Citace Původně odeslal sisi
V HL2 tiez, ked na NV3x napevno nastavis DX9 rendering path. Kazda z uvedenych kariet potom renderuje identicke shader programy.
Pokud jen nastavis DX 9.0, tak jsou v obraze chyby.....pokud, ale zmenis cfg tak, aby napr. FX 5900 byla identifikovana jako R9800, tak uz tam zadne chyby nejsou, zvlastni ze?
Citace Původně odeslal sisi
Nezvlada?
Tim jsem samozrejme myslel rychlostne.
Citace Původně odeslal sisi
Je to napisane pre full precision v SM 2.0. To je podla definicie presnost vacsia alebo rovna FP24. Mixed mod zrejme vyhodili totalne kvoli nedostatku casu & chuti to kodovat (to co ukazovali pred rokom bolo daleko od finalnej hry - to uz teraz vieme). Btw., ked si clovek pozrie Steam statistiku, tak vidno ze karty na baze FX5700, FX5800, FX5900 tvoria len male percento z celku, takze sa zrejme rozhodli, ze im to za tu namahu nestoji.
Steam statistiky, ale zahrnuji i lidi, kteri jeste porad hraji jen CS 1.6 atd. pokud se nepletu. Mixed mode, jak vidno, funguje a casu na to myslim, melo Valve az, az.
Citace Původně odeslal sisi
A NV4x ukazuje, ze pokial je dobra architektura, nikde nie je problem...
Tohle samozrejme nepopiram, dokonce i kdyz se pouzije tweak pro FX radu na 6x00, tak nedojde k nejakemu velkemu skoku ve vykonu, ty rozdily jsou spis minimalni.