Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Výsledky 26 až 33 z 33

Téma: reklamace bazarove karty (6mesicu zaruka)-hotovo:)

  1. #26

    Standardní

    [quote="jerry"][quote=Jezevec][quote=riksa]
    Citace Původně odeslal "Hasich

    Jeste dodam, ze je tam par odchylek. Bazar neodpovida za vady, ktere vznikly po nakupu, odpovida pouze za vady, ktere melo zbozi pri nakupu, coz muze byt nekdy trochu problem prokazovat.[/quote

    Bazar odpovídá i za vady vzniklé během užívání výrobku,není-li na tyto vady kupující při koupi upozorněn(nejlépe nechat si napsat vady na kupní doklad).Tzn.:koupím si monitor,na k.dokladu bude uvedeno,že je na orazovce žlutý pruh a po týdnu monitor zhasne,tak ho bez obav jdu reklamovat.
    Pořád se tady píše,že vám nechtějí vzít zboží na reklamaci nebo nechtějí uznat vadu,nebo......Pohrozit ŽÚ nebo ČOI a když to nepomůže a jedná se o větší částku,tak to dejte k soudu.Je dobré si vzít právníka,v případě,že spor vyhrajete(o čemž musíte být přesvědčeni!!!!!) je téměř jisté,že veškeré náklady uhradí prodávající.
    to prave ze neodpovida.. jen za vady vznikle pred nakupem, ale projevene po nakupu.. dokazovat bude muset kupujici... a to teda nevim jak.. kdyz je to sakra tezke zjistit.

  2. #27

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ragnarok
    Citace Původně odeslal Jezevec
    jj, takhle to je, ono se to dost plete. Jen by me zajimalo, kdyz si koupim kus HW a on umre, jak a kdo bude dokazovat, zda jde o vadu skrytou, ktera tam jiz byla nebo ne.

    Ja jako kupujici muzu tvrdit, ze byla vada na tom swabu a ze umrel prave proto, prodavajici zase muze tvrdit, ze tam zadna vada nebyla a ze je to muj problem.
    Defakto, to zavisi na dobre vuli prodavajiciho, jestli ti to vezme jako vadu skrytou nebo ne
    tak jeste tady mame slusne bazaristy.. kteri davaji smluvni zaruku treba 14 dnu .. a tim myslim skutecnou zaruku... mnohdy zcela "podniaktelsky hloupe" nestanovi pravidal teto zaruky.. ja bych tedy stanovil zcela presne... byt bazaristou (prodejcem)

  3. #28
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal jerry
    Bazar odpovídá i za vady vzniklé během užívání výrobku,není-li na tyto vady kupující při koupi upozorněn(nejlépe nechat si napsat vady na kupní doklad).Tzn.:koupím si monitor,na k.dokladu bude uvedeno,že je na orazovce žlutý pruh a po týdnu monitor zhasne,tak ho bez obav jdu reklamovat.
    smesujes dve veci: 1) vady vznikle az po prevzetim veci NEJSOU pokryty odpovednosti prodavajiciho a 2) vady, ktere ma vec pri prevzeti kupujicim a ktere jsou skryte, ale projevi se az po prevzeti kupujicim a nejsou to vady odpovidajici opotrebeni atd. jsou pokryty odpovednosti za vady.
    jen jsem zvedavej, co bys jim rekl na namitku, ze se ti proste ten monitor rozbil a ze kdyz ti ho predavali, tak tam byl jen ten zlutej pruh...
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  4. #29

    Standardní

    Citace Původně odeslal riksa
    Citace Původně odeslal jerry
    Bazar odpovídá i za vady vzniklé během užívání výrobku,není-li na tyto vady kupující při koupi upozorněn(nejlépe nechat si napsat vady na kupní doklad).Tzn.:koupím si monitor,na k.dokladu bude uvedeno,že je na orazovce žlutý pruh a po týdnu monitor zhasne,tak ho bez obav jdu reklamovat.
    smesujes dve veci: 1) vady vznikle az po prevzetim veci NEJSOU pokryty odpovednosti prodavajiciho a 2) vady, ktere ma vec pri prevzeti kupujicim a ktere jsou skryte, ale projevi se az po prevzeti kupujicim a nejsou to vady odpovidajici opotrebeni atd. jsou pokryty odpovednosti za vady.
    jen jsem zvedavej, co bys jim rekl na namitku, ze se ti proste ten monitor rozbil a ze kdyz ti ho predavali, tak tam byl jen ten zlutej pruh...
    Jednoznačná odpověď:že jsou povinni mně takovouto reklamaci uznat(a to opravdu jsou).Víc se k tomu vyjadřovat nehodlám.Když bude někdo na vážkách jestli je to tak nebo onak,tak je dobré se zeptat právníka a po poradě postupovat dál.Všem hezký večer.

  5. #30
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal jerry
    Citace Původně odeslal riksa
    Citace Původně odeslal jerry
    Bazar odpovídá i za vady vzniklé během užívání výrobku,není-li na tyto vady kupující při koupi upozorněn(nejlépe nechat si napsat vady na kupní doklad).Tzn.:koupím si monitor,na k.dokladu bude uvedeno,že je na orazovce žlutý pruh a po týdnu monitor zhasne,tak ho bez obav jdu reklamovat.
    smesujes dve veci: 1) vady vznikle az po prevzetim veci NEJSOU pokryty odpovednosti prodavajiciho a 2) vady, ktere ma vec pri prevzeti kupujicim a ktere jsou skryte, ale projevi se az po prevzeti kupujicim a nejsou to vady odpovidajici opotrebeni atd. jsou pokryty odpovednosti za vady.
    jen jsem zvedavej, co bys jim rekl na namitku, ze se ti proste ten monitor rozbil a ze kdyz ti ho predavali, tak tam byl jen ten zlutej pruh...
    Jednoznačná odpověď:že jsou povinni mně takovouto reklamaci uznat(a to opravdu jsou).Víc se k tomu vyjadřovat nehodlám.Když bude někdo na vážkách jestli je to tak nebo onak,tak je dobré se zeptat právníka a po poradě postupovat dál.Všem hezký večer.
    ber to jen jako vecnou diskusi, nic osobniho. jestli chces stanovisko pravnika, tak muzu uvest stanovisko odborne literatury - Jehlička/Švestka/Škárová: Občanský zákoník - komentář. 7.vydání, str. 808

    U věcí použitých (§ 619 odst.3) nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Jestliže však vada existovala již v době převzetí věci a vyšla najevo dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost se nevztahuje na vady, které měla použitá věc v době převzetí kupujícím, jež vznikly důsledkem jejího používání, popř. opotřebování.

    have a nice day
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  6. #31

    Standardní

    tak podle jejich systemu je karta vyreklamovana a dostanu novou..jeste sme tam ale nebyl
    https://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
    https://www.litho.cz/ - kása světla a stínu, lithophane, noční světla

  7. #32

    Standardní

    tak reklamace hotova, meli to fakt rychle a resilo se to vymenou..ja na tom vedal protoze sme konecne dostal kartu kterou sem papirove mel mit..predtim bylo napsane U650 TV/DV ale nemela pasivy na pametech ktere U650 ma a nemela tv ani dvi vystup jen prislusnou kabelaz k tomu..at ted uz teda U650 s timhle vsim mam
    https://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
    https://www.litho.cz/ - kása světla a stínu, lithophane, noční světla

  8. #33

    Standardní

    jsem ti rikal, ze se zbytecne obavas jinak diky za info, evidentne se ProCA chova slusne ke vsem zakaznikum bez ohledu na to kolik tam utratis..

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •