Citujem SOI: "Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní."
"Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (§ 623 OZ)."
nemaju to tam uplne presne, spravne ma byt "30 kalendarnych dni", dal si to tam 1.6., 1+30=31 ale jun ma len 30 dni takze 1.7. bol posledny den dokedy ti mohli vybavit reklamaciu, treba sa naucit pocitat, jedina vynimka je februar kedy sa ludia casto mylia a myslia si, ze ked daju vec na reklamaciu povedzme 2.2. tak ze si pre nu mozu ist 2.3., ale februar ma len 28 dni, takze predajca ma cas az do 4.3., vacsinou maju ale mesiace 30/31 dni takze sa to lahko pocita