
Původně odeslal
Jezevec
To je prave omyl.
Vztah prodejce / vyrobce (dodavatel) nas (zakaznika) naprosto nezajima. Co tvrdi autorizovanej servis je taky nezajimavy, protoze ten neni na seznamu soudnich znalcu. Jedinej kdo muze prohlasit, ze neco muze/nemuze souviset se zavadou je soudni znalec a soud to nasledne potvrdi.
OMYL!!!
Prodejce kolikrát nemá právo rozhodnout, zda se jedná vůbec o vadu, proto existují na některé produkty autorizovaná servisní střediska a jejich výrok je svatý jak pro prodejce, tak pro distributora (vystavení dobropisu), tak i pro zákazníka... Vysvětli mi, jak může prodejce říci, že se nejedná o vadu, když nemá potřebné know-how, diagnostické zařízení apod.? To bych pak každýho poslal do řiti, že to není vada, že je to vlastnost výrobku, tak co chcete vlastně reklamovat pane?!?
Soudní znalec funguje až v případě soudu, před tím má vždy svaté právo na výrok autorizovaný servis, případně výrobce, kterému to prodejce přepošle na posouzení.
btw: co se stane, jestliže má prodejce v ruce posudek jiného soudního znalce, který tvrdí přesný opak

už jsem to párkrát zažil, ale netuším jak to skončilo, to už šlo mimo mne...
2zap: myslím si to stejné
