Výsledky 1 až 11 z 11

Téma: 3dfx emulator

  1. #1
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní 3dfx emulator

    Nepoznate nejaky dobry 3dfx emulator? Rad by som si zahral incubation a voodoo3 co som mal som uz davno predal...
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  2. #2

    Standardní RE

    Asi nej mi prijde eVoodoo: http://evoodoo.emulation64.com/
    Jeste zkus zeckensack's Glide wrapper: http://home.t-online.de/home/zsack/glide_wrapper/


    Dej vedet jak ti slape.
    Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
    Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
    http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew

  3. #3
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní

    Tak ten prvy mi funguje uplne bezchybne, skoro ako keby som mal voodoo. Akurat ze ak nastavim 32bit farby, tak sa to sakramentsky seka, tak 1 frame za 2sec. Ale ak 16bit (co je aj incubation) tak ide nadherne, dik za rady.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  4. #4

    Standardní

    zeckensack's je to pravy pre incubation,umozni ti hrat incubation az v 1280*960 rozliseni,slape skvele a bez problemov.evoodoo mi padalo,spomalovalo a akrem toho vytvara log file ktory po case naraste az na niekolko sto mb..
    powered by..kopou 3dfx karet.prestal som pocitat..
    It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
    that you should please go sodomize yourself with retractable batons.

  5. #5

    Standardní

    Citace Původně odeslal ps47
    zeckensack's je to pravy pre incubation,umozni ti hrat incubation az v 1280*960 rozliseni,slape skvele a bez problemov.evoodoo mi padalo,spomalovalo a akrem toho vytvara log file ktory po case naraste az na niekolko sto mb..
    By mě zajímalo kdyby si ten log file nastavil na read only, co by to dělalo pak
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  6. #6

    Standardní

    Citace Původně odeslal THX_Corp
    Akurat ze ak nastavim 32bit farby, tak sa to sakramentsky seka, tak 1 frame za 2sec. Ale ak 16bit (co je aj incubation) tak ide nadherne, dik za rady.
    Není to tím, že GLIDE 32bit nepodporuje?

  7. #7

    Standardní RE

    GLIDE3x 32-bit podporuje ,ale vetsina her je pro GLIDE2x a u tech je 32-bit docela zbytecne zapinat,nebot pochybuju,ze maj nejakym zpusobem reseny 22-bit postfilter.
    Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
    Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
    http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew

  8. #8

    Standardní

    Nechci se hádat, ale fakt jsem nikde o 32bit renderingu pro Glide 3x nic nenašel. Díval jsem se i do dokumentace - glide3 programing manual - a ani tam nic není. Nehraje pro to ani čas zániku, protože jak bylo známo se Glide po vydání VSA100 uvolnilo. Jestli je to odpověď na záložku v glide - force 32bit rendering - tak to neberu...

  9. #9

    Standardní RE

    No jen z logiky veci. MESAfx je OpenGL ICD bezici nad Glide3x knihovnou. Nerikam,ze Glide3x muze bezet 32-bit na avengeru,ale pod VSA-10x 32-bit(24-bit hloubky + 8-bit stencil) mod umoznuje. Vzdyt jen texturove formaty to podporuji.

    Mrkni do CVS na http://glide.sourceforge.net

    Treba:
    #ifdef FX_GLIDE_NAPALM
    }
    else
    {
    FxU32 renderMode = gc->state.shadow.renderMode ;

    /* All of that hoopla is no help at all in 32bpp mode */
    /* since the depth buffer is 24bpp */
    convertedDepth = depth ;

    /* Since we are treating the depth buffer as a color buffer, */
    /* We had best enable color writes. */
    renderMode |= SST_RM_RED_WMASK | SST_RM_GREEN_WMASK | SST_RM_BLUE_WMASK | SST_RM_ALPHA_WMASK ;

    REG_GROUP_BEGIN(BROADCAST_ID, renderMode, 1, 0x01);
    REG_GROUP_SET(hw, renderMode, renderMode);
    REG_GROUP_END();
    restoreRenderMode = FXTRUE;
    }

    #endif
    Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
    Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
    http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew

  10. #10

    Standardní

    Ale jo, to je jasný. Mesafx jede pod glide, ale jestli je to opravdu 32bit?? A textury se dají konvertovat

  11. #11

    Standardní RE

    To se daji Podivej se na zdrojaky a verim,ze najdes odpoved.
    Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
    Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
    http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •