Citace Původně odeslal Mirek
Painkiller - pokud da testy s nemiznoucimi mrtvolami, tak to bude vic CPU+RAM limited akorat tipuju, navic asi bude benchmarkovat pomoci c5l1 a tam je jen architektura nebo uz ste nekdo udelali nejaky pekny demo z multiplayera (pak benchmarkovat FRAPSem)?

Max Payne 2 - to bych si rad nechal poradit jak tady benchmarkovat. Myslim, ze zatim neexistuje zadnej benchmark mod jako u Max Payne 1, a vsude se testuje myslim FRAPS + ulozena pozice pred nejakou sekvenci (filmecek), takze s realnou hrou to ma pak spolecny spis zas jen ten engine ..

Edit: Ve Splinter Cell Pandora Tomorrow to benchmarkovani asi taky nebude zrovna easy, protoze zadna moznost timedema jako u prvniho Splinter Cell s patche 1.2b tam zatim neni.

Jinak nevim, proc ho chudaka honite do tolika testu ( a urcite i piratstvi ), protoze snad krome Chrome najdete X800 XT i Pro otestovanej vsema vyse jmenovanejma hrama otestovanej, staci si jen projit par serveru + ted precist jak pomohli Catalyst 4.6 (rage3d) potazmo 4.7 beta (darktweaker) ...
Proc ho honime, protoze jsme yvedavy! Ne vazne ....

Ja nebenchmarkuju = nevim, ze ty tituly co jsem napsal nejdou, takze to se omlouvam.

Testy na netu mam projity vsechny prakticky, ale vetsinou se jedna o stare tituly + Far Cry a to je malo, stary tituly me NEZAJIMAJI, ty mi BOZSKY bezi na R9700Pro...

Psal jsem tituly, co jsem videl (kvuli demu nejsem preci pirat) a co mi pripadaly trosku narocny, treba Sprinter Cell2 + vyhlazovani = framerate hodne dolu, tak by me zajimal vysledek na takove karte, nebo treba DeuX2 (ten mi plynule v 1024x978 nebezi ani na R9700Pro ...

Mrtvy v Pain Killer jsou podle me taky na grafiku, protoze se hybou, kdyz okolo (do nich) strilim a pak uz grafule nestiha..... Ani R9700Pro