Tak mam takovej pocit, ze s 3DFX to bylo jako s Nemeckem na konci druhy svetovy (no i v tom clanku neco podobnyho psali). Sice meli mozna pokrocile technologie, ale nemeli to dotazeny. Jedna vec je nakreslit cip na papir, druha ho rozchodit a treti ho prodat.
Jeste k tomu Voodoo 3. Mel jsem V3 2000 a ve sve dobe to byl dobry cip, nicmene dneska uz bych na nej nespolehal. Obecne mam takovej dojem, ze se 3dfx hnalo vzdy spise za hrubym vykonem nez za nejakejma featurkama. Nez dokazali udelat integrovane 2D/3D reseni (Banshee), nVidia uz ho mela (Riva 12. Sice musim uznat, ze Banshee bylo rychlejsi a mene problemove, ale Riva je v podstate starsi generace (nebo spis pulgenerace). Obe jsem mel, takze vim o cem mluvim. S tajnymi zbranemi 3DFX bych to zas tak neprehanel, takovi BitBoys vytrubuji do sveta uz minimalne 2 roky, jak predvedou genialni cip, ale skutek utek. Je pravdepodobny, ze se Nvidia nechala inspirovat nekterymi resenimi z projektu 3DFX, bodejt by ne, kdyz tam pracuji stejni lide, je jasne, ze budou chtit prosadit svoje reseni. Nicmene prirovnavat GF FX k Rampage je hodne pritazene za vlasy.