Takze podle tebe jediny HW, ktery jsem v zivote videl, je ten, co mam v popisu? zkus nejdriv premyslet, nez neco napises, nebudes psat takovy nesmysly. Dost casto stavim dost drahe kompy a nekolik mych znamych maji 21" trinitron profi monaky, takze jak vypada dobry obraz vim. Pravda je, ze posledni GF, co jsem videl, byla nejaka hrozna FX5200, jine FXka jsem nevidel, takze je mozne, ze uz maji obraz take dobry. S tim trilinearnim asi myslis tento clanek: http://www.pcsvet.cz/art/article.php?id=4925

Kdyby nemela R9600 trilinearni filtrovani vubec, tak by to slo velice snadno poznat. Ve hre jsou pak jasne patrne prechody mezi jednotlivymi mip-mapamy, vypada to jako "pasy" s ruznym rozlisenim textur, ktere jsou v konstatni vzdalenosti od kamery - nic podobneho jsem v zadne hre na R9600 skutecne nepozoroval.

Jeste jednou sorry za OT


Citace Původně odeslal Haste
Petriku nechci rozdmychavat flame, ale podle te sestavy co mas v podpisu, asi nejsi ten, kdo by tu mel neco povidat o kvalite obrazu.

Navic doporucuju precist par clanku o analogovem vystupu a jeho casovani. Zjistis napriklad, ze RAMDACy implementovane do ATi chipu jsou nachylnejsi na mene kvalitni filtry(mame pouze 2. tridy, Matrox ma 3. tridy).
A co se kvality obrazu v 3D tyka, tak tam je to aplikace od aplikace a verze driveru k verzi driveru. Nehlede na fakt, ze optimalizace ve filtrovani ma jak ATi, tak i NV, kde napriklad R9600 a X800 dokonce nemaji ani korektni trilinearni filtrovani ale takzvane "brilinearni" kde se neinterpoluje pixel podle 2 mipmap,ale layeruje se pouze jedna.

+ AA,AF ale to je kapitola sama o sobe a tohle je uz HODNE OT.