Stránka 1 z 3 123 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 53

Téma: 59xx still ROX i v HL2 - valve + ati sux hard

  1. #1
    Member Avatar uživatele MATRIX
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Blava95%;Martin5%
    Příspěvky
    241
    Vliv
    280

    Standardní 59xx still ROX i v HL2 - valve + ati sux hard

    precitajte si toto
    vsetci fxkari a hl2 maniaci toto je dost dobre http://www.hardforum.com/showthread....0&page=1&pp=20
    PC1 A64@2.250 Mhz,DFI NF4Ultra Infinity, 2x512 DDR500, Sapphire X1800GTO 700/1400 1.4/2.05/1.95, 19" ADI - Samsung panel.
    PC2: 8RDA+, 1700+@2200+(200*9)@1.5V, 512 DDR400 BLITZ /ale zevraj A-data CHACHA/ so super agrasivnym casovanim 3-4-4-8 , 9100 - zobrazovaci adapter

  2. #2

    Standardní

    no to je zase občanská obluda... podle mě opět akorát někdo štourá ...
    Nemožné je jen silné slovo, které kolem sebe rozhazují malí lidé, kteří si myslí, že je snadnější žít ve světě, kde budou jen dostávat, místo toho, aby objevovali sílu, která to dokáže změnit. Nemožné není fakt. Je to postoj. Nemožné není tvrzení. Je to výzva. Nemožné je nevyužitá síla. Nemožné je dočasný stav. NEMOŽNÉ NEEXISTUJE. Muhamad ali

  3. #3

    Standardní

    To je ten samý případ jak u Doom III, kde ID Soft taky zvýhodnil jenom díky prachům od Nvidie engine pro Nvidia karty, nebo spíš optimalizací shader kodů a pak se přišlo na to že ATI to umí stejně rychle při max. detailech jako Nvidia. Ale tohle se od Valve + ATI tak nějak dalo čekat, ale stejně moc lidí už FX5900 nemá, postupně se nahradí 6600GT nebo 6800, takže to moc lidí myslím netrápí.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  4. #4
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Tak tohle neni pravda, Doom 3 se v tomhle ohledu s HL2 neda srovnavat. Jak 9800, X800 a 5900, 6800 dostavaji k renderovani v Doom 3 naprosto to same, problem ma samozrejme ATI, ze to nezvlada renderovat, to ze to jde obejit, tim, ze by se udelala specialni renderovani cesta pro ATI je neco jineho, prace navic.
    Jenze v HL2 byl pro FX5900 celou dobu mixed mode, ktery pouzival jen partial precision, tedy 16-bitu misto 24, pro ktere je to napsane a ten najednou zmizel. Takze ted je v HL2 pod DX 9.0 situace takova, ze ATI karty si v klidu jedou pod 24-bitovou presnosti, ale nV musi jit pres 32-bit
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  5. #5

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    Tak tohle neni pravda, Doom 3 se v tomhle ohledu s HL2 neda srovnavat. Jak 9800, X800 a 5900, 6800 dostavaji k renderovani v Doom 3 naprosto to same, problem ma samozrejme ATI, ze to nezvlada renderovat, to ze to jde obejit, tim, ze by se udelala specialni renderovani cesta pro ATI je neco jineho, prace navic.
    Jenze v HL2 byl pro FX5900 celou dobu mixed mode, ktery pouzival jen partial precision, tedy 16-bitu misto 24, pro ktere je to napsane a ten najednou zmizel. Takze ted je v HL2 pod DX 9.0 situace takova, ze ATI karty si v klidu jedou pod 24-bitovou presnosti, ale nV musi jit pres 32-bit
    Jak nezvládá? prostě to ATI renderuje jinak než NVIDIA, stejně tak ID udělalo speciálně render path pro NVIDIA karty.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  6. #6
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    NVIDIA i ATI renderuji to same v Doom 3 To, ze ATI nema vychytane OpenGL bylo jasne, takze ty vysledky nemohli snad nikoho prekvapit. Zadna specialni render patch pro NVIDIE tam neni.

    Doom 3 ma 5 renderovacich cest: ARB, NV10, NV20, R200 a ARB2.
    Jakakoliv karta od 5200 a radeonu 9500 jede pod ARB2, takze?
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  7. #7
    Member Avatar uživatele MATRIX
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Blava95%;Martin5%
    Příspěvky
    241
    Vliv
    280

    Standardní to spajdr

    Ty si asi cisty. Hovno vies a nie kazdy ma take lovky na grafiku a ked nemusia upgradovat vdaka tomuto tweaku tak preco to odcudzujes.
    V Doom3 idu Ati horsie halvne vdaka shitnym OGL ovladacom a inej implementacii Z-culling
    PC1 A64@2.250 Mhz,DFI NF4Ultra Infinity, 2x512 DDR500, Sapphire X1800GTO 700/1400 1.4/2.05/1.95, 19" ADI - Samsung panel.
    PC2: 8RDA+, 1700+@2200+(200*9)@1.5V, 512 DDR400 BLITZ /ale zevraj A-data CHACHA/ so super agrasivnym casovanim 3-4-4-8 , 9100 - zobrazovaci adapter

  8. #8

    Standardní Re: to spajdr

    Citace Původně odeslal MATRIX
    Ty si asi cisty. *** vies a nie kazdy ma take lovky na grafiku a ked nemusia upgradovat vdaka tomuto tweaku tak preco to odcudzujes.
    V Doom3 idu Ati horsie halvne vdaka shitnym OGL ovladacom a inej implementacii Z-culling
    Moje ATI hůř nejede jede úplně stejně teď jako s 6800Ultra při zapnutém AA/AF. A co sem pleteš to že někdo nemá prachy na mojí grafiku? o tom tady řeč není. A nikde nic neodsuzuju.

    Masster : Carmack tvrdil že pro NVIDIA tam speciálně upravená render shader path, takže?
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  9. #9
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní Re: to spajdr

    Citace Původně odeslal Spajdr
    Moje ATI hůř nejede jede úplně stejně teď jako s 6800Ultra při zapnutém AA/AF.
    Mno to mozno ide, ale pozri ake mas takty By bolo od Ati smutne keby neslo. (inac predpokladam, ze myslis len default Doom3, bez patchu a uprav )

  10. #10
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní

    Skoda ze sa to takto vivinulo.
    Doom3 a hl2 robili skoro 5 rokov a aj tak velke peniaze skazili natolko tie hry, ze nejdu na oboch kartach rovnako, je to velka skoda pre uzivatelov. Takto si v podstate mozete vybrat ci budete hrat hl2 alebo doom3. Keby ati nezaplatilo valve, nvidia nesponzorovala id, myslim ze by obe hry mali dve renderovacie cesty prave pre r300 karty a FX a teda by boli omnoho lepsie hratelne, ale co uz.

    Mohol by mi niekto vysvetlit co na tych hrach robili 5 rokov?
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  11. #11

    Standardní Re: to spajdr

    Citace Původně odeslal Semik
    Citace Původně odeslal Spajdr
    Moje ATI hůř nejede jede úplně stejně teď jako s 6800Ultra při zapnutém AA/AF.
    Mno to mozno ide, ale pozri ake mas takty By bolo od Ati smutne keby neslo. (inac predpokladam, ze myslis len default Doom3, bez patchu a uprav )
    Však jsem měl default takty, nakonec ATI sama dělala reklamu že tuším od 4.10 CATALYST má stejné výsledky jako NVIDIA karta, bez rozdílu kvality zobrazení. Žádné patche ani úpravy nemám.ˇ

    Rozhodně to NVIDIA s DOOM III moc nevyhrála, sice si udělala ze začátku reklamu, ale stejně si více lidí koupí, pokud mají starší kartu radši ATI, protože to Valve doporučuje, Doom III se sice dobře prodal, ale to co se prodalo za ty dva tři měsíce co Doom III vyšel tak Half life 2 zvládnul za týden. A nechci se hádat. Otázka ještě je co do budoucna budou firmy co dělají hry brát jako dobrý a dobře programovatelný engine, jestli od Valve nebo Id soft, kdo ví jak by Doom III zvládal větší exteriéry, který je u Half life2 hafo.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  12. #12
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní Re: to spajdr

    Citace Původně odeslal Spajdr
    1.)
    Však jsem měl default takty, nakonec ATI sama dělala reklamu že tuším od 4.10 CATALYST má stejné výsledky jako NVIDIA karta, bez rozdílu kvality zobrazení. Žádné patche ani úpravy nemám.ˇ

    2.)
    Otázka ještě je co do budoucna budou firmy co dělají hry brát jako dobrý a dobře programovatelný engine, jestli od Valve nebo Id soft, kdo ví jak by Doom III zvládal větší exteriéry, který je u Half life2 hafo.
    1.)
    Fine, som nevedel.

