Citace Původně odeslal ace
Citace Původně odeslal Dawe
Citace Původně odeslal Might
A stačí třeba 64Mb? ... Podle mě 64Mb musí stačit pokud tam nejosu super pIxel shadery a tak ... To že je to na textury vim ,zajíma.lo by mě to podrobněji .) ...
Napr u 9500 nejde jen o velikost pamete (64/12 ale souvisi to samozrejme take s taktem pameti a propustnosti, poctem pipelines, sbernici, atd....

Na GF4 si s 128 oproti 64 nepomuzes, to same u 9800 256 VS 128.
Dovolim si oponovat na poslednu vetu. Na GF4 si s 128 MB oproti 64 MB pomozes. napr. v Max Payne 2 som si vyladil rozlisenie/af/fsaa na taku uroven aby to bolo este pekne hratelne a tam by 64 MB urcite nestacilo, este som musel mierne znizit fsaa aby som sa zmestil do 128 MB. To je len jeden priklad, kde sa to dalo priamo odsledovat. Keby bol nejaky program, ktorym by sa dala sledovat utilizacia video pamate tak by sme boli mudrejsi ale to sa tu riesilo a nikto nic nenasiel.

EDIT: U 9800 (ktoru ale nemam osobne takze je to z druhej ruky) je to zas ine. Kopa testov na webe bola robena na veciahc ktore vyzadovali do 128 MB video RAM. Potom je jasne, ze karta z 256 MB RAM nemoze mat lepsie vysledky. To nie je dobry test. na drhej strane by nebol dobry test kde by bolo treba viac ako 128 MB video RAM, pretoze u tej 128 MB karty by to uz nebol len test karty ale aj viac test prenosu z CPU/RAM. To su jednoduche ine kategorie.
Aha aha ... díky za vysvětlení ...