no abyses nedivil. oni ty reproduktory stihaji hodne, ale musis vzit v uvahu, ze zvetsujes-li jim rozkmit vetsim prikonem a kolikrat i take vetsim zesilenim nizkych kmitoctu, tak ty reproduktory se museji o neco oprit ( tzn mit bud uzavrenou bednu anebo vhodny bassreflex ci jiny zvukovod ). coz v aute vetsinou ( 99% ) neni > reproduktory jsou jen ulozeny v ozvucnici jako jsou dvere a nejsou nicim omezeny > tudiz dochazi mezi predni a zadni casti ozvucnice k akustickemu zkratu, ktery se diky frekvenci projevuje tim vic, cim nizsi je kmitocet ( pocinaje asi 150Hz dle podminek ).

a dexony? no hele asi takto. automobilove reproduktory jsou vetsinou mirne citlivejsi a maji nepapirove tuhe membrany, pokud mozno nekonicke ( coz jsou dnes skoro vsechny ). u tech levnejsich kolem 2 tisic si kupujes pouze znacku, protoze co do kvality se daji plne srovnat napriklad s radou ARN ( ktera ma papirovou lakovanou nekonickou membranu ). mam je v aute uz nejaky patek a nereznou, hrajou, jedine co na ne ma vliv je slunicko, ktere postupne vysisuje barvu membrany. ovsem to se da zpravit kvalitnim mokrym lakovanim pripadne impregnaci.

pokud chces top hifi, zvol jinou znacku nez dexon, ale pocitej, ze jeden repro ( hloubkovy ) te prijde i na 5-6 tisic. ovsem dostanes designersky skvost s celkem dobryma parametrama > pak ale pocitej se zesilovacema, vyhybkama, napajecim kondenzatorem a samozrejme vestavbou...

EDIT: maximalne maji ty autorepra zesilenou a vetsi vodici gumu podel membrany ( z duvodu vetsiho rozkmitu > v aute musis pro stejny pozitek dosahnout vetsiho akustickeho tlaku > to se v klasickem poslechu resi objemem bedny a spravnym rozmistenim reproduktoru )