Výsledky 1 až 5 z 5

Téma: reklamace monitoru servis x prodejce

  1. #1

    Standardní reklamace monitoru servis x prodejce

    je lepší reklamovat monitor přímo u prodejce nebo u autorizovaného servisu.Jaké má co výhody.Píská mi monitor při vyšších frekvencích.U koho byste to raději reklamovali a proč.

  2. #2
    Junior Member
    Založen
    26.12.2003
    Bydliště
    Kosmonosy&Liberec
    Příspěvky
    96
    Vliv
    262

    Standardní

    Jestli ho máš ještě v té 14ti denní lhůtě na vrácení (v případě, žes to objednával přes net), tak u prodejce. Řekni, že nejseš spokojenej a chceš jinej nebo prachy a nebo nejlíp, že si připlatíš za lepší (to jsou nejochotnější). Předpokládám, že ho ale máš déle a asi to nebylo přes net. V tom případě je lepší v tom autoriz. servisu (stejně by ho tam poslali).

    Mimochodem sem bys to asi psát neměl, od toho je tu sekce reklamace.

  3. #3
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Asi takhle:

    pokud chceš monitor opravit co nejrychleji, tak je lepší využít přímo servisu (někdy vymění i kus za kus... pozor! někdy při výměně nelze tuto reklamaci započítávat do 3 stejných nebo 4 různých reklamací - vrácení peněz... prostuduj si řádně podmínky případné výměny)... pokud bys ale uplatňoval už třetí (stejnou) nebo čtvrtou vadu (s nárokem na vrácení peněz) je potřeba uplatnit ji u prodejce... protože kdyby sis vyzvedl u servisu monitor po opravě třetí stejné vady (čtvrté různé) nemůžeš jít za prodejcem s tím, že chceš prachy zpět...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  4. #4

    Standardní

    Já reklamoval svuj přes servis a s jejich rychlosti jsem byl spokojenej - jeden den si ho odvezli, druhej opravili a treti den odeslali, ale je fakt ze me se klepal obraz a bylo to hodne viditelny, u tohodle nevim.
    Intel DualCore E5300 2,6 GHz @ 4,42 GHz (340x13), 1.43V | Noctua NH-U12P | Asus P965 Deluxe | 8 GB DDR2 RAM 800 MHz Dualchannel - A-DATA Vitesta Extreme edition | Saphire ATI HD 5770 Vapor-X @ 930/1330 MHz | SDD OCZ Vertex 3 120GB | Asus DVD-RW | Fortron 550W | Fujitsu SL23T-1 LED 23" | Logitech S220 | Windows 7 Ultimate x64 CZ

  5. #5

    Standardní

    Piskani je svinstvo... reknou ti ze je to tvuj subjektivni nazor a ze monitor zobrazuje... takze je OK. Otazka je, kdyz si kupujes monitor, jestli ma ten monior fungovat ijako zvukova kulisa...
    nemluvim do vetru, s piskanim u HW mam praxi... zvlast s reklamacema...
    ani pravnik nepomuze, jedine nejaka zkusebna, zmerit intenzitu a frkvenci a k tomu existuje porovnavaci higienicka norma (tusim ze snad uz i vseobecna) kde jsou hodnoty ktere pri trvalem vlivu muzou zpusobit ruzne psychicke poruchy... mimoto ta hladina je dost nizko (tomu jsem se podivi), i pitomasilnice u baraku, na ktery jezdej auta muze z dlouhodobeho hlediska zpusobit zdravtoni potize...
    dej ho do zarucniho servisu, oni ho vymenej a pak ho prodaj nekomu jinymu, kseft je kseft... (taky praxe, i kdyz se to nema)
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •