Citace Původně odeslal Pirs
Doma to delat nebudu, teda az na konecny smontovani/sletovani dohromady. Necham to vsechno narezat laserem a naohybat na masine a vecer si budu u kompu pajet
Jinak vevnitr budou klasicky CU trubky, ale jeste nemam vyreseny takovy ty svodovy misky, protoze delat kopyto a pak to lisovat by se vyplatilo tak pro 1000ks a vejs

add kryt:
To ale plati jen pro vetraky, kteryma tlacis vzduch do zeber, ne? Neni to zbytecnost? Z radiatoru se musi vzduch jen odsavat, protoze pri foukani vzduchu do zeber se vzduch stlacuje a tim se ohriva.
Jakej mas rozdil teploty, pokud jen odsavas oproti sani+tlaceni?
no to verim ze takova vyroba se krute nevyplati.

kryt:
ja bych tvrdil ,ze pomuze vzdy a hodne.
plati to stejne pro nasavani i odsavani. pri obou jsem dosahl stejnych teplot, akorat pri sandwitch alias push-pull byly teploty vyrazne lepsi, protoze byl vyssi tlak vzduchu. ale pri takovem tlaku jake vyvinou vetraky, neni o staceni vzduchu ani rec. pokud je radiatior neprostupny a vetrak slaby tak vzduch v uzavrenem prostoru (v krytu) cirkuluje (a bez krytu jde proste do haje)

plati ze cim mensi je objem vzduchu v krytu, tim lepe, protoze se snizi cirkulace/turbulence vzduchu pred radiatorem, ale zase ne na ukor hlucnosti (odsavaciho) vetraku- optimum je cca 1,5 - 2,5 cm


rozdil teplot co jsem nameril na Datsunu: rozdil teoploty vody pri odsavani nebo sani byl ani ne 0.1C. obrovsky rozdil teplot vody byl pri odsavani i sani zaroven neboli "push-pull", nameril jsem 4°C, takze radiatoru hodne pomuze vyssi tlak vzduchu. ma rozestup zeber 2mm a je urcite min omezujici nez Skodovacky120 a presto ma tlak vzduchu nejvetsi vliv. ty radiaory z aut jsou proste stavene na vyssi tlak vzduchu a to jim hodne pomuze.