Stránka 2 z 22 PrvníPrvní 12345612 ... PosledníPoslední
Výsledky 26 až 50 z 548

Téma: FX6800

  1. #26

    Standardní

    kazdopadne tomu co bych se docetl v levelu bych neveril ani za tisicovku.. ale toms hardware jo..
    Mb MSI K7N2 Delta, CPU Athlon XP 2400+, Ram 512 Mb DDR 400 Mhz, Prolink GeForce FX 5700 128 mb, Monitor LG Flatron 17\", Gamesurround Fortissimo III, Repro NiC 2.0, WDC 40 Gb, Samsung CD-RW 32-10-40,Msi DVD-ROM sd-m1612, Microsoft IE 3.0, Kb Samsung

  2. #27
    Senior Member
    Založen
    12.02.2003
    Bydliště
    Frýdek-Místek
    Příspěvky
    1 253
    Vliv
    286

    Standardní

    Osobne si myslim, ze trend davat do grafarny porad nove technologie ala ps 3.0 i kdyz hry na ne budou tak za 1-2 roky je spatny. Vzdyt prvni hra ktera ma vyuzit shadery 3.0 bude snad Unreal 3 a ten bude venku kdy? Za 2 roky? Opravdu si tady nekdo mysli, ze v te dobe bude FX6800Utra stale super vykonna karta? Nic proti Nvidii, ale jejich implementace shaderu 3.0 mi zavani pouhym marketingovym trikem. V tomto pripade mi prijde lepsi pristup Ati tj.soustredim se na technologie co jsou momentalne venku, zamakat na nich a poradne navysit hruby vykon. IMHO.
    Conroe 6300, 2GB ram, GA-965P-DS3, Sapphire X1900XT 256MB, Audigy 4, Fortron 500W Bluestorm, Case Thermaltake Soprano

  3. #28

    Standardní

    Citace Původně odeslal MadCap
    no ja suhlasim s jahodom >
    http://www.zive.cz/h/Testcentrum/Ar....12&EXPS=&EXPA=
    proste ati ma na svojich kartach tentokrat ten obligatny "bruteforce" v podobe viacej pipeline a vecsich taktov ..
    MC
    este raz si pozri specifikaciu kariet ktore porovnavas.6800GT a 6800Ultra maju 16 pipeline takisto ako najrychlejsia Ati X800XT.
    INTEL E6600@3,2GHz def V ;Thermalright Ultra 120 ; ASUS P5W DH ;Corsair 6400CL4 2x1Gb ;EVGA 8800GTX;WD Raptor 150Gb,Thermaltake Tai-Chi,SEASONIC S12 650W,EIZO S2110W

  4. #29

    Standardní

    Citace Původně odeslal sofokless
    jen mi mrzí to šílený napájení
    S tím je x800 opravdu vpředu
    no když se kounknu na testy, tak né jenom v tom

  5. #30

    Standardní

    Citace Původně odeslal Chodec
    este raz si pozri specifikaciu kariet ktore porovnavas.6800GT a 6800Ultra maju 16 pipeline takisto ako najrychlejsia Ati X800XT.
    padlo tu slovo o nejakej GT alebo Ultra? ani nie
    MC
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  6. #31
    Junior Member mince
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Trencin
    Příspěvky
    96
    Vliv
    277

    Standardní

    2 hombre: A co tak sa pozret tu do threadu Far cry video s shaderama 3.0 to nieje 1 as 2 roky , to je priam sucastnost .
    Opteron 144 @ 2610 Mhz , Thermaltake Tower 102 92FAN , DFI Lanparty NF4 Ultra-D, 2x 1024MB Kingston 3-3-3-8 , Leadtek 6800 TDH 256 , Barakuda 7200.7 120 GB , Hitachi T7k250 250BG , Teac W524 , Teac DV-516E , Enermax Liberty 500W

  7. #32
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    jj, je zaujimave ako Atinaci brania svoje nove dietatko Ked si zoberes uz aj posrata Matrox Parhelia ma veci z Shaderov 3.0 a dokaze poondeny displacement maping A tu hle vlajkova lod Ati a vie ho.vno

  8. #33
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    PS3 je proste budoucnost at se vam to libi nebo ne a sem rad, ze NVIDIA je porad technologicky o krok napred. To ze NVIDIA implementovala podporu PS3 uz ted znamena ze se s tim nebude muset potykat pri vyvoji dalsi generace karet, protoze budou nejspis castecne postavene na technologii NV40. Jak uz tady bylo receno Unreal 3 neni jediny engine, ktery ma podporovat PS3, v nejblizsi dobe ma vyjit nekolik her, ktere budou vyuzivat PS3, napr. Stalker, Vampire: Bloodlines, Splinter Cell "3",
    Driver 3, Battle for Midlle-earth
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  9. #34
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal Semik
    Ked si zoberes uz aj posrata Matrox Parhelia ma veci z Shaderov 3.0 a dokaze poondeny displacement maping A tu hle vlajkova lod Ati a vie ho.vno
    Uz si to tu spominal niekolkokrat a nechcel som do toho vrtat, ale teraz si ma zase dostal... Ja by som Ta nechcel sklamat, no zatial ziadna karta na trhu od ATI alebo NVIDIE nepodporuje (true) HW displacement mapping (je to ironia, ale naozaj je ta Parhelia najblizsie, ale to je uz na dlhsiu diskusiu). Nato potrebujes dynamicky generovat geometriu (vrcholy) - teda teselovat povrchy. To Ti ale ani VS 3.0 neponuka... takze sorry. V pripade NV40 to budu nejake aproximacie ako parallax/height mapping...
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  10. #35
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    Fajn Ja som si to vask nevycucal s prsta ... Ked Andrey Khonich – Crytek, Makers of Far Cry vravy ze s shadermi GF 6800ky ide displacement maping pohodlne spravit. On to musi vediet nie (a aj ich vyuziva uz v spominanej ...bla..bla)

    Dokaze to R420 bez straty vykonu aspon v 6800kovej kvalite ? (ak to neni 100% displa...)

  11. #36
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal Semik
    Fajn Ja som si to vask nevycucal s prsta ... Ked Andrey Khonich – Crytek, Makers of Far Cry vravy ze s shadermi GF 6800ky ide displacement maping pohodlne spravit. On to musi vediet nie (a aj ich vyuziva uz v spominanej ...bla..bla)

    Dokaze to R420 bez straty vykonu aspon v 6800kovej kvalite ?
    Nazyvat si to moze ako chce... faktom ostava, ze ani R420 ani NV40 nepodporuju HW (true) displacement mapping. Mozu ho emulovat/aproximovat inymi technikami, ale to je tak vsetko. To je rovnake zneuzivanie pojmov ako napr. teraz kritizovane trilinearne optimalizacie od ATI. Aj oni by to radi volali true trilinear, aj ked to tak uplne nie je...
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  12. #37
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    Mno na 3dcenter.de som sa docital toto : Mittels einer Zwei-Pass-Lösung erlaubt der NV40 brauchbares Displacement-Mapping. Das ist ganz nett, aber nicht das Ende der Entwicklung.

    Takze ide o Displacement-Mapping to ze neni podla teba pravy je irelevantne... NV40 (GF6800) ho vie a moze ho podla potreby aj pouzit. Takze by som nepoukazoval na to o aku formu ide, ale ci nejaky hardwerovo dokaze. Mno a to X800 hardwerovo nedokaze vobec.
    (Skratene - Ak Disc... vyvojari zapracuju do hry na 6800ke ho mas ... na X800 ke nie ... o nic viac nejde.)

  13. #38
    Member
    Založen
    17.07.2003
    Bydliště
    Trencin, Bratislava
    Věk
    43
    Příspěvky
    217
    Vliv
    269

    Standardní

    pani toto je typicke vymyvanie mozgov
    nvidia teraz robi tazky marketing s vs a ps 3.0, lebo to je jedine co ma oproti x800, keby to bolo naopak, tak presne to iste robi ati
    stale sa omiela, ze zachvilu bude to, co bude vyuzivat ps a vs tisicstopatsto, kupte si to, lebo inak bude vsetko na hovno
    ked to budem mat na disku a uvidim, potom uverim, dovtedy su to kecy, ktore tu uz nie raz boli
    Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

  14. #39
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal Semik
    Mno na 3dcenter.de som sa docital toto : Mittels einer Zwei-Pass-Lösung erlaubt der NV40 brauchbares Displacement-Mapping. Das ist ganz nett, aber nicht das Ende der Entwicklung.

    Takze ide o Displacement-Mapping to ze neni podla teba pravy je irelevantne... NV40 (GF6800) ho vie a moze ho podla potreby aj pouzit. Takze by som nepoukazoval na to o aku formu ide, ale ci nejaky hardwerovo dokaze. Mno a to X800 hardwerovo nedokaze vobec.
    (Skratene - Ak Disc... vyvojari zapracuju do hry na 6800ke ho mas ... na X800 ke nie ... o nic viac nejde.)
    No, budem koncit lebo toto nikam nevedie... Preco do toho musis vzdy tahat temu R420 x NV40? Som myslel, ze sa bavime cisto o technologiach & pojmoch. Ten clanok na 3dcenter.org som si pozrel a z toho vagneho popisu naozaj netusim, co mal aths na mysli. Ale aths sa vyzna, takze natom zrejme nieco bude - kazdopadne ja by som to DM nenazyval. Ja Ti rovnako mozem ponuknut tento thread na beyond3d.com, kde sa velmi znali clenovia (bloodbob, John Reynolds, ...) vyjadrili presne opacne. A tento dodatok od aths tiez o nieco svedci:
    Citace Původně odeslal aths
    Obwohl Displacement-Mapping eine tolle Technologie ist, und wir danach gieren, es endlich in Spielen zu sehen, erwarten wir das nicht mal für die übernächste Generation (wenn man Doom3, HL2 für die nächste Generation hält, vielleicht Unreal 3 für die übernächste) und schon gar nicht in der "Lebensspanne" der 6800 Ultra .
    Howgh.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  15. #40

