Takze pokud se mi to stane potreti, stejna zavada tak zajdu za prodejcem ten to posle do aut.ser. a pokud potvrdi shodnou zavadu tak by mi mel prodejce vratit penize.
Ano je to tak, jak se u tebe projeví třetí shodná vada, dojdi za prodejcem, dones si všechny předešlé opravenky ze servisu (udělej kopie), dej to prodejci a rovnou požaduj vrácení peněz... Prodejce by měl monitor dodat do servisu s žádostí o posouzení vady, jestliže se fakt projeví, má prodejce jistý dobropis od svého dodavatele, tudíž už nemůže mít žádnou výmluvu, proč ty prachy nevrátit...

k té záruce 3 roky... pokud máš na dokladu jednu položku - monitor a cena, tak dostaneš zpět tuhle cenu, ale pokud máš monitor a pod ním další položka - prodloužení záruky na 3 roky, tak sis vlastně koupil možnost to reklamovat po delší dobu, takže pochybuju, že bys z nich ty prachy za prodloužení vyrazil...