Výsledky 1 až 5 z 5

Téma: autorizovane opravny

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní autorizovane opravny

    jake maji prava a povinnosti ? mame-li situaci, kdy opravna je podstatne bliz nez MO/VO a tak je kupujici muze vyuzit...zvlast kdyz se jedna o cas...zajima me ale, jak je to potom s opravou apod ? predpokladam zaruku na opravu, ale co kdyz se rozhodnou vymenit cely vyrobek ?
    C2D Wolfheart stabilized...CoolingSys completed...Aurora 3D Black...full 120mm Wolfheart
    WinXP && Gentoo Powered Wolfheart http://img215.imageshack.us/my.php?i...pgentooqt2.jpg
    Intel Core2Duo E6300 1.86@3.2GHz cooled by Ninja Plus| Gigabyte DS4 | 1024MB Kingston 750@920MHz | sound | Gigabyte X1650Pro SilentPipe II | TEAC 40x & Toshiba DVD-RW | WD800JB 80GB | Logitech MX510 | Fortron 300W NP(PN) | MS Sidewinder Strategic Commander|Acer 1721hm
    C366 2@1,85V 32MB RAM, Slackware 9.1 router connected to Chello

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    tam jsou dva pravni vztahy: jeden je na zaklade kupni smlouvy, kterou mas ty s prodejcem X. druhy pak bude na zaklade nejake smlouvy, kterou X presouva svou povinnost oprav atd. na autorizovane servisy (zrejme uplatne). zalezi konkretne na tehle smlouve, co rika - aut.servis je treba povinen provadet jen opravy, ale co se tyce vymen, je povinen odkazat te zpatky na prodejce...
    z tveho pohledu je to jedno, jestli se obratis na servis nebo X; opravy ci vymeny podlehaji stejnemu rezimu obcanskeho zakoniku a tudiz se na ne vztahuji stejne lhuty...
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3

    Standardní

    Zavolej si do MO/VO kde jsi koupil výrobek a na reklamačním se zeptej kam to dávají, příp. jestli to můžeš odvézt tam a tam do aut. servisu. S největší pravděpodobností budou jen rádi že to tam nemusí vézt sami a požehnají ti to. Do servisu doneseš fakturu, záručák (nebo obojí), oni si to ofotí a tím to pro tebe končí. Až tě kontaktují,tak si jen přijedeš pro opravený nebo vyměněný výrobek. Mám v tomhle ohledu moc dobré zkušenosti s firmou "Český servis"
    QuadCore Q6600, GF 8800GT....workstation
    DualCore PentiumD 805 (2.66GHz@3.4GHz), Asus P5P800se,2x512 MB DDR400, DVB-T Jetway PCI tuner, 2x LCD Benq FP71E+ on Leadtek Winfast A350XT. Watercooling
    Notebook: IBM T22, 512MB RAM


  4. #4

    Standardní

    No byl jsem odkazan na GCC. S MO je mi to jasne diky obcanskemu zakoniku, ale s VO uz to probiha na urovni obchodniho zakoniku a tady me to docela zajima...zkusim zjistit zda mi VO sdeli nejake udaje ze smlouvy se servisem, ale moc tomu neverim...
    C2D Wolfheart stabilized...CoolingSys completed...Aurora 3D Black...full 120mm Wolfheart
    WinXP && Gentoo Powered Wolfheart http://img215.imageshack.us/my.php?i...pgentooqt2.jpg
    Intel Core2Duo E6300 1.86@3.2GHz cooled by Ninja Plus| Gigabyte DS4 | 1024MB Kingston 750@920MHz | sound | Gigabyte X1650Pro SilentPipe II | TEAC 40x & Toshiba DVD-RW | WD800JB 80GB | Logitech MX510 | Fortron 300W NP(PN) | MS Sidewinder Strategic Commander|Acer 1721hm
    C366 2@1,85V 32MB RAM, Slackware 9.1 router connected to Chello

  5. #5
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Hele pokud vím, tak servisy zajišťují nejen opravy výrobků, ale i kompletní výměny výrobků (případ neopravitelná vada, zákazník chce stejný model, servis vydá úpně nový stejný (obdobný) model)...

    Pouze, pokud chceš odstoupit od smlouvy, musíš to řešit přes prodejce (třeba po třetí stejné závadě), to totiž autorizovaný servis nezajímá... další haluze je, že pokud máš třetí stejnou vadu a dáš to do servisu, ten ji opraví, zboží si u servisu vyzvedneš a pak budeš chtít jít za prodejcem, tak ten ti prachy nevrátí, protože sis po třetí opravě už vlastně vybral... výrobek sis vyzvednul ze servisu, takže až do dalšího výskytu vady máš utrum...

    každopádně i pro autorizovaný servis platí zákon, takže když jsi to koupil podle občanského zákoníku, tak nemohou přešvihnout 30 dní... nevím jaké jsou momentálně záruky na opravy (myslím 6 měsíců, ale fakt nevím), každopádně takovou záruku ti musí také poskytnout (i v případě pozáruční reklamace).

    edit:
    a ještě pozor na prodlužování doby záruky... záruka se prodlužuje pouze o dobu, kdy bylo zboží v servise, tzn. od příjmu reklamace do skončení opravy... jestli si proto přijdeš až za měsíc, tvůj problém, záruka se prodlouží třeba jen o týden, kdy bylo zboží servisováno.
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •