Moje reakce:
Vážený pane,
tím mi chcete říct, že je na libovůli výrobce, zda uzná moji reklamaci u evidentí závady? Já si myslím, že důkazní břemeno je na jeho straně. Pokud tedy on mě neprokáže, že jsem poškodil výrobek špatným užíváním, musí reklamaci uznat. A jsem si téměř stoprocentně jist, že mi to neprokáže. Navíc žádné doporučení, které by se týkalo použití přepěťové ochrany jsem v návodu nenašel. Já jsem jenom doufal, že v případě Epoxu, kterého jsem považoval za jednoho z těch "lepších" výrobců, by mohla být lhůta na vyřízení reklamace kratší. Naštěstí jsou zde zákonem dané lhůty na vyřizování reklamací a tudíž se domnívám, že překročení jednoho měsíce by pro výrobce mělo stejný efekt, jako kdyby reklamaci uznal. Navíc mi nemůžete přijmout desku jako pozáruční reklamaci, protože je ještě půl roku v záruce.
Nevím, co Vás vede k takto rychlým závěrům o neoprávněnosti reklamace a musím konstatovat, že mě přístup z Vaší strany vcelku zaráží. Původně jsem chtěl vše vyřídit poštou, ale od tohoto záměru jsem rychle upustil. Pokud by se jednalo o Vaše špatné zkušenosti s průběhem reklamačního řízení, chtěl bych Vás požádat o kontakt na firmu, která zajišťuje servis v České republice, abych ji mohl kontaktovat přímo a Vy se tím vyhnuli zprostředkovávání komunikace mezi námi. Pokud nic takového neexistuje, tak budu nucen dojet k Vám osobně a vše vyřešit až na místě.
Odpoved:
Dobry den,
uznání či zamítnutí reklamace není na libovůli výrobce. Výrobce je schopen stanovit příčinu, vznik i rozsah vzniklé vady.
Podle informací, které mi poskytl kolega Sadílek, s kterým jste si dopisoval přes ICQ, je deska funkční a došlo tedy k vyhoření regulačního obvodu IEEE1394. Aspoň tak to vypadá z přiložené fotografie. Váš problém byl konzultován s vedoucím servisního odděleni naší firmy panem Michalem Šebkem.
Desku můžete zaslat na pobočku k bližšímu ohledání.





Odpověď s citací