Citace Původně odeslal Ištván
No, já teď budu reklamovat monitor u Alzasoftu, to bude asi boj. Monitor není ještě starší než 6 měsíců, chci proto nový. Zatím jsem jim napsal jen mejla co ten monitor dělá a zeptal jsem se jak to uděláme s dopravou a jestli mi půjčí náhradní. Byl jsem samo slušnej. Předpokládám že ho tam povezu nakonec autem nebo PPL kem . Je to asi 170 Km Co radíte dál, jak na ně aby to klaplo i s těma nákladama? Pojďme skusit takovou ukázkovou reklamaci. Na Alzasoft si sám netroufnu, i když to tu mám docela pročtený
Navrhuji poslat to PPL nebo Obchodním balíkem ČP. V průvodním dopise popiš závadu a odvolej se na paragraf, podle kterého máš nárok na nový kus. Dále požaduj proplacení nákladu na odeslání balíku ( viz. přiložená kopie účtenky ).

Dále ti asi poradí ZB