Citace Původně odeslal daso
k tematu:
tenhle pripad se tady trochu vic rozmazal nez je zdravo.
ty firme jde o nic... deska je stale jeji majetek, i kdyby ji prodala za min nez byla puvodni cena, tak na tom vydela. storno poplatky proste neuznavam. (ma vuber pravo si neco za to uctovat? do kolika? co kdyby to bylo treba 1k Kc?)
urcite tady nekdo bude argumentovat tim "co kdyby ta objednavka byla za mnohem vic penez", tak s tim muze mit firma problemy... (otazka na riksu) nevim jestli existuje nejaka hranice do ktere lze smlouvu uzavrit ustne. ale nedokazu si predstavit, ze nekdo pride do obchodu a objedna za 100k jen tak na hubu.
hranice "ustni" smlouvy v zakone zadna neni, tim padem si muzes ustne smluvit treba prodej domu za xx milionu, nicmene vychazi se z toho, ze to skutecne rozumni lide asi neudelaji...
ale k tematu - vem prosim na vedomi hypoteticky problem, kdy malinka firma, ktera se s v malem meste snazi pro zakaznika udelat to nejlepsi, narazi na nekolik takovychto "zakazniku" najednou a objedna nekolik komponent, ktere jsou jinak malo prodejne, tim padem budou lezet v prodejne a prasit se na ne, zisk 0, provize 0, ztrata xx tisic.
Po par desitkach/stovkach tisic to muze malej obchodnik zabalit a jit na urad prace. A argumentovat s tim, ze to tedy nemel delat, nebo ze musi bejt na podobny pripady pripravenej je taky osidny, od toho se pak taky bude odvijet cena a sortiment nabizeneho zbozi (ceny se budou zvysovat, aby se dohnala ztrata a sortiment se bude snizovat na zbozi rychle prodejne.
Samozrejme argumetace, ze firem, ktere s timto artiklem obchoduji je dost a staci jit ke konkurecni je taky divna, ja osobne koupim neco nekde byt o 50,- korun draz, pokud budu vedet, ze obchodnik je prijemny, snazi se mi vyhovet, s pripadnou reklamaci neni problem a da se s nim dohodnout, nez jit do velkoobchodu, kde na mne budou koukat jako na "kusa" - jednoho z tisicu, kterej, kdyz tam neudela nakup alespon za pul melounu, je jenom dalsi otrava...

Add storno polatky: mne se taky nelibej, ale proto obchody s nima nevyhledavam a uplne jinak bych mluvil, kdyby prvni co uzivatel lol555 nerekl, bylo ze o tom vedel a na tento princip prodeje pristoupil a ted resi, jak z vlastni blbosti ven poruesenim smlovy z jeho strany...

A to je setsakra rozdil, zda se bavime o principu prodeje se storno poplatky, nebo o poruseni smluvy a naslednem threadu, jak z toho ven, bez priznani sve chyby, natoz o argumetaci zavanejici jednostranou anarchii nebo pravem obyvatel doby kamenne...