Ano je to tak, jak se u tebe projeví třetí shodná vada, dojdi za prodejcem, dones si všechny předešlé opravenky ze servisu (udělej kopie), dej to prodejci a rovnou požaduj vrácení peněz... Prodejce by měl monitor dodat do servisu s žádostí o posouzení vady, jestliže se fakt projeví, má prodejce jistý dobropis od svého dodavatele, tudíž už nemůže mít žádnou výmluvu, proč ty prachy nevrátit...Takze pokud se mi to stane potreti, stejna zavada tak zajdu za prodejcem ten to posle do aut.ser. a pokud potvrdi shodnou zavadu tak by mi mel prodejce vratit penize.
k té záruce 3 roky... pokud máš na dokladu jednu položku - monitor a cena, tak dostaneš zpět tuhle cenu, ale pokud máš monitor a pod ním další položka - prodloužení záruky na 3 roky, tak sis vlastně koupil možnost to reklamovat po delší dobu, takže pochybuju, že bys z nich ty prachy za prodloužení vyrazil...