A) výhrůžky nepomáhají...čím víc zákazník vyhrožuje ČOI (někdy i dobře, protože toho pablba kolikrát vyvedou z omylu
), nebo soudem, tím víc se každej prodejce "sekne"
B) když soudního znalce nezajímá, jestli jsou úpravy oprávněný, tak by to snad PROBOHA mělo zajímat samotného soudce ne? Jestli ne, tak náš pravní systém není systém, ale bordel... což vlastně je, takže nic no![]()
C) riziko podnikání nevyvracím... to je jasné a pochopitelné
D) v manuálu kolikrát tyto "vlastnosti" nejsou, takže naše firma "dodělává manuály"![]()
E) kontrola z pracáku = NO PROBLEM, kontrola z finančáku = rutina = NO PROBLEM, kontorola bezpečnosti práce... no to nevím, ale nepředpokládám problémy... pokuty nás nerozházím, nějakou už jsme třeba od ČOI obdrželi, a bylo to docela mastný... WE ARE STILL ALIVE![]()
F) správně nasranéj zákoš většinou vyhrožuje rozbitím výloh, fyzickou inzultací apod. (z osobní zkušenosti) a v tom případě je v p.r.d.e.l.i. páč je monitorován provoz na všech prodejnách jak obrazově, tak zvukově a to non-stop
![]()