Citace Původně odeslal Halen
Citace Původně odeslal miho
Hry a 3D programy jsou uplne o necem jinem protoze ve hre pocita vysledny obrazek graficka karta a v 3D programu to temer v plne mire odedre CPU.
No to asi nemyslis moc vazne. Konkretne u HER strasne moc zavisi na CPU a jeho vykonu. Kdyby tomu tak nebylo, stacil by i na DOOMA 3 obycejnej Duron nebo Celer a vsechno by spocitala VGA karta? Jenze nestaci a cim vykonnejsi CPU, tim vyssi FPS. Navic existuji i hry se slozitym pocitanim AI protivnikul a to rozhodne pocita PROCESOR a ne VGA karta. Ad kodovani DivX / XVid, rendering v 3DSMax - tady je nejdulezitejsi OPTIMALIZACE na pouzity typ CPU. Pokud jsou kodeky optimalizovane plne na P4, pak je i A64 se svoji uzasnou pocetni silou ve vysledku pomalejsi. To ale bude stejne casem pase, komprimovat filmy. Na DVD jsou ty filmy tak nejak "lepsi".
Zabihame tady krute do OT ale musim reagovat. Vypocet priprava sceny, kteru dela hra ale hlavne vypocet AI se BYTOSTNE charakterem lisi od samotneho vypoctu sceny. Samotny vypocet sceny je ciste zalezitost vypoctu s plovouci des. carkou, pouzivaji se goniometricke fce a podobne, da se vyborne paraelizovat atd. alo by se rict presny opak vypoctu AI.

Ad kodovani - netvrdim opak. Na optimalizaci velmi zalezi. Ostatne treba POVRAY si vede na A64 velmi slusne. Psal jsem jen, ze otimalizovano je nyni predevsim pro P4 nic vic.

To OBR: Hmm, aha, LOL Tak tim se to vysvetluje