2šaman: Jiste, byly tam korekce barev (uzasna velka soupadla), ale na nastavovani pomeru jednotlivych barevnych slozek RGB, jasu, kontrastu a gammy, ale nenasel jsem tam soupadlo na SYTOST barev. To tvoje motto si mozna pouzil ty u detonatoru, me totiz celkem zajimalo jak na tom ATI s ovladaci je, takze jsem si s tim docela dlouho hral. Jinak nevim proc bych se mel ATI klanet, ten jejich uzasny anisotropni filtr, ktery me obzvlast zajimal (na FSAA zvysoka prdim), vykazoval viditelne chyby a porad natvrdo zapinal bilinearni filtrovani misto trilinearniho. Navic pri malem uhlu pohledu normalne vypadaval (textura se slila do jedne barvy). To mam radsi aniso. filtr na nVidii - je sice pomalejsi, ale aspon bez chyb. Je ale fakt, ze jsem nezkousel nejnovejsi catalysty 3.0, mozna to byly speciality verze ovladacu, kterou jsem pouzil. Jinak co myslis tou "novejsi 3D aplikaci" ? Zkousel jsem to na vsech gamesach, co jsem mel po ruce - Serious Sam 2, RTCW, MOHAA, Mafia, GTA3, SOF2, UT atd...
PS: Popisuju jenom svoje subjektivni dojmy s jednou kartou, mozna to byl fakt shit kousek. Me taky nepripada GF idealni, ale stejne tak ani Radeon. Kazda ma totiz svoje + a -. Pochybuju, ze nekdy nekdo vyrobi grafiku, ktera bude vsem pripadat jako idealni...![]()




Odpověď s citací