chladit bude urcite lip, podivej se na tento test, kde jsou oba v primem srovnani (je tam sice radiator z Chevette ale ten Kadett je skoro totez, navic jeste o 2cm vyssi a o 3cm sirsi)Původně odeslal Pirs
http://www.procooling.com/reviews/ht...tion_1_-_8.php
je to pomerne slusne udelany test, asi jako vsechny na procooling.com, momentalne asi jedinej web, ktery testuje veci do vodniho chlazeni spravnyma technikama
Chevette na 13 lisovanych trubek, ten z Kadetta ma 18 lisovanych trubek, rozmer trubek je priblizne 40 x 2 mm, proste takova placka![]()
jinak to co vidis na fotce, je radiator z vrakace po tom co jsem ho nechal 1/2 hodiny v kyseline citronove, je jako novy, na webu jsem videl hur letovane nove radiatory
jinak teploty zavisi hlavne na prutoku vzduchu, u Prokopa se potvrdilo ze mezi vetrackem a radiatorem musi byt kryt, jinak je ucinnost vetraku hodne nizko (mozna ani ne 20%, podle hustoty zebrovani), predtim mel vysoke teploty vody kolem 40C protoze radiator vetrakem jenom ofukoval, takze se spousta vzduchu odrazela zpet, ted ma kolem 28C vodu
tady je muj maly navod na vyrobu krytu:
http://www.watercooling.wz.cz/stavba.htm