Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: 2x a dost (reklamace monitoru)-chcu zpet svy prachy

  1. #1

    Standardní 2x a dost (reklamace monitoru)-chcu zpet svy prachy

    Chtel bch se zeptat na jednu vec. Mam doma monitor, ktery my blbnul. Nechal jsme si ho vyreklamovat. Oni me ho poravili (aspon me to napsali do nejakyho papiru co me dali). Monitor, ale blbne opet. Mam s nim uplne stejnej problem. Chtel bych uz vratit penize za tento monitor a koupit si misto nej LCD. Mam pravo na vraceni penez, kdyz se me u monitoru objevila stejna vada po hruhy? Dekuji za vase rady a nazory.
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  2. #2

    Standardní

    az potreti... a jete jim to musis rict predem
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  3. #3

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ogre
    az potreti... a jete jim to musis rict predem
    aha, takze ted me to zase opravi, a az kdyby me to zacalo delat po treti to stejny, tak az potom me vrati prachy jo. (dobry). Ale chtel bych taky vedet, jestli to mam ricr te firme, ze chcu prachy zpet (firma iiyama) a nebo jestli to mam rict v obchode, kde sem koupil monitor? dik
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  4. #4

    Standardní

    Prachy ti musia vratit tam, kde si monitor kupoval. Servis ti ho moze akurat zadarmo opravit pocas zarucnej doby (a za peniaze po zaruke).
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  5. #5

    Standardní

    Postup: Na posledni reklamaci do vzit do obchodu kde jsi to koupil, rict jim ze je to treti vada a ze pokavad ji uznaj tak ze chces vratit penize. Podejce se bude cukat, ale jakmile se u nej ta vada projevi, tak ma prodejce proste smulu...

    Muj nazor, ale mozna ze se pletu: Vezmou ted na druhou opravu a ze servisu ti pride novej, ze prej oprava by byla nakladnejsi nez vymena za novej kus, vystavej ti novej zarucak s prazdnejma kolonkama... proste penez zpet se nedockas... a k tomu se ti slusne omluvi... proste v CR k treti zavade nedojde...
    Ciao
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  6. #6

    Standardní

    Pokud ti dávají jinej výrobek jak píšeš jako příklad,tak tím tvrdí že je tamten monitor neopravitelný a tudíš máš dle zákona nárok na odstoupení od kupní smlouvi,čili vrácení peněz.Ale pokus se spíše dohodnout na odečtení ceny z jiného monitoru a doplatku zbytku.Na to přistupují lépe.
    Jinak by mohli dělat problémi a zbytečně si to znepříjemníš
    Intel Pentium D 805
    AC Freezer 7 Pro , 1024MB DDR, Asus P5P800-VM
    Leadtek FX 5700

  7. #7

    Standardní

    Z Obc.Z.:
    Opravitelna zavada se resi opravou a nebo pokdu by cena opravy byla neumerna tak vymenou...
    Doslova od pravnika: Pokud není možné věc opravit ani vyměnit (tedy jde li například o neodstranitelnou vadu a stejný nový výrobek již prodávající nemá na skladě), může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.
    Proste k tomu aby neco bylo neodstranitelna vada v CR fakticky dojit nemuze a to ze Bata vraci penize hned, jsou jeho podminky dane zarunim listem... proste co se tyce bot tak dnes uz vyjde levneji vymena nez oprava a co se tyce monitoru tak +- taky, protoze kdyz si napocitam cenu soucastek a praci v zarucnim servisu, tak treba u monitoru za 3500 by cena byla hrave prekrocena pri nejaky slozitejsi oprave. To same u vadnejch pixlu, spatnejch sektoru na disku atd... proste jeto blbe definovany v zakone... protoze pak by mohl kazdej druhej prijit do kramu a chitt po pulroce vratit penize a pritom uz z logiky by to by nesmysl, protoze lidi by vyrobky vedome poskozovali...
    Maj sa
    http://www.spotrebitel.cz/article/ar...w/5810/1/1367/
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •