Výsledky 1 až 3 z 3

Téma: Takto by to malo pri reklamacii vyzerat.

  1. #1
    Junior Member
    Založen
    26.04.2004
    Bydliště
    Nitra, Slovakia
    Příspěvky
    34
    Vliv
    0

    Standardní Takto by to malo pri reklamacii vyzerat.

    V prípade poruchy, závady, chyby, straty kvality alebo samopoškodenia tovaru, nás prosím kontaktujte:

    e-mailom: reklamacie@karman.sk

    prípadne telefonicky: XXXX XXX XXX

    1) Náš servisný pracovník sa bude s Vami snažiť najskôr závadu vyriešiť na diaľku.


    2) V prípade, že sa závada na diaľku vyrišiť nedá, po zadaní potrebných údajov k Vám pošleme kuriéra UPS ktorý by mal do 1 hodiny prísť po tovar (nič neplatíte, dopravu hradíme my):
    NEZABUDNITE! :
    - tovar pred odovzdaním kuriérovi zabaliť, nadiktovať mu našu adresu (KARMAN Computers, Obchodná 19, 911 05 Trenčín)
    - pribaliť fotokópiu, či originál (vrátime) faktúry a záručného listu, a ak ste od nás obdržali Zoznam vykonaných opráv, tak Vás poprosíme o jeho ORIGINÁL
    - v prípade PC zostavy pribaliť všetky inštalačné CD + manuál od dosky
    - priložiť podpísaný papier, na ktorom napíšete čo najpresnejší popis závady, okolnosti, za ktorých sa závada prejavuje a možné príčiny závady (čo sa dialo s danou vecou pred tým ako závada vznikla)

    3) Vaša reklamácia by mala byť v priebehu 10-tich dní vybavená. Náš servisný pracovník Vás bude kontaktovať.

    4) Po odstránení závady Vám pošleme tovar kuriérom UPS. Dopravu znova hradíme my.



    Sme radi, keď mame spokojných zákazníkov.

    Myslím že toto je úplne vzorový prístup
    Číselká sa počítajú

  2. #2
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Skoro jo. Aby to bylo úplně dokonalé, tak mi tam chybí:

    1, že zapůjčí po dobu reklamace náhradní zboží (nebo že uhradí náklady na půjčení)


    2, stačí buď faktura nebo záručák, oboje najednou být nemusí.



    Vím jsou to jen detaily.

    Jinak je to nejlepší přístup co jsem viděl.
    IBM ThinkPad T40

  3. #3

    Standardní Re: Takto by to malo pri reklamacii vyzerat.

    Citace Původně odeslal bignos
    ---REKLAMA---

    Myslím že toto je úplne vzorový prístup :-)
    a uz si u nich nieco reklamoval alebo ti platia len za robenie reklamy?
    EDIT: ono totiz papier znesie vsetko a niektore naivky aj veria tomu co tam je napisane... kolko rokov ma ta firma, kolko tvojich znamych s nou ma skusenosti? ono totiz kazda nova firma nez skrachuje slubuje hory doly a hra sa na slubotechnu

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •