No, som cakal, kedy sa tu toto objavi...

Citace Původně odeslal Masster
Tak tohle neni pravda, Doom 3 se v tomhle ohledu s HL2 neda srovnavat. Jak 9800, X800 a 5900, 6800 dostavaji k renderovani v Doom 3 naprosto to same,
V HL2 tiez, ked na NV3x napevno nastavis DX9 rendering path. Kazda z uvedenych kariet potom renderuje identicke shader programy.
problem ma samozrejme ATI, ze to nezvlada renderovat, to ze to jde obejit, tim, ze by se udelala specialni renderovani cesta pro ATI je neco jineho, prace navic.
Nezvlada?
Jenze v HL2 byl pro FX5900 celou dobu mixed mode, ktery pouzival jen partial precision, tedy 16-bitu misto 24, pro ktere je to napsane a ten najednou zmizel.
Je to napisane pre full precision v SM 2.0. To je podla definicie presnost vacsia alebo rovna FP24. Mixed mod zrejme vyhodili totalne kvoli nedostatku casu & chuti to kodovat (to co ukazovali pred rokom bolo daleko od finalnej hry - to uz teraz vieme). Btw., ked si clovek pozrie Steam statistiku, tak vidno ze karty na baze FX5700, FX5800, FX5900 tvoria len male percento z celku, takze sa zrejme rozhodli, ze im to za tu namahu nestoji.
Takze ted je v HL2 pod DX 9.0 situace takova, ze ATI karty si v klidu jedou pod 24-bitovou presnosti, ale nV musi jit pres 32-bit
A NV4x ukazuje, ze pokial je dobra architektura, nikde nie je problem...