Citace Původně odeslal miho
Hry a 3D programy jsou uplne o necem jinem protoze ve hre pocita vysledny obrazek graficka karta a v 3D programu to temer v plne mire odedre CPU.
No to asi nemyslis moc vazne. Konkretne u HER strasne moc zavisi na CPU a jeho vykonu. Kdyby tomu tak nebylo, stacil by i na DOOMA 3 obycejnej Duron nebo Celer a vsechno by spocitala VGA karta? Jenze nestaci a cim vykonnejsi CPU, tim vyssi FPS. Navic existuji i hry se slozitym pocitanim AI protivnikul a to rozhodne pocita PROCESOR a ne VGA karta. Ad kodovani DivX / XVid, rendering v 3DSMax - tady je nejdulezitejsi OPTIMALIZACE na pouzity typ CPU. Pokud jsou kodeky optimalizovane plne na P4, pak je i A64 se svoji uzasnou pocetni silou ve vysledku pomalejsi. To ale bude stejne casem pase, komprimovat filmy. Na DVD jsou ty filmy tak nejak "lepsi".