    2.)
    Doom3 engine nezvlada velke exteriery Ono problem neni v tom, ze engine tieto exteriery nezvlada, ale dnesny hrdw. by to nestihal Ked zhruba o rok (mozno neskorej) vyjde Quake4 budeme vsetci z otvorenou hubou cekovat co to dokaze ... ale na akom stroji. Inac D3 engine je skorej predskokan ... D3 natjunovany v Q4 bude masox. Hmm.. osobne nemyslim, ze sa mu source moze rovnat. (vpraxi to moze byt ine...)

  13. #13
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    No, som cakal, kedy sa tu toto objavi...

    Citace Původně odeslal Masster
    Tak tohle neni pravda, Doom 3 se v tomhle ohledu s HL2 neda srovnavat. Jak 9800, X800 a 5900, 6800 dostavaji k renderovani v Doom 3 naprosto to same,
    V HL2 tiez, ked na NV3x napevno nastavis DX9 rendering path. Kazda z uvedenych kariet potom renderuje identicke shader programy.
    problem ma samozrejme ATI, ze to nezvlada renderovat, to ze to jde obejit, tim, ze by se udelala specialni renderovani cesta pro ATI je neco jineho, prace navic.
    Nezvlada?
    Jenze v HL2 byl pro FX5900 celou dobu mixed mode, ktery pouzival jen partial precision, tedy 16-bitu misto 24, pro ktere je to napsane a ten najednou zmizel.
    Je to napisane pre full precision v SM 2.0. To je podla definicie presnost vacsia alebo rovna FP24. Mixed mod zrejme vyhodili totalne kvoli nedostatku casu & chuti to kodovat (to co ukazovali pred rokom bolo daleko od finalnej hry - to uz teraz vieme). Btw., ked si clovek pozrie Steam statistiku, tak vidno ze karty na baze FX5700, FX5800, FX5900 tvoria len male percento z celku, takze sa zrejme rozhodli, ze im to za tu namahu nestoji.
    Takze ted je v HL2 pod DX 9.0 situace takova, ze ATI karty si v klidu jedou pod 24-bitovou presnosti, ale nV musi jit pres 32-bit
    A NV4x ukazuje, ze pokial je dobra architektura, nikde nie je problem...
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  14. #14
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní Re: to spajdr

    Citace Původně odeslal MATRIX
    Ty si asi cisty. *** vies a nie kazdy ma take lovky na grafiku a ked nemusia upgradovat vdaka tomuto tweaku tak preco to odcudzujes.
    Ten tweak ma viditelny dopad na IQ v nie jednej situacii...
    V Doom3 idu Ati horsie halvne vdaka shitnym OGL ovladacom a inej implementacii Z-culling
    Tu sa to hemzi samymi odbornikmi... (aj ten thread title je fakt dobry)
    Citace Původně odeslal Spajdr
    Masster : Carmack tvrdil že pro NVIDIA tam speciálně upravená render shader path, takže?
    Nie, JC to formuloval inak. NV ma v driveroch tzv. "fast path" pre D3. V D3 samotnom v pripade NV3x & vyssie alebo R(V)3xx & vyssie ziadne odlisne rendering cesty nie su.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  15. #15
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Citace Původně odeslal sisi
    V HL2 tiez, ked na NV3x napevno nastavis DX9 rendering path. Kazda z uvedenych kariet potom renderuje identicke shader programy.
    Pokud jen nastavis DX 9.0, tak jsou v obraze chyby.....pokud, ale zmenis cfg tak, aby napr. FX 5900 byla identifikovana jako R9800, tak uz tam zadne chyby nejsou, zvlastni ze?
    Citace Původně odeslal sisi
    Nezvlada?
    Tim jsem samozrejme myslel rychlostne.
    Citace Původně odeslal sisi
    Je to napisane pre full precision v SM 2.0. To je podla definicie presnost vacsia alebo rovna FP24. Mixed mod zrejme vyhodili totalne kvoli nedostatku casu & chuti to kodovat (to co ukazovali pred rokom bolo daleko od finalnej hry - to uz teraz vieme). Btw., ked si clovek pozrie Steam statistiku, tak vidno ze karty na baze FX5700, FX5800, FX5900 tvoria len male percento z celku, takze sa zrejme rozhodli, ze im to za tu namahu nestoji.
    Steam statistiky, ale zahrnuji i lidi, kteri jeste porad hraji jen CS 1.6 atd. pokud se nepletu. Mixed mode, jak vidno, funguje a casu na to myslim, melo Valve az, az.
    Citace Původně odeslal sisi
    A NV4x ukazuje, ze pokial je dobra architektura, nikde nie je problem...
    Tohle samozrejme nepopiram, dokonce i kdyz se pouzije tweak pro FX radu na 6x00, tak nedojde k nejakemu velkemu skoku ve vykonu, ty rozdily jsou spis minimalni.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  16. #16
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    Pokud jen nastavis DX 9.0, tak jsou v obraze chyby.....pokud, ale zmenis cfg tak, aby napr. FX 5900 byla identifikovana jako R9800, tak uz tam zadne chyby nejsou, zvlastni ze?
    Hej, ale nevidim jediny dovod, preco by to nemohol byt obycajny driver bug - napr. v PS kompilatore. Btw. takmer uplne identicka situacia tu uz raz bola - FarCry. Tam mali NV3x svojho casu tiez IQ problemy, no za pouzitia R3xx pathu bolo vsetko OK. A FarCry je TWIMTBP hra... to je zvlastne este viac, nie?
    Steam statistiky, ale zahrnuji i lidi, kteri jeste porad hraji jen CS 1.6 atd. pokud se nepletu. Mixed mode, jak vidno, funguje a casu na to myslim, melo Valve az, az.
    Myslim ze milion+ ludi je velmi dobra statisticka vzorka... ziadne velke odchylky sa tam nebudu konat. A ja si naopak myslim, ze vydanie HL2 par tyzdnov dozadu bolo hodne silene a narychlo zorganizovane. Neviem, asi si uz nemohli dovolit prist o tohtorocny predvianocny trh... (Ja nepochybujem o tom, ze mixed mod fuguje, ale chce to cas navyse.)
    Tohle samozrejme nepopiram, dokonce i kdyz se pouzije tweak pro FX radu na 6x00, tak nedojde k nejakemu velkemu skoku ve vykonu, ty rozdily jsou spis minimalni.
    Co je samozrejme ocakavatelne...
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  17. #17
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Citace Původně odeslal sisi
    Hej, ale nevidim jediny dovod, preco by to nemohol byt obycajny driver bug - napr. v PS kompilatore. Btw. takmer uplne identicka situacia tu uz raz bola - FarCry. Tam mali NV3x svojho casu tiez IQ problemy, no za pouzitia R3xx pathu bolo vsetko OK. A FarCry je TWIMTBP hra... to je zvlastne este viac, nie?
    Pokud tenhle problem nekdy v budoucnu opravi ovladace, tak to uznam, zatim to muze byt oboje


    Btw. Spajdr: Necucas si nahodou ty vysledky svoji karty na default z prstu? Nic osobniho, ale ve vsech reviews X850 porad dostava od 6800Ultra na pr....
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  18. #18
    Senior Member Avatar uživatele MK2
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Slovakia - Šurany
    Příspěvky
    1 701
    Vliv
    295

    Standardní

    Ja som majitel 9800pro a vobec sa mi nepaci to co existuje v HL2 pre fx5900xt, pri fp16 to ide ako maslo, tak to ty lenivci mali spravit normalne, tie 5900vky boli mastne karty, a ked zoberiete 5900ultra alebo 5950tku tak to je voci majitelom tychto kariet ktore boli v aprili high end, pekny podraz, je mi luto ze Valve a niektori nateseny majitelia svojich radeonov to nechapu
    mna spinava politika nebavi, ani v pocitacovom priemysle, a kazdy vie ze tu bola a aj bude, kaslite na to, tie firmy aj tak v konecnom dosledku kaslu na nas, ide o predaj produktov, grafky, a potom hry, a to tu funguje dokonca tak, ze nestihaju 9800pro vyrabat, je ich nedostatok, a aj s inymi kartami to ide na dracku aj od Nvidie, a my im tu mastime znacky, Games Rulezzz forever (ziadna politika)

    BTW Zajtra idem ku kamosovi na fx5900xt nahodit HL2, a som zvedavy ci nepojde cez force podporu 9800pro v 3danalyzery nahodit na fx5900 pixel shadery 2.0, na STEAM verzii ktoru vlastnim to vraj nejde, je to pravda?? tusim je to kvoli tomu ze 3danalyzer musi spustit konkretny exe subor, ak si pametam casy mojej voodoo3 3k, a steam treba pustat s prikazom
    To Masster> ty si tie shadery 2.0 spojazdnil?? pomozu nove spirit drivery?

    P.S. naozaj by som privital temu riesenia pixel shaderov 2.0 aby fungovali korektne na 5900vkach, na forach v zahranici su veci castokrat aj pre mna dost dobreho anglictinara dost huste, a nezrozumitelne, lepsie ako sa bavit o Ati a Nvidii, je hodit sem skusenosti s fx5900 a spojazdnenim DX9 v rozumnych fps, co sa podla ohlasov v zahranici DA
    X2 6000+ AM2 3,3ghz 1,375v (3,433ghz 1,45v) || Abit KN9 Nf4 ultra AM2,Xpertvision 9600GT 512mb 650/1800@760/2000, 2x2gb A-data 800+ Extremme ddr2@950mhz cl5(resp.980mhz pri 3,433ghz cpu), Maxtor MaxlineIII 300GB,DVD RW-DL Asus 1608P3S,SB AUDIGY 2ZS Platinum,Benq - notebook keyboard,mouse Genius netscroll optical USB,monitor 17`Nokia 720C,Fortron 650w,Vista Ultimate SP1

  19. #19
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal MK2
    Ja som majitel 9800pro a vobec sa mi nepaci to co existuje v HL2 pre fx5900xt, pri fp16 to ide ako maslo,
    Ako maslo? To ja som videl ine vysledky... napr. tu: http://www.beyond3d.com/forum/viewto...=421920#421920.
    tak to ty lenivci mali spravit normalne, tie 5900vky boli mastne karty, a ked zoberiete 5900ultra alebo 5950tku tak to je voci majitelom tychto kariet ktore boli v aprili high end, pekny podraz,
    Ale to ze NV spravila v pripade tejto architektury & PS 2.0 zle kompromisy, to je sumafuk, ze? A je voci majitelom NV3x nefer aj to, ze NV prisla s drasticky lepsou architekturou v podobe NV4x? Ved taketo velke generacne skoky sme uz zazili...
    je mi luto ze Valve a niektori nateseny majitelia svojich radeonov to nechapu
    Hlavne ze Ty presne chapes o co ide... Ja si v ziadnom pripade nenarokujem monopol na pravdu, ale snazim sa nevidiet veci ciernobielo. Ak chces hladat prapricinu tohto "problemu", potom upriam svoju pozornost na 2 firmy - MS (DX standard) & NV (NV3x architektura). To, ze sa NV3x drzali doteraz tak dobre v najznamejsich tituloch je (nielen, ale aj) zalezitostou angazovanosti NV v ich vyvoji a "sikovnych" trikov v driveroch. Teraz maju ale k dispozicii kompletny NV4x lineup od low-endu az po absolutny high-end (SLI), a tak uz prirodzene vykon NV3x nie je priorita. Takze tieto vysledky v HL2 mozu byt kludne predzvestou toho, co sa da v buducnosti ocakavat od shader-heavy titulov na NV3x...
    P.S. naozaj by som privital temu riesenia pixel shaderov 2.0 aby fungovali korektne na 5900vkach, na forach v zahranici su veci castokrat aj pre mna dost dobreho anglictinara dost huste, a nezrozumitelne, lepsie ako sa bavit o Ati a Nvidii, je hodit sem skusenosti s fx5900 a spojazdnenim DX9 v rozumnych fps, co sa podla ohlasov v zahranici DA
    Riesenie je jedine... snazit sa obmedzit ich pouzivanie. A ked uz, tak sa treba vyhybat oblukom full precision instrukciam (co sa nie vzdy da). Skratka, treba pri kodovani mysliet od zaciatku na tieto "problemy".
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  20. #20

