Výsledky 1 až 11 z 11

Téma: Reklamace monitoru v Alzasoftu

  1. #1

    Standardní Reklamace monitoru v Alzasoftu

    Včera jsem pouětšl Diablo II obraz se rozjel do stran až zustal očerno pak se ozvalo prásk a byla tma jen dioda blikala a monitor vydával divný zvuk + smrad.
    Dneska sem to dovez do Alzasoftu a tam na mě ,ž ejako to můžu poslat přes ně ,ale ,že to bude trvat skara dlouho takže mam kontaktovat přímo Hyundai a ,že ty to udělaj rychlejc ...Tak sem mu řekl ,že chci peníze nazpátek(kupováno 12.12 2003) a on jako ,že ne ... A že si to mam nechat u Hyundai v Ostravě opravit .... Co s tim můžu dělat? ...Volal sem na opravnu těšch hyundajů a tam řekli ,že pro to pošlou autem do Ostravy ,ale pokud se rekalamce neuzná tak jim zapaltim všechny nákaldy!!! ...

    [NTB]AMD Turion X2 1.8 | ATI Mobility Radeon HD 2600@ |250GB space | 2GB DDR2 | DVD±RW/RAM DL | Win Vista Home Premium 32bit| Microsoft .:: 3DMark03*10,4k. 3DMark05*6,5k. 3DMark06*3,4k. ::.


    [PC] Duron 1.8@2.2 | A7N8X-X (nForce2) 1.0.0.9 | Ati 9550GE@R9600Pro |160GB space | 512DDR | Sony DWQ30A | DVD Toshiba | SB Live! 5.1 | Repro 4.1 FPS1600 | Video Wonder Pro III | 350W | WinXP Professional SP2| Microsoft 4.0A | 19" LCD Hyundai B91A| hp psc 1215 | .:: 3DMark01SE*13k. 3DMark03*3,7k. 3DMark05*1,5k. ::.

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    LOL

    ty to tady moc nectes, vid? 2 thready nize neamlich to samy http://oc4um.murder.cz/viewtopic.php?t=55625
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3

    Standardní

    Fakt já to tam nemůžu najít ..

    [NTB]AMD Turion X2 1.8 | ATI Mobility Radeon HD 2600@ |250GB space | 2GB DDR2 | DVD±RW/RAM DL | Win Vista Home Premium 32bit| Microsoft .:: 3DMark03*10,4k. 3DMark05*6,5k. 3DMark06*3,4k. ::.


    [PC] Duron 1.8@2.2 | A7N8X-X (nForce2) 1.0.0.9 | Ati 9550GE@R9600Pro |160GB space | 512DDR | Sony DWQ30A | DVD Toshiba | SB Live! 5.1 | Repro 4.1 FPS1600 | Video Wonder Pro III | 350W | WinXP Professional SP2| Microsoft 4.0A | 19" LCD Hyundai B91A| hp psc 1215 | .:: 3DMark01SE*13k. 3DMark03*3,7k. 3DMark05*1,5k. ::.

  4. #4
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    check 6
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  5. #5
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Maxik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha - Luziny
    Příspěvky
    2 285
    Vliv
    304

    Standardní

    lol, alzasoft Monitor si koupil u nich tak to u nich reklamuj a s*r na jejich blby kecy, jo bude trvat dyl ale po 30ti dnech (do kerejch to imho nestihnou) ti prachy vratit musej

    PC - Pentium G3258 - 4.5GHz, Gigabyte GA-Z97P-D3, DDR3 3x8GB 1866, MSi GTX970 Gaming 3.5G, nejaky to 256GB SSD a par tera HDD, case Zalman Z9 U3
    NTB - HP EliteBook 8470p - Core i5-3320M (2.6GHz), 8GB RAM, ATi 7570M 1GB, 500GB+250GB HDD a dalsi serepaticky okolo
    Bike - Honda VFR 800 V-tec, 80kW/10500, 244Kg, obuti Michelin Pilot Road, mist k sezeni: 2, SVO faktor = stredni (zalezi na pilotovi)


  6. #6

    Standardní

    Nemam na to nervy to zase někam vozit nechal sem si pro to přijet ... říkají ,že to bude doprava + týden + doprava z5 .. Tak uvidím no ...

    [NTB]AMD Turion X2 1.8 | ATI Mobility Radeon HD 2600@ |250GB space | 2GB DDR2 | DVD±RW/RAM DL | Win Vista Home Premium 32bit| Microsoft .:: 3DMark03*10,4k. 3DMark05*6,5k. 3DMark06*3,4k. ::.


    [PC] Duron 1.8@2.2 | A7N8X-X (nForce2) 1.0.0.9 | Ati 9550GE@R9600Pro |160GB space | 512DDR | Sony DWQ30A | DVD Toshiba | SB Live! 5.1 | Repro 4.1 FPS1600 | Video Wonder Pro III | 350W | WinXP Professional SP2| Microsoft 4.0A | 19" LCD Hyundai B91A| hp psc 1215 | .:: 3DMark01SE*13k. 3DMark03*3,7k. 3DMark05*1,5k. ::.

  7. #7
    Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha - Ostrava
    Příspěvky
    302
    Vliv
    281

    Standardní

    Já jsem loni reklamoval Hyundai Q790 koupený u CC. V CC mi řekli, že je lepší a rychlejší to udělat přes ten servis v Ostravě. No bodejť by pro ně nebylo, že... .

    Tak jsem to zkusil.
    Napsal jsem na servis maila a tam mi přidělili číslo reklamace. Byli příjemní a ochotní.
    U záručního listu byla nálepka na PPL a jejich telefonní číslo. Zavolal jsem tam (taky byli opravdu příjemní a ochotní) a druhý den (úterý) stála v přesně určenou hodinu před barákem v Praze dodávka z PPL. Naložili monitor a tradá pryč. Samozřejmě to bylo všechno zdarma.
    Ve čtvrtek ráno mi zvoní telefon a to volali z PPL kde a v kolik hodin mi mají monitor složit. Čuměl jsem jak zjara, čekal jsem nějakou 30-ti denní lhůtu nebo podobné nesmysly.
    Na tom monitoru byl vadný nějaký plošňák tak ho v servisu vyměnili - k mé plné spokojenosti.
    Celé mě to nestálo ani korunu.
    Stálo mě to teda 1 telefonát a čas na napsání 1 mailu a čas kdy jsem předával a přebíral monitor.
    Takhle nějak si představuji správnou reklamaci, když už k ní teda dojde.

    Mé ponaučení: Nebojte se řešit reklamace přímo s autorizovaným servisem!
    I když samozřejmě nemusíte, ale je to určitě lepší řešení než se handrkovat s nějakým prodejcem a vozit mu ten monitor až pod nos. A potom být ještě nas*aný že mi tím vznikly výdaje.
    Under rekonstruction....

  8. #8
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal kubajzz
    Já jsem loni reklamoval Hyundai Q790 koupený u CC. V CC mi řekli, že je lepší a rychlejší to udělat přes ten servis v Ostravě. No bodejť by pro ně nebylo, že... .

    Tak jsem to zkusil.
    Napsal jsem na servis maila a tam mi přidělili číslo reklamace. Byli příjemní a ochotní.
    U záručního listu byla nálepka na PPL a jejich telefonní číslo. Zavolal jsem tam (taky byli opravdu příjemní a ochotní) a druhý den (úterý) stála v přesně určenou hodinu před barákem v Praze dodávka z PPL. Naložili monitor a tradá pryč. Samozřejmě to bylo všechno zdarma.
    Ve čtvrtek ráno mi zvoní telefon a to volali z PPL kde a v kolik hodin mi mají monitor složit. Čuměl jsem jak zjara, čekal jsem nějakou 30-ti denní lhůtu nebo podobné nesmysly.
    Na tom monitoru byl vadný nějaký plošňák tak ho v servisu vyměnili - k mé plné spokojenosti.
    Celé mě to nestálo ani korunu.
    Stálo mě to teda 1 telefonát a čas na napsání 1 mailu a čas kdy jsem předával a přebíral monitor.
    Takhle nějak si představuji správnou reklamaci, když už k ní teda dojde.

    Mé ponaučení: Nebojte se řešit reklamace přímo s autorizovaným servisem!
    I když samozřejmě nemusíte, ale je to určitě lepší řešení než se handrkovat s nějakým prodejcem a vozit mu ten monitor až pod nos. A potom být ještě nas*aný že mi tím vznikly výdaje.

    No, ale třeba když budu reklamovat monitor u prodejce a on mi dá novej kus, tak mám novou záruku. To u servisu neplatí. Nobo vada do 6ti měsíců od prodeje = máš nárok na novej kus, pokud reklamuješ u prodejce. Je to prostě případ od případu.
    IBM ThinkPad T40

  9. #9

    Standardní

    Citace Původně odeslal kubajzz
    Já jsem loni reklamoval Hyundai Q790 koupený u CC. V CC mi řekli, že je lepší a rychlejší to udělat přes ten servis v Ostravě. No bodejť by pro ně nebylo, že... .

    Tak jsem to zkusil.
    Napsal jsem na servis maila a tam mi přidělili číslo reklamace. Byli příjemní a ochotní.
    U záručního listu byla nálepka na PPL a jejich telefonní číslo. Zavolal jsem tam (taky byli opravdu příjemní a ochotní) a druhý den (úterý) stála v přesně určenou hodinu před barákem v Praze dodávka z PPL. Naložili monitor a tradá pryč. Samozřejmě to bylo všechno zdarma.
    Ve čtvrtek ráno mi zvoní telefon a to volali z PPL kde a v kolik hodin mi mají monitor složit. Čuměl jsem jak zjara, čekal jsem nějakou 30-ti denní lhůtu nebo podobné nesmysly.
    Na tom monitoru byl vadný nějaký plošňák tak ho v servisu vyměnili - k mé plné spokojenosti.
    Celé mě to nestálo ani korunu.
    Stálo mě to teda 1 telefonát a čas na napsání 1 mailu a čas kdy jsem předával a přebíral monitor.
    Takhle nějak si představuji správnou reklamaci, když už k ní teda dojde.

    Mé ponaučení: Nebojte se řešit reklamace přímo s autorizovaným servisem!
    I když samozřejmě nemusíte, ale je to určitě lepší řešení než se handrkovat s nějakým prodejcem a vozit mu ten monitor až pod nos. A potom být ještě nas*aný že mi tím vznikly výdaje.
    No vidíš a já ho doma eště pořád nemám ..

    [NTB]AMD Turion X2 1.8 | ATI Mobility Radeon HD 2600@ |250GB space | 2GB DDR2 | DVD±RW/RAM DL | Win Vista Home Premium 32bit| Microsoft .:: 3DMark03*10,4k. 3DMark05*6,5k. 3DMark06*3,4k. ::.


    [PC] Duron 1.8@2.2 | A7N8X-X (nForce2) 1.0.0.9 | Ati 9550GE@R9600Pro |160GB space | 512DDR | Sony DWQ30A | DVD Toshiba | SB Live! 5.1 | Repro 4.1 FPS1600 | Video Wonder Pro III | 350W | WinXP Professional SP2| Microsoft 4.0A | 19" LCD Hyundai B91A| hp psc 1215 | .:: 3DMark01SE*13k. 3DMark03*3,7k. 3DMark05*1,5k. ::.

  10. #10

    Standardní

    Kdyz ti daj v servisu novej kus tak ti musej dat i novou zaruku... neni tady zadni rozdelovani zarucni servis, prodejce... proste kdyz to vymenej tak musej davat novej cistej zarucak...

    par 627 Obc.Z.
    cit: Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  11. #11

    Standardní

    Už ho mam doma je v pohodě firma sil záruku vyřídila za 7Dní zbytek času trvala přeprava do Ostravy ... Super!Takhle to má vypadat .. fuck off Azsoft ..

    [NTB]AMD Turion X2 1.8 | ATI Mobility Radeon HD 2600@ |250GB space | 2GB DDR2 | DVD±RW/RAM DL | Win Vista Home Premium 32bit| Microsoft .:: 3DMark03*10,4k. 3DMark05*6,5k. 3DMark06*3,4k. ::.


    [PC] Duron 1.8@2.2 | A7N8X-X (nForce2) 1.0.0.9 | Ati 9550GE@R9600Pro |160GB space | 512DDR | Sony DWQ30A | DVD Toshiba | SB Live! 5.1 | Repro 4.1 FPS1600 | Video Wonder Pro III | 350W | WinXP Professional SP2| Microsoft 4.0A | 19" LCD Hyundai B91A| hp psc 1215 | .:: 3DMark01SE*13k. 3DMark03*3,7k. 3DMark05*1,5k. ::.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •