze ma malo registrov pri FP32 a ked nvidia navrhovala ze min pre dx9 ma byt FP16 tak to ati + microsoft odmietli a co mali podla vas ako robit nevydat danu generaciu a robit 30hodin denne na novej /ak staci FP16 naco davat viac - to je uz len lenivost programatorov resp. nutnost vydat hru pred vianocami - i ked s rocnym oneskorenim/.
Toto je tweak pre NV3x ak sa to dakemu tipkovi s radeonom nepaci tak nech tu nehubuje toto je nv sekcia pre ludi ktorym by sa to zislo a nie preto aby tu niekto rozvadzal temu dx + nv3x.
A tomu ver ze su nvdie v Doom3 o hodne lepsie - btw zatial nie je /AFAIK/ zapnute ultra shadows a pokial viem tak daco tam nesedi ani s tym dvojnasobnym poctom operacii v z/stencil buffere - 6600Gt pokial viem zvlada len 8x1 operacie oproti 6800GT ktora ich zvlada na pipeline 2x /AKA 32*0/ a i tak 6600Gt pomerne uteka konkurencii - a drzi sa v malom odstupe za high end sadou.
Co sa tyka enginu Doom3 a velkych priestranstiev ako viete ze ich nezvlada Carmack urcite vedel preco ich tam nedal a ten engine bol urcite navrhnuty pre viac ako uzke tmave chodby.