Stránka 1 z 3 123 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 53

Téma: Mam do Matroxu ?

  1. #1

    Standardní Mam do Matroxu ?

    Zvazuju po vsech tech letech koupit konecne poradnou grafiku,
    po vsech tech mxkach 4200stovkach, 9700, 5900 a 9800stovkach nakonec 9600 silne uvazuju koupit konecne grafiku ktera se neposere bude mit ostrej obraz, ale obcas si na ni budu moct pustit nejaky 3D i kdyz nevim jaky muj herny vyvoj zkoncil v dobach diabla2, a ted na pc hlavne pracuju, a delam grafiku a proto bych rad matrox ale ceny sou celkem porno takze jakou by jste mi doporucili, a co de dneska sehnat treba za litr nebo za dva

  2. #2
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    315

    Standardní

    do litru sezenes G400, do dvou G400Max (pokud vubec sezenes)

    pocitej s tim ze si moc nezahrajes
    Ale to diablo ti na tom pojede
    wrxtation: Intel Q9550@3.6G, Noctua UH-12P, 4GB OCZ LV RAM, Gigabyte EP45-UD3P, Powercolor HD5850 PCS+ 1GB, 1TB WD BLACK, .64TB WD Blue, Lian-Li PC-P50B (silenced), Scythe ESI Juli@, Gilmore Headamp, Sennheiser HD580, NEC 2090UXi-BK, HP LP2065, Wacom Graphire4, Logitech G15, Logitech G5...etc, Win XP Pro
    mobile:
    Lenovo Thinkpad R61 14", C2D T7250, 2GB RAM, GMA X3100, .5TB WD Blue, Echo Indigo PCMCIA, Sennheiser PX100, Ubuntu 9.10

    CUT ME AND I'D BLEED IMPERIAL BLUE...

  3. #3

    Standardní

    hm... sam tohle taky zvazuju ale nevim nevim

  4. #4
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    nove hry ale uz moc ne... napr. HL2...

  5. #5
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Dawe
    Založen
    25.05.2003
    Bydliště
    Tam kde zaparkuju auto... (mostly Praha)
    Příspěvky
    2 262
    Vliv
    292

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wuuduu
    nove hry ale uz moc ne... napr. HL2...
    No ono ani nektere dosti stare ne. Musite brat v potaz ze z hlediska 3D vykonu G400 plati, ze je na tom uplne stejne jako TNT2 Ultra.....

    1300-1800 bodu v 3D M01, vic z ni nedostanete....
    There is nothin' fair in this world
    There is nothin' safe in this world
    And there's nothin' sure in this world
    And there's nothin' pure in this world
    Look for something left in this world

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    HL2 asi ani na Parhelii (readme.txt), myslite si, ze G400vky maju v 2d lepsi obraz ako poriadne R9800vky? Ja ani moc ne... aj s rychlostou v 2D uz je Radko na tom lepsie... predpokladam.

    Doma mam Radka, tu v praci na jednom kompe G450ku... mal som aj G400vku a G550ku... the same... ale po HW stranke su to krasne karty.

  7. #7

    Standardní

    Jak je to vůbec s kvalitou obrazu G400 / G450 / G550? Mám dojem, že tu někdo tvrdil, že G400 má obraz lepší než G450 a G550. Pokud by tohle byla pravda, tak by měla mít G400 obraz lepší i než zmíněná R9800 od kvalitního výrobce.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  8. #8

    Standardní

    Parhelii ani na DOOMA3 Jestli vám stačí 10fps.. tam kde má GF4Ti 4200 30fps
    A pokud na Parhelii spustím HL2... tak počítám tak s 5fps

  9. #9

    Standardní

    HL2 ma kvalitni engine, i mne jede plynule na R9200 ve 1280x1024... Parhelia zas nebyla tak spatna karta, jenom trochu nekompatibilni.

    2 Anonymní: Neni cas prejit na neco, co ma DVI (i nektere CRT)? Pak odpadnou tyto problemy...
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows? | Nesnáším wide monitory.
    Workstation: Xeon E3-1275v5 :: Silentmaxx TwinBlock fanless :: Fujitsu D3417-B :: 32 GB ECC DDR4 :: Radeon Pro WX 2100 fanless :: Dell UP2715K :: Gentoo
    Server: Xeon E3-1245v6 :: Supermicro X11SSH-F :: 32 GB ECC DDR4 :: Aquantia 5GBase-T :: 36 TB storage :: Gentoo Hardened

  10. #10

    Standardní

    Gargamel: Ale ne každej má 50000 na LCDéčko, který má barvy alespoň na úrovni průměrnýho CRT monitoru.

    LISP: Podle mě by měl jít HalfLife na Parhelii minimálně hratelně; dokonce bych řekl, že by mohl jet dost slušně.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    Gargamel: Ale ne každej má 50000 na LCDéčko, který má barvy alespoň na úrovni průměrnýho CRT monitoru.

    LISP: Podle mě by měl jít HalfLife na Parhelii minimálně hratelně; dokonce bych řekl, že by mohl jet dost slušně.
    Uvidíme Snad to půjde rychleji než D3

  12. #12
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    315

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wuuduu
    HL2 asi ani na Parhelii (readme.txt), myslite si, ze G400vky maju v 2d lepsi obraz ako poriadne R9800vky? Ja ani moc ne... aj s rychlostou v 2D uz je Radko na tom lepsie... predpokladam.

    Doma mam Radka, tu v praci na jednom kompe G450ku... mal som aj G400vku a G550ku... the same... ale po HW stranke su to krasne karty.
    No dneska v dobe LCD uz se moc lidi nad kvalitou analogu nezamejsli a vezmeme li v potaz rozliseni do 1280x1024 pak rozdily mezi Radeonem od slusneho vyrobce a G400 nebudou patrne, zvlaste kdyz slabym clankem bude monitor.

    Ja mam furt v obou kompech G400 a nejak mi nic nechybi. Jelikoz pouzivam stale CRTcka a vzdycky doma nejaky mit budu, tak hodne ocenim rozsireny nastaveni monitoru v matroxich driverech, ktery nenajdu ani u ATI ani u Nvidie, barevnost je u G400 taky velmi kvalitni a prehravani DVD s HW akceleraci stejne jako overlay naprosta pohoda...
    Navic G400 ma zatim neprekonanou kvalitu TV vystupu (karty P rady uz maji horsi).
    Proste pro me jakozto priznivce matroxu a G400 obzvlast nejak neni potreba prechazet nekam jinam...

    k upgradu me asi donuti az prechod na PCI-E
    wrxtation: Intel Q9550@3.6G, Noctua UH-12P, 4GB OCZ LV RAM, Gigabyte EP45-UD3P, Powercolor HD5850 PCS+ 1GB, 1TB WD BLACK, .64TB WD Blue, Lian-Li PC-P50B (silenced), Scythe ESI Juli@, Gilmore Headamp, Sennheiser HD580, NEC 2090UXi-BK, HP LP2065, Wacom Graphire4, Logitech G15, Logitech G5...etc, Win XP Pro
    mobile:
    Lenovo Thinkpad R61 14", C2D T7250, 2GB RAM, GMA X3100, .5TB WD Blue, Echo Indigo PCMCIA, Sennheiser PX100, Ubuntu 9.10

    CUT ME AND I'D BLEED IMPERIAL BLUE...

