Doufám, že se tu my dva nezačnem hádat. Pokud testovat Q3, tak proč ne, ale byl silně optimalizovný pro nVidie (ostatně i dneska jsou v něm nVidie lepší než ATiny), takže by to chtělo doplnit hrou optimalizovanou pro Voodoo.

A co dokázala GeForce2? V několika hrách byla rychlejší, ale co kvalita obrazu?

GeForce2


Voodoo5


Tady sice V5 není, ale GeForce stále totéž...


FSAA: Voodoo5 oproti GF - dvojnásobná kvalita a o 2%-10% nižší výkonnostní propad.

Navíc, pokud zapomeneš na QuakaIII, tak byla situace i opačná:


a ještě si můžeš přikreslit dalších 15-20% výkonu navíc, protože hra podporuje glide, se kterým je framerate poněkud jinde...

Ještě se jendou vrátím ke Q3. Na V5 můžeš použí 16bit rendering a výkon máš vyšší, zatímco kavlita je stále lepší než na GF .

No co se týkalo starších her, pak stačí přepnout na Glide, 16-bit rendering, místo trilineáru použít mip-map dithering, ručně si poštelovat kvalitu mipmap a kam se pak GeForce hrabala.

Na druhou stranu když vytáhneš mipmapy, použiješ mipmap dithering a FSAA, tak máš textury lepší, než s GeForce včetně FSAA a Aniza (a výkon taky, protože V5 má trošku nižší propad výkonu při FSAA, GF ztratí ještě na AF nebo na trilineárním filtrování )

Bohu-dík se dnešní recenze nezakládaj na výsledku jedný hry + 3D Marku! A taky se alespoň víc přihlíží ke kvalitě obrazu.

A Voodoo4... Souhlasím, ta se uchytit nemohla. Ale 3Dfx náhradu mělo a ty to víš