NO tys mi dal, nez jsem to zase zprovoznil po instalaci toho 1.15 patche tak to pekne trvalo....Ale muzu postnout zodpovedne vyledky z toho benchmarku. Takze v 1024*768 vsechno na NEJNIZSI mozny nastaveni detaily atd, to jelo 29.00/50.77/363.65 fps, celkove skore 50.77, no a ve stejnym rozliseni na MAX detaily 29.00/49.06/352.36 fps, celkove skore, jak jinak 49.06 Chvilema to ale jelo tak 2 az 3 fps
Ve hre to jede v malejch interierech (Asylum) v pohode cca 40-50 fps, venku a ve velkejch interierech jako treba Opera hall je to spatny cca 15 fps s nejnizsima detailama, Kyru proste chybi fillrate na to mnozstvi polygonu. No a kdyz jeste vybjehne dvacet pajdulaku jak je to uplne v pr*eli (10fps venku, 25 vevnitr). Ale je to single, zda se frame-based, takze je to akorat trochu pomalejsi, ale hrat se to da
Jinak k tem videim, v bikplayeru jedou v pohode, tak nevim proc ve hre nefachaj a spadne to do widli. Jsem si je prekonvertil do avi takze na ne kouknu po levelech at mam navaznost
Kdyby ses chtel jeste na neco zeptat tak klidne i pres icekve.