    Standardní

    Citace Původně odeslal Kostihouse
    kazdopadne tomu co bych se docetl v levelu bych neveril ani za tisicovku.. ale toms hardware jo..
    omg Level to ma z tomshardware
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no death, there is the Force.

  16. #41

    Standardní

    Citace Původně odeslal JUVS
    2 hombre: A co tak sa pozret tu do threadu Far cry video s shaderama 3.0 to nieje 1 as 2 roky , to je priam sucastnost .
    Ale prd FarCry nepodporuje PS 3.0 to byly jen keci
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no death, there is the Force.

  17. #42

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    PS3 je proste budoucnost at se vam to libi nebo ne a sem rad, ze NVIDIA je porad technologicky o krok napred. To ze NVIDIA implementovala podporu PS3 uz ted znamena ze se s tim nebude muset potykat pri vyvoji dalsi generace karet, protoze budou nejspis castecne postavene na technologii NV40. Jak uz tady bylo receno Unreal 3 neni jediny engine, ktery ma podporovat PS3, v nejblizsi dobe ma vyjit nekolik her, ktere budou vyuzivat PS3, napr. Stalker, Vampire: Bloodlines, Splinter Cell "3",
    Driver 3, Battle for Midlle-earth
    At je třeba o tři roky napřed technolgicky ale výkonem bude pořád druhá
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no death, there is the Force.

  18. #43
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Citace Původně odeslal d00mgiv3r
    Citace Původně odeslal Masster
    PS3 je proste budoucnost at se vam to libi nebo ne a sem rad, ze NVIDIA je porad technologicky o krok napred. To ze NVIDIA implementovala podporu PS3 uz ted znamena ze se s tim nebude muset potykat pri vyvoji dalsi generace karet, protoze budou nejspis castecne postavene na technologii NV40. Jak uz tady bylo receno Unreal 3 neni jediny engine, ktery ma podporovat PS3, v nejblizsi dobe ma vyjit nekolik her, ktere budou vyuzivat PS3, napr. Stalker, Vampire: Bloodlines, Splinter Cell "3",
    Driver 3, Battle for Midlle-earth
    At je třeba o tři roky napřed technolgicky ale výkonem bude pořád druhá
    Vykonem druha urcite neni, dokazuje to nejen prvenstvi v 3DMark 2003, ale i vetsina testu na internetu, prohledni si testy na renomovanych strankach, ne toms hardware tam opravdu nepocitam Vetsina testu je proste vyrovnana, v jedne hre vede R420 a v dalsi NV40, vychazi to tak pul na pul
    A Far Cry nepodporuje PS3 pouze zatim, patch uz je hotovy a mel by brzy vyjit, kdyz bys mel nainstalovane DirectX 9.0C a 6800-cku tak si ho uz muzes s trochou stesti pri hledani stahnout
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  19. #44

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    Citace Původně odeslal d00mgiv3r
    Citace Původně odeslal Masster
    PS3 je proste budoucnost at se vam to libi nebo ne a sem rad, ze NVIDIA je porad technologicky o krok napred. To ze NVIDIA implementovala podporu PS3 uz ted znamena ze se s tim nebude muset potykat pri vyvoji dalsi generace karet, protoze budou nejspis castecne postavene na technologii NV40. Jak uz tady bylo receno Unreal 3 neni jediny engine, ktery ma podporovat PS3, v nejblizsi dobe ma vyjit nekolik her, ktere budou vyuzivat PS3, napr. Stalker, Vampire: Bloodlines, Splinter Cell "3",
    Driver 3, Battle for Midlle-earth
    At je třeba o tři roky napřed technolgicky ale výkonem bude pořád druhá
    Vykonem druha urcite neni, dokazuje to nejen prvenstvi v 3DMark 2003, ale i vetsina testu na internetu, prohledni si testy na renomovanych strankach, ne toms hardware tam opravdu nepocitam Vetsina testu je proste vyrovnana, v jedne hre vede R420 a v dalsi NV40, vychazi to tak pul na pul
    A Far Cry nepodporuje PS3 pouze zatim, patch uz je hotovy a mel by brzy vyjit, kdyz bys mel nainstalovane DirectX 9.0C a 6800-cku tak si ho uz muzes s trochou stesti pri hledani stahnout
    I kdyby měl ve 3dmarku2003 vic jako že nemá( jo aby zase lamky od NV nemusely zase podvadet )... na to ja s.eru... je to beru podle výkone ve hrach
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no death, there is the Force.