  13. #13

    Standardní

    Dobrá zpráva:

    Half Life 2 na Parhelii jede v pohodě

    Osobně odzkoušeno: neměl jsem moc času, ale můžu říct, že na střední detaily, 16x Fragment Anti-Aliasing a Anisotropic Filtering a 800*600 jede naprosto hratelně, můž říct i plynule. Víc jsem vyzkoušet nestihl, ale předpokládám, že 1024*768 by byl taky v pohodě (nechal jsem hru nastavit vlastní parametry, sám jsem jen ve driverech zapnul AA/AF a až když jsem končil, tak jsem mrk do options a zistil, že to nebylo 1024*768 ale 800*600 - FAA 16x dělá skoro divy )

    Edit: ještě jsem zapomněl: byla to nová Parhlie (AGP 8x, 128MB, 250*300, ten typ, co mezi oběma DVI nemá téměř mezeru)
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  14. #14
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Dawe
    Založen
    25.05.2003
    Bydliště
    Tam kde zaparkuju auto... (mostly Praha)
    Příspěvky
    2 262
    Vliv
    292

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    Dobrá zpráva:

    Half Life 2 na Parhelii jede v pohodě

    Osobně odzkoušeno: neměl jsem moc času, ale můžu říct, že na střední detaily, 16x Fragment Anti-Aliasing a Anisotropic Filtering a 800*600 jede naprosto hratelně, můž říct i plynule. Víc jsem vyzkoušet nestihl, ale předpokládám, že 1024*768 by byl taky v pohodě (nechal jsem hru nastavit vlastní parametry, sám jsem jen ve driverech zapnul AA/AF a až když jsem končil, tak jsem mrk do options a zistil, že to nebylo 1024*768 ale 800*600 - FAA 16x dělá skoro divy )

    Edit: ještě jsem zapomněl: byla to nová Parhlie (AGP 8x, 128MB, 250*300, ten typ, co mezi oběma DVI nemá téměř mezeru)
    Ja ho dneska videl plynule na Radlu 8500LE, takze na Parhelii ktera ma velmi srovnately vykon musi jet taky, to bylo jasne. Proste dobrej engin, zadnej DIII
    There is nothin' fair in this world
    There is nothin' safe in this world
    And there's nothin' sure in this world
    And there's nothin' pure in this world
    Look for something left in this world

  15. #15
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    dobry, hlavne slusne oseka detaily na slabsich kartach... slusne slape aj na MX440kach, ale vyzera... dost zle...

  16. #16

    Standardní

    Citace Původně odeslal Dawe
    Ja ho dneska videl plynule na Radlu 8500LE, takze na Parhelii ktera ma velmi srovnately vykon musi jet taky, to bylo jasne. Proste dobrej engin, zadnej DIII
    Engine D3 je novejsi generace nez ten v HL2. Podle toho vypada grafika a narocnost. Resp. grafika HL2 vypada pekne, ale to je uz dano kvalitnimi 2D/3D grafiky, level-designery a tim, ze tam jsou i venkovni prostredi. D3 byl omezen moznostmi soucasnych pocitacu, nicmene se bude moci ukazat v Quake4, protoze v dobe, kdy ten vyjde, uzbudou pocitace o dost lepsi, takze se level-designeri nebudou muset tak omezovat.

  17. #17
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ladiz
    Engine D3 je novejsi generace nez ten v HL2. Podle toho vypada grafika a narocnost. Resp. grafika HL2 vypada pekne, ale to je uz dano kvalitnimi 2D/3D grafiky, level-designery a tim, ze tam jsou i venkovni prostredi. D3 byl omezen moznostmi soucasnych pocitacu, nicmene se bude moci ukazat v Quake4, protoze v dobe, kdy ten vyjde, uzbudou pocitace o dost lepsi, takze se level-designeri nebudou muset tak omezovat.
    100% suhlas. Ked si poriadne pozries grafiku HL2, zistis ze je taka ista, aka tu uz dva roky frci. Akurat pridali shaderove serepeticky a fyziku.
    Doom3 engine je uplne niekde inde...

  18. #18

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    Dobrá zpráva:

    Half Life 2 na Parhelii jede v pohodě

    Osobně odzkoušeno: neměl jsem moc času, ale můžu říct, že na střední detaily, 16x Fragment Anti-Aliasing a Anisotropic Filtering a 800*600 jede naprosto hratelně, můž říct i plynule. Víc jsem vyzkoušet nestihl, ale předpokládám, že 1024*768 by byl taky v pohodě (nechal jsem hru nastavit vlastní parametry, sám jsem jen ve driverech zapnul AA/AF a až když jsem končil, tak jsem mrk do options a zistil, že to nebylo 1024*768 ale 800*600 - FAA 16x dělá skoro divy )

    Edit: ještě jsem zapomněl: byla to nová Parhlie (AGP 8x, 128MB, 250*300, ten typ, co mezi oběma DVI nemá téměř mezeru)
    Tak to jsem rád Jo Fragment Anti-Aliasing je pěknej a výkonu moc neodebere (na druhou stranu, v některých hrách zobrazuje blbosti-D3)

  19. #19

    Standardní

    Wuuduu: Je pěkný když srovnáváš grafiku HL2 na dnešních počítačích s možnostmi engine Doom3 na počítačích budoucnosti

    Srovnávej co máme teď.
    -Postavy v Doom3 jsou hranaté skoro jak v Quake2 (v porovnání s HalfLife2 nebo Painkiller je to naprosto něco jiného).
    -Doom3 navíc nepoužívá žádné převratné technologie, je to jenom hrubé a nevyvážené použití bumpmappingu HL2 se orientuje hlavně na shadery.
    -Doom3 engine není schopen zobrazovat rozsáhlá venkovní prostředí (to snad ani nemá cenu s HL2 srovnávat)
    -Na HL2 nepotřebuješ prakticky žádný speciální nebo optimalizovaný drivery, běhá na celém spektru hardware (viz třeba Parhelia). Doom běhá dobře na jen na GeForce 6x00 a jakžtakž na ATinách. Kdo má matrox, cokoli staršího, nebo si chce koupit S3 / XGI, tak si doom nezahraje (flexibilní engine, co?).
    -HL2 vypadá realisticky (Doom 3 mi spíš připomíná komiks)
    -HL2 rozběhneš na čemkoli a pořád vypadá dobře. Jede na čemkoli, co si v krámě můžeš koupit. Doom 3 běhá stejně dobře jako HalfLife pouze pokud použiješ grafickou kartu min. 3x dražší.

    HL2: Postavy nejsou hranaté, prostředí vypadá reálně, běhá to na všem... to je podle mě lepší engine. Koho zajímá potenciál, když si na svojí Parhelii / R9000 / FX5200 hru nezahraje. Naproti tomu bych se vůbec nedivil, kdyby šel HL2 rozběhnout i na G400MAX nebo G550 (nezkoušel jste někdo?).

    D3 engine je podle mě trochu mimo, protože se začal dělat v době, kdy se předpokládalo, že maximálně poroste fillrate, taže na minimum polygonů je naplácáno maximu bump map. Jenže naopak výrazněji vzrostl trianglerate (cca 12x) a fillrate jen 4x, takže limity jsou úplně opačné (nemá cenu dohánět detaily přehnaným bumpmappingem, když model s více polygony znamená nižší zatížení pro grafiku).


    Lisp: Nezkoušel jsi na Parhelii FarCry a PainKiller? Zajímalo by mě, jak to zvládá...
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  20. #20
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Dawe
    Založen
    25.05.2003
    Bydliště
    Tam kde zaparkuju auto... (mostly Praha)
    Příspěvky
    2 262
    Vliv
    292

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    Naproti tomu bych se vůbec nedivil, kdyby šel HL2 rozběhnout i na G400MAX nebo G550 (nezkoušel jste někdo?).
    Noooo tady bych si uz tak jistej nebyl...... Posledni FPS co mi G400MAX zvladala bylo UT2003 v 800x600 a to to smooth uz moc nebylo....

    Jinak netestoval jsem to a ani to nemam v planu, jeste bych kvuli tomu moh chtit upgradovat grafiky a zatvrdnout u toho HL1 byla ma oblibena hra.
    There is nothin' fair in this world
    There is nothin' safe in this world
    And there's nothin' sure in this world
    And there's nothin' pure in this world
    Look for something left in this world

  21. #21

    Standardní

    Beru to podle toho, že HL2 jede i na Voodoo5 a myslím, že G400 MAX tak extrémní rozdíl není (třeba to jednou zkusím )
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  22. #22
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    315

    Standardní

    Ono jak koukam tak HL2 nebude nijak extremne narocnejsi nez UT2003 takze by to na totalne osekany detaily a nizky rozliseni mohlo na G400 jet


    nicmene zkouset to nebudu, kvuli tomu shanet HL2 se mi nechce
    wrxtation: Intel Q9550@3.6G, Noctua UH-12P, 4GB OCZ LV RAM, Gigabyte EP45-UD3P, Powercolor HD5850 PCS+ 1GB, 1TB WD BLACK, .64TB WD Blue, Lian-Li PC-P50B (silenced), Scythe ESI Juli@, Gilmore Headamp, Sennheiser HD580, NEC 2090UXi-BK, HP LP2065, Wacom Graphire4, Logitech G15, Logitech G5...etc, Win XP Pro
    mobile:
    Lenovo Thinkpad R61 14", C2D T7250, 2GB RAM, GMA X3100, .5TB WD Blue, Echo Indigo PCMCIA, Sennheiser PX100, Ubuntu 9.10

    CUT ME AND I'D BLEED IMPERIAL BLUE...

  23. #23
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    2no-x: to je jedno, grafika Dooma sa mi paci viac, ale HL slape neporovnatelne lepsie.
    Obe hry som si kupil, tak ako si kupim aj S.T.A.L.K.E.R...

  24. #24

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    Lisp: Nezkoušel jsi na Parhelii FarCry a PainKiller? Zajímalo by mě, jak to zvládá...
    Zkoušel jsem FarCry a běhá to dobře. 800x600 s FAA. Jen ze začátku bylo místo vody vystínovaná plocha bez textur. Ale teď už to jede a PainKiller(a) nemám, takže nemůžu posoudit

  25. #25

    Standardní

    To no-X:
    (1) Grafika Doom3 se da srovnavat i na dnesnich pocitacich, jen to nemuze byt to, co bylo pred rokem (a vic) low-end. (2) Postavy jsou hranate, protoze se vykresluji jinou technikou (s vyuzitim normalovych map, ktere byly vygenerovany z mnohem detailnejsich modelu). Nicmene do budoucna budou detailnejsi. (3) Doom3 jako prvni pouzil masivne bumpmapping (per-pixel lighting). Btw napr. spekularni slozka svetla (ohledne toho bumpmappingu) se jinak nez pomoci Pixel Shaderu vykreslit (plynule) neda, takze i D3 vyuziva hodne shadery. (4) D3 nedokaze zobrazovat venkovni prostredi kvuli narocnosti. Jako hraci mi to ale taky na D3 vadi. (5) Na D3 taky nepotrebujes zadny specialni drivery, pobezi spravne na vsem, co ma dotazene ovladace, ne nejake provizorni (nove ovladace ATI/NV jen prinaseji vetsi framerate).

    Jinak budoucnost je prave v D3 enginu - hodne novych her bude vykreslovat technikami pouzitymi prave zde. Zatimco engine HL2 je vlastne na urovni enginu UT2003/2004 (dobra fyzika, stiny aktivnich objektu jen renderovanim do textury a odecitacim (nebo alpha-) blendingem, staticka svetla na statickem prostredi predvytvorenymi lightmapami (na aktivnich objektech jsou pres vertex-lighting), ...). D3 engine namisto toho prinasi per-pixel osvetleni, realne stiny (vyrezavaji se pres stencil buffer z osvetlenych oblasti danym svetlem), ... a funguje zcela dynamicky.

    Nechci timto ale hodnotit samotne hry, mluvim jen o enginu. Plati, ze pokud grafici a level-designeri vyuziji engine naplno, tak byva hra hezci, nez kdyz jiny tym udela hru v modernejsim enginu, nicmene vyuzije je jej jen z pulky.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •