Zbarvení hudby změní každý zesilovací prvek, jedno jestli polovodič nebo elektronka, jenom každý jinak - elektronka je uchu přijatelnější z mnoha důvodů. Já měl ale na mysli převod z pravoúhlého průběhu - 0 a 1, na průběh sinusový, lhostejno jakým způsobem. Vznikají kvanta parazitních kmitů, zubatá sinusovka atd. atd., a ta se musí "vyhladit" pomocí filtrů. Počet a kvalita provedení těchto filtrů rozhoduje o konečném tvaru a jiných vlastnostech sinusovky a tady je rozdíl mezi digitálním signálem z laciného CD ROM nebo CD přehrávače a analogovým výstupem z převodníků třeba SB Live! nebo Technics za 1000,- Kč a CD mechanikou se zvukovou kartou za 40 000,- či Sony přehrávačem nebo cojávím za 100 000,- Kč. Laciná CD ROM vytváří chyby už při snímání těch nul a jedniček, MP3 je navíc ztrátová komprese, tudíž další degradace, která je na opravdu kvalitních přístrojích slyšet, jde jen o to, kolik z nás takové přístroje vůbec vlastní.