    Standardní

    Tak jsem zkousel pres 3D Analyzer na te sve sunce nastavit dx9 (identifikace jako R9800) a kupodivu to funguje - uplne odrazy na vode vypadaji pekne, FPS slo oproti dx81 asi o 10 framu dolu. Kdyz jsem nedal identifikaci jako R9800 a jenom natvrdo nastavil parametr "-dxlevel 90", tak to vodu nezobrazilo vubec... Jinak pouzil jsem snizenou presnost shaderu, pri sviceni baterkou a na nekterych gradientech jsou pak ale videt hnusne prechody.
    No nic, stejne uz to mam dohrany...

    5900 v dx81 nativne
    5900 v dx9 jako R9800 (pres Analyzer)

    PS: V tom analyzeru se da nastavit i davka (*.bat), kde se daji normalne vypsat i parametry spousteneho souboru.
    Počítače šetří práci, čas a peníze... Vážně tomu někdo věří?
    Intel C2D @3.6GHz, GTX280, RAM: 2GB, HDD: 2TB

  21. #21
    Member Avatar uživatele MATRIX
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Blava95%;Martin5%
    Příspěvky
    241
    Vliv
    280

    Standardní

    Ako ja tu neobhajujem architekrutu nv3x ale take zle to s nou zas tiez nie je problem ma len v tom ze ma malo registrov pri FP32 a ked nvidia navrhovala ze min pre dx9 ma byt FP16 tak to ati + microsoft odmietli a co mali podla vas ako robit nevydat danu generaciu a robit 30hodin denne na novej /ak staci FP16 naco davat viac - to je uz len lenivost programatorov resp. nutnost vydat hru pred vianocami - i ked s rocnym oneskorenim/.
    Toto je tweak pre NV3x ak sa to dakemu tipkovi s radeonom nepaci tak nech tu nehubuje toto je nv sekcia pre ludi ktorym by sa to zislo a nie preto aby tu niekto rozvadzal temu dx + nv3x.
    A tomu ver ze su nvdie v Doom3 o hodne lepsie - btw zatial nie je /AFAIK/ zapnute ultra shadows a pokial viem tak daco tam nesedi ani s tym dvojnasobnym poctom operacii v z/stencil buffere - 6600Gt pokial viem zvlada len 8x1 operacie oproti 6800GT ktora ich zvlada na pipeline 2x /AKA 32*0/ a i tak 6600Gt pomerne uteka konkurencii - a drzi sa v malom odstupe za high end sadou.
    Co sa tyka enginu Doom3 a velkych priestranstiev ako viete ze ich nezvlada Carmack urcite vedel preco ich tam nedal a ten engine bol urcite navrhnuty pre viac ako uzke tmave chodby.
    PC1 A64@2.250 Mhz,DFI NF4Ultra Infinity, 2x512 DDR500, Sapphire X1800GTO 700/1400 1.4/2.05/1.95, 19" ADI - Samsung panel.
    PC2: 8RDA+, 1700+@2200+(200*9)@1.5V, 512 DDR400 BLITZ /ale zevraj A-data CHACHA/ so super agrasivnym casovanim 3-4-4-8 , 9100 - zobrazovaci adapter

