Citace Původně odeslal jan555
Údajně už Unreal 2 při 1024x768 a full detailech žral víc než 128 MB - na konto kvalitních textur. Imho je u 6800NU jedno, jestli to bude 128, nebo 256 MB, připadá mi to velice podobné situaci s R9800 (to je můj dohad).
unreal2 - udajne... dik za info ale nemas zdroj tejto informacie?
inak 6800nu 256 by asi fakt nemalo vyznam
ide mi to, ze ak moj system ako tak utiahne 6800 nu a pri rozliseni 1280x1024 prevazne nevyuzijem viac ako 128 MB tak je zbytocne ist do GT (aj ked je vseobecne lepsia)

na druhej strane ak by som nejak slusne tu gt utiahol a tych nad 128 MB by som vyuzil tak by som do nej isiel

pamatam, ze napr. max payne2 chcel pri 1280x1024 pri full detailoch nad 128 (asi 140 alebo tak nejak) a to uz starsia hra, maximalne chel nejak 224 MB ale to bolo pri 2048x1536 a vsetko na max (aj fsaa a af na gf4)