Hele pokud vím, tak servisy zajišťují nejen opravy výrobků, ale i kompletní výměny výrobků (případ neopravitelná vada, zákazník chce stejný model, servis vydá úpně nový stejný (obdobný) model)...

Pouze, pokud chceš odstoupit od smlouvy, musíš to řešit přes prodejce (třeba po třetí stejné závadě), to totiž autorizovaný servis nezajímá... další haluze je, že pokud máš třetí stejnou vadu a dáš to do servisu, ten ji opraví, zboží si u servisu vyzvedneš a pak budeš chtít jít za prodejcem, tak ten ti prachy nevrátí, protože sis po třetí opravě už vlastně vybral... výrobek sis vyzvednul ze servisu, takže až do dalšího výskytu vady máš utrum...

každopádně i pro autorizovaný servis platí zákon, takže když jsi to koupil podle občanského zákoníku, tak nemohou přešvihnout 30 dní... nevím jaké jsou momentálně záruky na opravy (myslím 6 měsíců, ale fakt nevím), každopádně takovou záruku ti musí také poskytnout (i v případě pozáruční reklamace).

edit:
a ještě pozor na prodlužování doby záruky... záruka se prodlužuje pouze o dobu, kdy bylo zboží v servise, tzn. od příjmu reklamace do skončení opravy... jestli si proto přijdeš až za měsíc, tvůj problém, záruka se prodlouží třeba jen o týden, kdy bylo zboží servisováno.