  22. #22

    Standardní

    Citace Původně odeslal MATRIX
    Ako ja tu neobhajujem architekrutu nv3x ale take zle to s nou zas tiez nie je problem ma len v tom ze ma malo registrov pri FP32 a ked nvidia navrhovala ze min pre dx9 ma byt FP16 tak to ati + microsoft odmietli a co mali podla vas ako robit nevydat danu generaciu a robit 30hodin denne na novej /ak staci FP16 naco davat viac - to je uz len lenivost programatorov resp. nutnost vydat hru pred vianocami - i ked s rocnym oneskorenim/.
    A tomu ver ze su nvdie v Doom3 o hodne lepsie - btw zatial nie je /AFAIK/ zapnute ultra shadows a pokial viem tak daco tam nesedi ani s tym dvojnasobnym poctom operacii v z/stencil buffere - 6600Gt pokial viem zvlada len 8x1 operacie oproti 6800GT ktora ich zvlada na pipeline 2x /AKA 32*0/ a i tak 6600Gt pomerne uteka konkurencii - a drzi sa v malom odstupe za high end sadou.
    BS. Microsoft sám odmítl pokus o diktát nvidie, která s DX9 na nv3x stejně počítala jen jako s bonusem. Nechápu jak někomu ani po dvou letech nedošlo, kdo dělal čip pro fp, a kdo pro integery.

    Doom3 je specifický případ. Ultrashadow neudělají větší rozdíl než 5%. 8x1 aka 16x0 dyž už.
    http://www.gindex.org/index.php?opti...d=29&Itemid=44

  23. #23
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal MATRIX
    Ako ja tu neobhajujem architekrutu nv3x ale take zle to s nou zas tiez nie je problem ma len v tom ze ma malo registrov pri FP32 a ked nvidia navrhovala ze min pre dx9 ma byt FP16 tak to ati + microsoft odmietli
    Aha, zly MS & ATI odstavili vtedajsieho chudaka market leadera na vedlajsiu kolaj...
    a co mali podla vas ako robit nevydat danu generaciu a robit 30hodin denne na novej
    Za zle rozhodnutia sa plati...
    Toto je tweak pre NV3x ak sa to dakemu tipkovi s radeonom nepaci tak nech tu nehubuje toto je nv sekcia pre ludi ktorym by sa to zislo a nie preto aby tu niekto rozvadzal temu dx + nv3x.
    To neznamena, ze tu mozes postovat hluposti a nepodlozene informacie predkladat ako absolutnu pravdu.
    a pokial viem tak daco tam nesedi ani s tym dvojnasobnym poctom operacii v z/stencil buffere - 6600Gt pokial viem zvlada len 8x1 operacie oproti 6800GT ktora ich zvlada na pipeline 2x /AKA 32*0/ a i tak 6600Gt pomerne uteka konkurencii - a drzi sa v malom odstupe za high end sadou.
    Tak keby si si to nastudoval este lepsie, tak by si vedel, ze 6600GT v zivote 8 pixlov za jeden clock "nevypluje". Ma "len" 4 ROPs, teda z pohladu vystupu je to 4x1, resp. 8x0 (z/stencil output), i ked interne je to cista 8x1 architektura.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  24. #24

    Standardní

    ja bych tohle tema vubec neresil proste dneska to dospelo do takovyho stadia ze si musite koupit oba druhy karet (jako NV a ati), protoze kazda druha hra je zaplacena nekym jinym a totalne optimilizovana v jeho prospech , takze bych se tady moc nehadal a kdo neni .... tak to vidi , a nehadat se ze to je tam lepsi atd.... proste oba dva jsou svine tot vse
    zivot je pes, trva nez se ho naucite zit

  25. #25

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    Citace Původně odeslal sisi
    Hej, ale nevidim jediny dovod, preco by to nemohol byt obycajny driver bug - napr. v PS kompilatore. Btw. takmer uplne identicka situacia tu uz raz bola - FarCry. Tam mali NV3x svojho casu tiez IQ problemy, no za pouzitia R3xx pathu bolo vsetko OK. A FarCry je TWIMTBP hra... to je zvlastne este viac, nie?
    Pokud tenhle problem nekdy v budoucnu opravi ovladace, tak to uznam, zatim to muze byt oboje


    Btw. Spajdr: Necucas si nahodou ty vysledky svoji karty na default z prstu? Nic osobniho, ale ve vsech reviews X850 porad dostava od 6800Ultra na pr....
    Ne, měl jsem akorát zapnutý overdrive a mám silnější cpu než většina těch recenzentů (nebo spíš to FSB tam měli při 3.4Ghz, což je málo, oproti 257Mhz při 3.6Ghz). A překlepl jsem se, myslel jsem 6800GT, Ultru né.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •