Petrt a Radim maju pravdu, Istvan mi pripada ako naivka

nikde zo zakona nevyplyva nic o zapozicani nahradnej veci, na vybavenie reklamacie ma predajca 30 kalendarnych dni (coz je niekedy vtipne pri kratkom mesiaci ako je februar)

ad pamat: naklady na postu a poistenie - to snad nemyslis vazne, dotahovat sa o par desiatok korun, detto zapoziciavanie, pokial pamat posielas na reklamaciu, neviem co cakas, snad nie ze Ti poslu len tak nejaku pamat pokym nebude vybavena reklamacia... ad prevadzkove vlastnosti, oni to vyskusaju na svojej dosky, zistia ze ide a odkazu ta aby si si pozrel zoznam kompatibilnych RAM s tvojou doskou, je tvoj problem ze si si vybral blbu RAM, event. by si mohol protiargumentovat ze ta mali upozornit s akymi doskami nebezi, ale to sa beztak nerobi a navyse ked si to nekupoval osobne

zaverecna odpoved CC je absolutne spravna a korektna - vratenie penazi alebo vymena, viac nemozes cakat a na viac nemas ani narok nikde v zakone

Alzasoft detto - inak odporucam v komunikacii pri reklamacii nepouzivat vykricniky a jednoznacne veci, slusny clovek povie "myslim si ze..." a slusny predajca mu hned skor vyhovie ako niekomu kto vytahuje OZ a vykricniky a este k tomu si ich zle vyklada

oboje spomenute veci sa riesia normalnou reklamaciou, neviem co sa tu riesi, zapozicanie veci je obvykle sluzba za poplatok ktory zaplatis uz pri kupe vyrobku kde mas napr. 24hod. servis doma so zapozicanim veci (keby to bolo zo zakona nikto by za to neplatil)...

preplacat naklady na poslatie by vsak mali (u odovodnenej reklamacie, inak samozrejme treba nechat zacalovat zakaznika aspon 500,- za zbytocne otravovanie)