OK, já už tady přestanu psát svý "výmysly"... ale eště jednu věc... Jako prodejce určitě můžu nechat poslat foťák/mobil/apod. do servisu, aby mi to prohlídli, jestli je to OK...

Takže počítejme:
poštovné tam 100 (profi balík), zpět taky (pokud to náhodou nebude hradit servis),
samotný servisní úkon odhaduji 300-500 (servisy maj pěkně drahý "hodiny")

Suma sumárum pak teda mám zákazníkovi odečíst nějakých 500Kč za to, že vrátil zboží z5? Hmm, tak to bude boj... on je to totiž boj i bez sražení těchto nákladů! A to naše firma vrací dokonce i peníze za poštovné! (objednáš si mobil za 3000, poštovné + 99, vrátíš to - > dostaneš z5 3099).

2Jezevec: Já to taky nechápu... Jenomže já vidím, za jaký ceny zboží nakupujeme z Levi, Setos, SWS a od jiných velkododavatelů... a řeknu ti upřímně, že když to prodáme s 5% marží, tak moc... Takže rozhodně my jako prodejce koncákům tu cenu nezvedáme... Myslím, že šéf už uvažuje o přímých nákupech zboží ze zahraničí... akorát jak pak řešit třeba konečný reklamace, to fakt nevím