Výsledky 1 až 23 z 23

Téma: Výměna chladiče na desce,Záruka???

  1. #1
    Member
    Založen
    05.06.2003
    Bydliště
    Žulvá-Jeseníky/Brno(intr)
    Příspěvky
    294
    Vliv
    271

    Standardní Výměna chladiče na desce,Záruka???

    Když vyměním na svojí desce původní chladič za po domácku vyrobený,příjdu tím o záruku ?

    Mám Abit NF7-S (ten blbej větrák na chipsetu mě štve) a na pretaktovani.cz jsem vyděl ty "vějíře" od Vlasty

    PS:ještě jedna otázka:když pridělám na SB pasiv,příjdu o záruku?,já vím,je to kapku zbytečná otázka,ale chcu se ujistít.

  2. #2

    Standardní Re: Výměna chladiče na desce,Záruka???

    Citace Původně odeslal FunATIk
    Když vyměním na svojí desce původní chladič za po domácku vyrobený,příjdu tím o záruku ?

    Mám Abit NF7-S (ten blbej větrák na chipsetu mě štve) a na pretaktovani.cz jsem vyděl ty "vějíře" od Vlasty

    PS:ještě jedna otázka:když pridělám na SB pasiv,příjdu o záruku?,já vím,je to kapku zbytečná otázka,ale chcu se ujistít.
    to je fakt drsny

    kdyz to pujdes reklamovat tak to das snad do puvodniho stavu ne ?
    velká bedna pod stolem s C2D a ATi....

  3. #3
    Member
    Založen
    05.06.2003
    Bydliště
    Žulvá-Jeseníky/Brno(intr)
    Příspěvky
    294
    Vliv
    271

    Standardní

    hmmm,ale já chtěl předělat ty držáky z původního chladiče na ten novej.

    Tak to asi vyřeším jinak no.

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele globalkiller
    Založen
    14.10.2003
    Bydliště
    Rakovník (60km Praha,30km Kladno, 35km Louny)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 097
    Vliv
    275

    Standardní

    1. když to při reklamaci vrátíš do původního stavu tak poznaj houby

    2. kdyžuž chceš vyrobit vějíř tak snad neni takovej problém vyrobit i vlastní uchycení ne

    3. Dej tam Zalman ZM47-NB a vykašli se na vějíř
    Main PC: AMD Athlon 2500+@2300MHz,Abit NF7-S,Corsair 2x512MB PC3200 CL2,Barracuda 7200.10 320GB, Barracuda 7200.7+ 160GB,ATI Radeon 9600XT,Yamaha CRW-F1,Lite-On SOHW-812S,Zalman CNPS-7000Cu A,Zalman ZM80C-HP,Zalman ZM47-NB,Sun Microsystems 21\",IntelliMouse Explorer 2.0

  5. #5
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Tu desku před případnou reklamací skutečně uveď do původního stavu, nedávej zbytečně prodejci záminky, proč reklamaci neuznat... může ti klidně říct, tenhle pasiv není dimenzován pro tento čip (i když to bude blbost / ale hádej se)...
    Takže nejlepší varianta je... sundat původní (opatrně, nic nepoškodit, nic neřezat, nelámat) a přidělat tam ten homemade bastl nějak nenásilně...

    jistota je jistota
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  6. #6

    Standardní

    Dle Obc.Z. neni treba uvest do puvodniho stavu, prodejce by musel dokazat ze tvoje modifikace vedla k zavade...
    Kdyz by reklamaci neuznal z tohoto duvodu, tak nechas vyracovat odborny posudek od soudniho znalce a das to k soudu... vyhrajes a dostanes to co budes chtit... (zjednodusene)...
    Ciao
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  7. #7
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    myslím že prodejce nemusí dokazovat vůbec nic, protože použití jakýchkoliv úprav je v přímém rozporu s reklamačním řádem a samozřejmě také s manuálem a specifikacemi desky...

    neboli z mobilní branže... představ si, že si koupíš do mobilu náhradní neznačkovou baterku, a představ si že pak jdeš reklamovat, že ti blbne soft v mobilu, a představ si, že tě servisní středisko Siemensu pošle do řiti, protože používáš příslušenství neschválené přímo Siemensem A TO JE REALITA... osobně si myslím, že modifikace na desce, byť jen pasivy, jsou na tom podobně, proto je lepší tam vrátit na dobu reklamace tu originální (nefunkční baterku), v tomto případě originální chladič...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  8. #8
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    To mozna realita je, ale kdyz to dam k soudu, tak ty jako prodejce to zaplatis (vcetne soudu) a jak si to vyresis se servisem je uz tvuj problem. Protoze znalec vyda posudek, ze baterie nema s firmwarem nic spolecneho.

    Takze te jako prodejce vyjde levnes nejak zaridit vyrizeni reklamace (treba i na vlastni naklady vymenou toho founu).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  9. #9
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    To mozna realita je, ale kdyz to dam k soudu, tak ty jako prodejce to zaplatis (vcetne soudu) a jak si to vyresis se servisem je uz tvuj problem. Protoze znalec vyda posudek, ze baterie nema s firmwarem nic spolecneho.

    Takze te jako prodejce vyjde levnes nejak zaridit vyrizeni reklamace (treba i na vlastni naklady vymenou toho founu).
    Nezlob se, ale to je pěkná blbost, autorizovaný servis výrobce je "svatej" a naprosto netuším, proč bych pak měl na svý náklady něco zařizovat... btw.: my už jsem poučení a mobily do servisu posíláme bez housingu, bez baterií (pokud se zrovna ona nereklamuje) atd...
    Mně je úplně ukradený, jestli má baterie něco společného se softwarem, to si znalec může tvrdit co chce, ale primárně zákazník porušil podmínky výrobce, který jasně říká v manuálu (na 100% českém), že je nutno používat originální příslušenství...

    Podle mě znalec vydá posudek, že je uživatel vůl a že měl použít originální příslušenství btw.: ono nesprávné napětí neznačkové baterie klidně může něco v telefonu odsmahnout... a jak se to projeví, tak to nemusí být vůbec jasné...

    Stejně při výměně chladiče může dojít k poškození desky, ke statickému výboji, k nedostatečnému chlazení, a nechápu proč by měl prodejce nebo výrobce dokazovat, že to zavinil zákazník nějakou úpravou... byl mu prodán plně funkční výrobek, tak co si ho má co upravovat a když už, co pak tomu uživateli brání nasadit původní chladič zpět? Vlk se nažere a koza zůstane celá...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  10. #10
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    To je prave omyl.
    Vztah prodejce / vyrobce (dodavatel) nas (zakaznika) naprosto nezajima. Co tvrdi autorizovanej servis je taky nezajimavy, protoze ten neni na seznamu soudnich znalcu. Jedinej kdo muze prohlasit, ze neco muze/nemuze souviset se zavadou je soudni znalec a soud to nasledne potvrdi.

    Takze prubech je asi nasledujici: Podam zalobu na tebe jako prodejce. Ty musis dokazat, ze jsem zavadu zpusobil ja, ale ja uz mam v ruce znalecky posudek, ze ne => ses na tom velmi blede. Protoze v nasem pripade pujde o spory velmi casto do 5k Kc, tak soudce nejspis rozhodne okamzite (pokud uz mam ten posudek) a ty nebudes mit zadnou sanci se odvolat.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    To je prave omyl.
    Vztah prodejce / vyrobce (dodavatel) nas (zakaznika) naprosto nezajima. Co tvrdi autorizovanej servis je taky nezajimavy, protoze ten neni na seznamu soudnich znalcu. Jedinej kdo muze prohlasit, ze neco muze/nemuze souviset se zavadou je soudni znalec a soud to nasledne potvrdi.

    Takze prubech je asi nasledujici: Podam zalobu na tebe jako prodejce. Ty musis dokazat, ze jsem zavadu zpusobil ja, ale ja uz mam v ruce znalecky posudek, ze ne => ses na tom velmi blede. Protoze v nasem pripade pujde o spory velmi casto do 5k Kc, tak soudce nejspis rozhodne okamzite (pokud uz mam ten posudek) a ty nebudes mit zadnou sanci se odvolat.
    OT:a neni lepsi dat tu desku do puvodniho stavu a dostat hned penize nebo novou desku nez hodit za znalcem,pravnikem a netusim za kym jeste ja teda tolik casu nemam a jeste se s nekym z hecu prit pak kdyz budes chtit penize nebo novou vec tak oni stejne ten chladic po vas budou chtit je to prece jen soucast baleni
    velká bedna pod stolem s C2D a ATi....

  12. #12
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    To je prave omyl.
    Vztah prodejce / vyrobce (dodavatel) nas (zakaznika) naprosto nezajima. Co tvrdi autorizovanej servis je taky nezajimavy, protoze ten neni na seznamu soudnich znalcu. Jedinej kdo muze prohlasit, ze neco muze/nemuze souviset se zavadou je soudni znalec a soud to nasledne potvrdi.
    OMYL!!!

    Prodejce kolikrát nemá právo rozhodnout, zda se jedná vůbec o vadu, proto existují na některé produkty autorizovaná servisní střediska a jejich výrok je svatý jak pro prodejce, tak pro distributora (vystavení dobropisu), tak i pro zákazníka... Vysvětli mi, jak může prodejce říci, že se nejedná o vadu, když nemá potřebné know-how, diagnostické zařízení apod.? To bych pak každýho poslal do řiti, že to není vada, že je to vlastnost výrobku, tak co chcete vlastně reklamovat pane?!?
    Soudní znalec funguje až v případě soudu, před tím má vždy svaté právo na výrok autorizovaný servis, případně výrobce, kterému to prodejce přepošle na posouzení.

    btw: co se stane, jestliže má prodejce v ruce posudek jiného soudního znalce, který tvrdí přesný opak už jsem to párkrát zažil, ale netuším jak to skončilo, to už šlo mimo mne...

    2zap: myslím si to stejné
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  13. #13
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Citace Původně odeslal Jezevec
    To je prave omyl.
    Vztah prodejce / vyrobce (dodavatel) nas (zakaznika) naprosto nezajima. Co tvrdi autorizovanej servis je taky nezajimavy, protoze ten neni na seznamu soudnich znalcu. Jedinej kdo muze prohlasit, ze neco muze/nemuze souviset se zavadou je soudni znalec a soud to nasledne potvrdi.
    OMYL!!!

    Prodejce kolikrát nemá právo rozhodnout, zda se jedná vůbec o vadu, proto existují na některé produkty autorizovaná servisní střediska a jejich výrok je svatý jak pro prodejce, tak pro distributora (vystavení dobropisu), tak i pro zákazníka... Vysvětli mi, jak může prodejce říci, že se nejedná o vadu, když nemá potřebné know-how, diagnostické zařízení apod.? To bych pak každýho poslal do řiti, že to není vada, že je to vlastnost výrobku, tak co chcete vlastně reklamovat pane?!?
    Soudní znalec funguje až v případě soudu, před tím má vždy svaté právo na výrok autorizovaný servis, případně výrobce, kterému to prodejce přepošle na posouzení.

    btw: co se stane, jestliže má prodejce v ruce posudek jiného soudního znalce, který tvrdí přesný opak už jsem to párkrát zažil, ale netuším jak to skončilo, to už šlo mimo mne...

    2zap: myslím si to stejné
    jezevec ma pravdu: veskera prava a povinnosti z kupni smlouvy jsou pouze a vyhradne mezi kupujicim a prodavajicim. jestli budu reklamovat desku s prilepenym zalmanem na NB a prodejce tu reklamaci neuzna, tak se obratim na soud. soud si vyzada odborny posudek od znalce a na zaklade toho rozhodne. tedy, zadne autorizovane servisy/dodavatele ani nikdo dalsi v tom nefiguruje. pouze prodejce, kupujici, soudce a znalec
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  14. #14
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    boha jeho, přestaňte tady plácat ty "nesmysly"... právně to tak samozřejmě je, zákazníka nemusí zajímat, jaké má vztahy prodejce s kým... ale já se tady bavím o tom, že prodejce kolikrát NEMÁ VůBEC PRÁVO posoudit vadu!!! protože na to jednoduše nemá a od toho jsou servisní střediska!!! pokud děláte v obchodě jako já, tak nedělejte blbý, protože to tak prostě někdy funguje, a jak servisní středisko vydá rozhodnutí, tak je pro prodejce SVATÝ a v tom okamžiku prodejce absolutně nezajímá nějaký možný budoucí posudek nějakého soudního znalce

    příklad: paní donesla mobil Philips Fisio 121, že ji jde blbě mačkat klávesnice, zkusili jsme to, fakt to šlo blbě... jako stupidní prodejce bych jí to vyměnil nebo opravil... jenže postup je takový, že se to pošle do Philipsu do Prahy... a ouha, telefon se vrátil za 4 dny s tím, že se nejedná o vadu, ale vlastnost výrobku

    jde o to, že prodejce by tu desku s jiným chladičem teoreticky vzal, jemu by to pak možná vzal i distributor, ale tomu už to asi výrobce nesežere... takže deska určitě někde zůstane viset, proto bych už z principu nepřevzal do reklamace jakékoliv viditelně upravované zboží

    btw.: jsem zvědavej, kterej soudní znalec se s čistým svědomím podepíše pod posudek, který posvětí různé neoprávněné modifikace na výrobku
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  15. #15
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    A) Soudniho znalce nezajima co je nebo neni opravneny, on posuzuje, jestli to ma/nema vliv na reklamovanou vadu.

    B) Pokud by slo o vlastnost, tak ma byt popsana v navodu. Jinak to je proste vada, pokud je obvykle (velmi dulezite slovo) u podobneho vyrobku chovani jine.

    C) Me nezajima, co ti tvrdi servisni stredisko, a to ze tobe tvuj dodavatel neda dobropis, to me zajima ze vseho nejmin, to je tvoje riziko podnikani a vec tvy smlouvy s dodavatelem.

    D) pokud jsem presvedcen o tom, ze svou upravou jsem vadu nezpusobil, tak ti davam dve moznosti:

    1) Na vlastni naklady vyresis moji reklamaci (kdyz ti to holt dodavatel nevezme)
    2) Udelas totez + zaplatis naklady sporu.

    Jinou moznost nemas, je to na tobe, co ti prijde vyhodnejsi.
    To, ze je spousta lidi, kteri neznaji sva prava a soudit se nebudou je vec jina, ale on se jednou nekdo najde, kdo do toho pujde a pak se muzes pripravit neprijemne veci, jako treba konktrola ucetnicvi z financaku, kontrola z pracaku, kontrola bepecnosti prace .... To vsechno lze zaridit a naklady s tim budes mit v radu minimalne desetitisicu (vzdy se neco najde = pokuty) a ani se nemusim soudit.

    Ver tomu, ze jako spravne nasr.atej zakos, ti dokazu tak zavarit, ze pujdes a svuj zivnostak vlastnorucne roztrhas.

    BTW: Samo nic osobniho , jen si pokus uvedomit, ze v pripade reklamaci by ses jako prodejce mel chovat maximalne vstricne, protoze te to temer vzdy vyjde levnejs, nez ten vytocenej zakos (viz treba Monima).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  16. #16
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    A) výhrůžky nepomáhají... čím víc zákazník vyhrožuje ČOI (někdy i dobře, protože toho pablba kolikrát vyvedou z omylu ), nebo soudem, tím víc se každej prodejce "sekne"

    B) když soudního znalce nezajímá, jestli jsou úpravy oprávněný, tak by to snad PROBOHA mělo zajímat samotného soudce ne? Jestli ne, tak náš pravní systém není systém, ale bordel... což vlastně je, takže nic no

    C) riziko podnikání nevyvracím... to je jasné a pochopitelné

    D) v manuálu kolikrát tyto "vlastnosti" nejsou, takže naše firma "dodělává manuály"

    E) kontrola z pracáku = NO PROBLEM, kontrola z finančáku = rutina = NO PROBLEM, kontorola bezpečnosti práce... no to nevím, ale nepředpokládám problémy... pokuty nás nerozházím, nějakou už jsme třeba od ČOI obdrželi, a bylo to docela mastný... WE ARE STILL ALIVE

    F) správně nasranéj zákoš většinou vyhrožuje rozbitím výloh, fyzickou inzultací apod. (z osobní zkušenosti ) a v tom případě je v p.r.d.e.l.i. páč je monitorován provoz na všech prodejnách jak obrazově, tak zvukově a to non-stop
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  17. #17

    Standardní

    Nekde se tu resila vymena vetraku na MB, protoze proste jeho zivotnost byla kratsi a zavinil to prach, cili to pak neni opravnena reklamace... totoze se tu resilo se zdrojem...
    Dotycny clovek vymenil vetrak a i ZB (pravnik) potvrdil, ze i takovyto zasah nema vliv na vzeti do reklamace... a propo ani poruseny plomby atd. kdyz uz to tu bylo od pravnika (sice ne z oboru, ale znalosti maj vseobecny) tak nevim proc se Vykuku tak dohadujes...

    A jeste, pises ze jsi z nejaky firmu, at vedouci ve firme zavola na SOS nebo jinou organizaci, minuta stoji asi 8 Kc a dozvis se to opet od pravniku... kdyz te nebude bavit volani, tak jsou na Magistratu informacni kancelare, kde ti zdarma poradi taky promovani pravnici... schvalne tam zajdi... poznas...
    Ciao
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  18. #18
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Tvoje "Ciao" je pěkně hnusný, ale to asi víš že

    Snažím se zde vysvětlit, jak to chodí v praxi... jsem "takřka obyčený prodejce". Prostě praxe a teorie je naprosto odlišná, což si někteří nejsou schopni uvědomit... Samozřejmě, že prodejce nemá ve velkém procentu soudních sporů šanci, jenže jak již bylo řečeno, spoléhá se na to, že většina zákazníků buď nezná zákony dokonale (což ale ani nejde) nebo se prostě nechcou soudit (ztráta času apod).

    A proč se dohaduju... jednoduše proto, že zde na fóru se snaží všichni poradit z pozice spotřebitele a pohled prodejce se tady zrovna moc neobjevuje, proto sem píšu ty svoje "dejme tomu výmysly", aby měli potenciální zákazníci možnost vidět, co se honí v hlavě "prodejce", že to není většinou tupej člověk, ale člověk, který se snaží minimalizovat potenciální průsery... a bohužel není to ani tak o tom, že zákazníci neznají svá práva, ale o tom, že si svá práva kolikrát vymýšlejí, až člověk/prodejce žasne, co že to máme za fiktivní zákonné úpravy...

    ad výměna větráku... podle mne to měl zákazník prohnat reklamací, větrák by mu byl skoro na 100% bezplatně vyměněn (po 30ti dnech ), takže nějaké domácí výměny by se mi moc nezamlouvaly...

    ad volání na SOS apod. Bohužel musím z vlastní zkušenosti konstatovat, že odborná úroveň tamnějších "poradců" je většinou naprosto zoufalá, což jsme si testem ověřili v naprosto jasném případě, který potvrdili i právnici... a po dotazu na SOS nám byla poskytnuta rada ŠPATNÁ... a to si bohužel nedělám srandu pak se řiď jejich radami...

    btw.: zde na fóru mám největší důvěru ve vyjádření ZB, který má v těchto věcech podle mne největší zkušenosti a dle jeho vystupování si ho velmi vážím (respektive jeho znalostí)
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  19. #19

    Standardní

    Mno zkus procit www.spotrebitele.cz, www.spotrebitel.cz... rekl bych, ze lidi to tem prodejcum dokonce i vracej za ta leta, kdy byl prodejce buh...

    Hodne prodejcu hraje na spotrebitelovu neznalost ohledne prav... tim padem mi jasne rikas ZE NELEGALNE VYDELAVAS, protoze, kdyz ti posle zakanzik na reklamaci MB a ty mu to nezaplatis potazmo ty mu ho posles zpet na dobirku ... dokazal bych to povazovat za zlodejinu, nezakone obohacovani atd... ty jsi pomoci jeho neznalosti usetril...

    Mimoto nemusite mit marze 20 %, nevim proc v Nemecku, Rakousku funguje vyrizeni reklamace max do tydne, neznam jejich normy, ale usly zisk a nutne naklady by byly v prepoctu v radech desetitisicu... tak asi proto...

    BTW: Kdyz te podnikani nebavi, serou te normy a zakony tak to nedelej, ze je to tvoje obziva... tak zacni prodavat ovoce a zeleninu, tam je zarucni lhuta kratsi, mimoto pri dobropisovani okurek nejde o tisice...

    Ciao

    PS: Vim ze jsem hnusnej, ale ty se taky ridis pravidly businessu...
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  20. #20
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ogre
    Hodne prodejcu hraje na spotrebitelovu neznalost ohledne prav... tim padem mi jasne rikas ZE NELEGALNE VYDELAVAS, protoze, kdyz ti posle zakanzik na reklamaci MB a ty mu to nezaplatis potazmo ty mu ho posles zpet na dobirku ... dokazal bych to povazovat za zlodejinu, nezakone obohacovani atd... ty jsi pomoci jeho neznalosti usetril...
    pokud se jedná o oprávněnou reklamaci a prodejce využije neznalosti zákazníka a nevezme mu to, pak je to sviňárna... nicméně takovéhle případy neznám... kdyby se soudili všichni, pak by prodejci postupovali jinak pouze v případech, kdy je to na hranici uznatelnosti, prostě by raději věc vyměnili, než se soudili, ale pokud je závada evidentně neuznatelná, tak snad není co řešit.

    Citace Původně odeslal Ogre
    Mimoto nemusite mit marze 20 %, nevim proc v Nemecku, Rakousku funguje vyrizeni reklamace max do tydne, neznam jejich normy, ale usly zisk a nutne naklady by byly v prepoctu v radech desetitisicu... tak asi proto...
    Naše marže se pohybují od 5 do 10% Je vidět, že nemáš nejmenší šajn o co de v týhle game... ceny zvyšují nejvíc dovozci
    U 50-70% reklamací je naše firma schopna ji vyřídit do týdne (přineseš to v pondělí, další pondělí je nachystáno na odběr), pouze u některých věcí, se to prodlouží... ale my se snažíme

    Citace Původně odeslal Ogre
    BTW: Kdyz te podnikani nebavi, serou te normy a zakony tak to nedelej, ze je to tvoje obziva... tak zacni prodavat ovoce a zeleninu, tam je zarucni lhuta kratsi, mimoto pri dobropisovani okurek nejde o tisice...
    Mně podnikání nebaví, jsem zaměstnanec s.r.o.čka
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  21. #21

    Standardní

    Se mi dostal do rukou cenik kde byly ceny +- totozny s CC a Alzasoft = +- 50 Kc, bohuzel nejakej manas zapomnel umazat nakupni ceny bez DPH... pak to stacilo jen prepocitat... marze na monitoru za 6000 byla 1500, u pameti za 3000 kolem 1000........ fakt nevim od koho nakupuje vase SRO, ale tyhle ceny tu byly, kdyz to nekde doma najdu tak to sem vystavim, ale pochybuju, protoze ja ceniky jen aktualizuju...

    Jo firma nakupovala pres velkoocbhod v PRAZE...
    Jeste dotaz, kdyz zdroj EC stoji u vyrobce kolem 450 bez DPH... tak proc ho prodavaj nekteri prodejci za 600 bez DPH a nebo dokonce i 800... to uze je fakt zlodejina...
    Hele dostavame se od tematu

    Kdyz te prace nebavi, tak schanej v TPCA v Koline Facharbaitery... stejne tak FOXCONN a Panasonic Pardubice...

    Cus
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  22. #22
    Member
    Založen
    05.06.2003
    Bydliště
    Žulvá-Jeseníky/Brno(intr)
    Příspěvky
    294
    Vliv
    271

    Standardní

    Hmm,je to hezký,že se tak snažíte,ale souhlasím s těma,co říkaj,že by mi to nemusel prodejce uznat(alespoň ne bez odborného poradce.....)-přeci jen je to zásah do HW a potom ty tahanice...... .....no radši si udělám svůj vlastní držák

  23. #23

    Standardní

    Tady zavelel rozum...
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •