#include "Timer.cpp"
Timer cas;
float fps=0.0f;
renderframe(nieco)
{
cas.Reset();
......
if (fps) {pohyb+=rychlost / fps;}
}
void main()
{
....
mainloop: while(!done)
{
renderframe();
swapbuffers();
fps = 1 / cas.GetTime();
}
}
#include "Timer.cpp"
Timer cas;
float fps=0.0f;
renderframe(nieco)
{
cas.Reset();
......
if (fps) {pohyb+=rychlost / fps;}
}
void main()
{
....
mainloop: while(!done)
{
renderframe();
swapbuffers();
fps = 1 / cas.GetTime();
}
}
zajimave....ktery c++ to je?
btw pokud ti nikdo neodpovi, zkus to na builder.cz
Action stations, action stations. Set condition one throughout the ship. This is not a drill.
Toto je najprimitivnejsi sposob synchronizacie vykreslovania na obrazovku. Ak poznate nejaky dokonalejsi, sem s nim !
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)