  20. #45
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Novy rekord v Aquamarku 3


    Ja rikal, ze tech 100 padne Uz je to blizko.

    Jeste si nemuzu odpustit foto jeho sestavy, jeste sem nic takoveho nevidel, ten clovek je opravdu blazen.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  21. #46
    Senior Member
    Založen
    12.02.2003
    Bydliště
    Frýdek-Místek
    Příspěvky
    1 253
    Vliv
    286

    Standardní

    Citace Původně odeslal Semik
    jj, je zaujimave ako Atinaci brania svoje nove dietatko Ked si zoberes uz aj posrata Matrox Parhelia ma veci z Shaderov 3.0 a dokaze poondeny displacement maping A tu hle vlajkova lod Ati a vie ho.vno
    Vystihnul jsi to dobre, Parhelia je "posrata" co se vykonu ve hrach tyce. Jinak koukam, ze docela bastis marketingove reci Nvidie. Az na to budou hry, pak se uvidi. Btw jak dlouho je venku DX9 a kolik poradnych DX9 her je? Jinak jsem rad,ze fandis Nvidii a to presto ze doma hudlis na PS2 .
    Conroe 6300, 2GB ram, GA-965P-DS3, Sapphire X1900XT 256MB, Audigy 4, Fortron 500W Bluestorm, Case Thermaltake Soprano

  22. #47
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    jj, moc k srdcu mi to neleze , ale fandim tomu kdo prinasa nove technologie Tak ako fandim AMD s ich 64-bit procikmi fandim u grafik momentalne Nvidii
    Inac sam na PC nehravam, ako vravis na to mam lepsiu masinku

  23. #48
    Senior Member
    Založen
    12.02.2003
    Bydliště
    Frýdek-Místek
    Příspěvky
    1 253
    Vliv
    286

    Standardní

    Citace Původně odeslal Semik
    jj, moc k srdcu mi to neleze , ale fandim tomu kdo prinasa nove technologie Tak ako fandim AMD s ich 64-bit procikmi fandim u grafik momentalne Nvidii
    Inac sam na PC nehravam, ako vravis na to mam lepsiu masinku
    Tebou zminovanou "lepsiu masinku" coz je ve skutecnosti hw stary 3 roky doma mam taktez. Nicmene na PC se jaksi nechyta,ale da se rict, ze z toho minima zdimaji maximum Nove technologie jsou fajn, k cemu jsou ale dobre, kdyz nemaji prakticke vyuziti? Opet jsi dal dobry priklad a to Athlon 64. Zatim je taky celkem k nicemu.
    Conroe 6300, 2GB ram, GA-965P-DS3, Sapphire X1900XT 256MB, Audigy 4, Fortron 500W Bluestorm, Case Thermaltake Soprano

  24. #49

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    Novy rekord v Aquamarku 3


    Ja rikal, ze tech 100 padne Uz je to blizko.
    lolec procpak to mas jen s X800Pro ne ze bych chtel verzi Pro pohrosovat ale 12Pipek vs 16 je trochu nevyrovnany.... tak sem hod test vs X800XT s 4xFSAA a 8x/16x Aniso a uvidimě kdo bude na 1st place Protoze vidim jak pojedes nakou hru bez vyhlazovaní ...
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no death, there is the Force.

  25. #50

    Standardní

    Citace Původně odeslal Hombre-CZ-
    Citace Původně odeslal Semik
    jj, moc k srdcu mi to neleze , ale fandim tomu kdo prinasa nove technologie Tak ako fandim AMD s ich 64-bit procikmi fandim u grafik momentalne Nvidii
    Inac sam na PC nehravam, ako vravis na to mam lepsiu masinku
    Tebou zminovanou "lepsiu masinku" coz je ve skutecnosti hw stary 3 roky doma mam taktez. Nicmene na PC se jaksi nechyta,ale da se rict, ze z toho minima zdimaji maximum Nove technologie jsou fajn, k cemu jsou ale dobre, kdyz nemaji prakticke vyuziti? Opet jsi dal dobry priklad a to Athlon 64. Zatim je taky celkem k nicemu.
    Athlon64 to se me taky týka ale to sem napatří
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no death, there is the Force.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •