Trošku jsem je potrápil no)))))
Dobrý den, chtěl bych se na něco zeptat, můžu?
ano
No koupil jsem si od vás paměť 256 MB DDR 333 cl 2,5 a je vadná. Zkoušel jsem jí na několika PC a blbne. Nejede ani podtaktovaná, teda jede, ale ne dlouho. Chtěl bych jí proto reklamovat, ale nemůžu bez ní být. Vým že mám podle OZ právo na proplacení nákladů s reklamací spojených. Mám si paměť tedy někde půjčit a nechat si to od vás proplatit, nebo mi pučíte náhradní? Samozřejmě vše je za předpokladu že se závada na paměti prokáže.
Pokud je pamet vadna, vymenujeme ji obratem, nedelame zapujcky, pamet poslete na nasi prazskou adresu, je na webu s kopii faktury a popisem zavady a kontaktem na vas
Dobře, souhlasím ale budu požadovat proplacení nákladů spojených s reklamací které nese prodejce. Dík
Vy platite postovne k nam mi k vam
Haha, a to jste četl kde?
Pokud budete reklamovat primo u virobce tak ano, my jsme prodejci a tyto naklady neneseme
Řeší se to dle Občanského zákoníku. Přečtě te si to. Já s výrobcem nic neřeším......
Pokud chcete zaplatit postovne a jine vylohy tak ano
No, o to jde... a to neni zrovna málo Např. vám naúčtuji náklady na : zapůjčení náhradního zboží na dobu reklamace, pošta, pojištění balíku, můj čas stím strávený, cesta na poštu atd. A to jsem ještě levnej.....
To muzete vyrobci, ne prodejci
mě jako zákazníka výrobce někde na Thajwanu vůbec trápit nemusí
Poslete pamet na reklamaci, pokud bude vadna, bude obratem vymenena
to už jsem četl, na tom se schodnem, jen vás připravuji na to co příde po reklamaci
ještě se zeptám, to na mě jen hrajete, že nevíte že se reklamace řídí pole OZ, nebo to fakt nevíte?
To už jse asi vytočil a neodpověděl. Je vidět že ani v CC neví podle čeho se žídí reklamace. A to je si myslím katastrofa. Nic sem tím nechtěl docílit, jen sem se informoval jak sou na tom![]()