Mno srovnávat trička a digitální foťáky? to je tak trochu MIMO... Prodejce podstupuje riziko jak s.v.i.ň.a protože neví, co s tím foťákem nějaký Ogreprovede... Takový Ogre pak může klidně po 14ti dnech klidně vrátit foťák, který vykoupal ve vaně... ale on zatím jede, takže prodejce nic nezjistí, protože do něj nemůže vlézt, protože není autorizovaný servis... pak jej prodá dalšímu zájemci, tomu se projeví vada, autorizovaný servis zjistí oxidaci a PRůSER je na světě...
a o tom mluvím... nezlobte se na mně, ale stojím si na tom, že němce by to v životě nenapadlo, ale čech je vychcanej jak díra do sněhu, a klidně to hodí na prodejce... a tady nejde o finanční újmu, to prodejce přežije, ale o ty problémy s tím spojené...
podle mě je paragraf o 14ti dnech na vrácení zboží při užití komunikace na dálku speciálně na to, aby šlo vrátit zboží které si zákazník zakoupil pod vlivem reklamy, která mu "jaksi neřekla vše..."