Mno mili zlati i kdyz servisak potvrdi ze karta piska tak to je jen subjektivni dojem... takze on vlastne nevezme neco zpet kdyz to spravne funguje... to by to muselo pri tom piskani i nejak rusit obraz... jinak je to opravdu jen subjektivni dojem (mam za sebou hadani kvuli piskajicim baracudam, jedina sance je soudni znalec... jenze ten zjisti ze to je kvuli zdroji a ejhle... uz to mame na svete hadani ze mi nrekli o nekompatibilite atd. a to se dokazuje tezko) ja tomu chtel predejit tak mam jinej zdroj na kterym je klid... pritom mi prodejce rikal ze piskot slysi ale reklamovat ho nemusi...

k tomu co ti dali za papir...
za A: pokud je to fakt zavada pro kterou nelze kartu uzivat (jestli je to v tom servisnim protokolu doslova) >>>> totalni nesmysl, i kdyz jsi to podepsal... proste je to nezakony, takze takovejhle papir (smlova) je neplatnej... pohrozit pravnikem a soudem
za B legalni vec, prodejce nemusi vzit zpet HW kvuli subjektivne vypozorovane zavade, kdyz ho vezme zpet muze si uctovat naklady (prokazatelnost nutna ... vecna vec pro ucetni zauctovat to co se delo pred posledni zauctovanym dokladem... takze skrtani a skrtani... to jen tak mimo) a ty naklady mohou byt klidne pulka ceny... pokavad bylo treba HW ocistit a prezkouset (prace servisniho technika je 500 a vice Kč/hod)


Holt piskani je drsnej problem... nejsou normy, exituje jen higienicka norma uzivana pri stavbach a provozu a pak kupa tezi ze zvuk o frekvenci a inteznite XY poskodi vnimani zvuku tak a tak... proste pokud mas cas a prachy tak prizvat znalce a pak soud...)

Moje teze: pred koupi vse vyzkouset ve vlastnim PC (prelozte to nekdo do latiny a necham pulku autorskejch prav)