Psal jsem na servis SONY a odpověděli mi toto:

Napsal jsem jim toto:
Dobrý den.

Na LCD monitoru 17" SONY HX73S se mi objevil 1 vadný bod. Jedná se jen o jeden, ale je to při pohledu celkem nepřijemné. Chtěl bych se Vás zeptat, zda mohu v tomto případě využít reklamace a zažádat o nový monitor?

Monitor byl zakoupen 08.03.2004 u společnosti Suntech Computer s.r.o. a hned po té jsem se zaregistroval na stránkách sony ohledně On-site servisu (servis u zákazníka).

Mockrát Vám děkuji.



Tohle mi přišlo:
Vážený pane,
kvalita zobrazení LCD monitorů se posuzuje podle normy ISO 13406-2, class II.Podle této normy je přípustný určitý počet defektů různého druhu, konkrétně pro 17in je to až 10 defektů /různých druhů/.
Ve vašem případě tedy není splněna podmínka reklamovatelnosti u výrobce.
S pozdravem
ing.Václav Spilka, Centron System.


Takže já reklamovat nemohu.